علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون Covid 19 در ورودی این مجموعه توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت با تأمین بخشی از فضای این مجموعه مرکز بهداشتی شمیرانات برای ایجاد پایگاه جامع واکسیناسیون Covid-19 گامی موثر در جهت نقش اجتماعی خود به عنوان موزه بردارد. .

این کار با پیگیری معاونت فرهنگی مجموعه نیاوران با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع این بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان موزه انجام شده است.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیاوران جهت خدمت رسانی به شهروندان واقع شده و تزریق دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به اولویت و برنامه واکسیناسیون در کشور با توجه به شرایط و ترتیبات لازم در حال انجام است .

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک نیز اندکی پیش از ایجاد پایگاه واکسیناسیون در محوطه باز موزه دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: وقتی بحران پیش می آید ، همه م institutionsسسات باید از بعنوان سایر نهادها ، آنها گاه از ظرفیت های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود اوضاع فرهنگی جامعه و گاه از ظرفیت های مکانی خود استفاده می کنند که می تواند پایه ای برای درمان باشد. این چیز زیبایی است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت بخشی از فضای خود را به محلی برای مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در محوطه این دو موزه اسکان داده شده اند با امید جدیدی به این موزه ها می روند و بنابراین نقش اجتماعی و محوطه موزه به شکلی متفاوت ظاهر می شود.

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

موزه ها از 6 آوریل 1400 به طور کامل بسته شده اند ، زیرا بیشتر شهرها قرمز شده و دیگر نمی توان از آنها بازدید کرد.

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

دکمه بازگشت به بالا