تهیه دوربین وای فای

تهیه دوربین وای فای برای خرید، یکی از بهترین گزینه ها برای بالا بردن امنیت انواع منزل و مکان های عمومی است. اما مشکل در انتخاب هست. مطمئنا در این شرایط اقتصادی ما ترجیح داریم تا اگر پولی بابت خرید یک کالا می پردازیم، بهترین عملکرد را برای ما داشته باشد. یکی از این کالاها دوربین بیسیم، دوربین وایرلس، دوربین بیبی کم یا دوربین وای فای است. در این مقاله ما تلاش می کنیم تا شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم.

خرید دوربین وایرلس

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسبت قابلیت هایش، مناسب است و فروش بالایی دارد. در خرید دوربین بیسیم باید به نکاتی توجه کرد؛ نکته اول اینکه اگر به دنبال دوربین بیسیم برند هستید، از خرید دوربین مداربسته بیسیم ارزان قیمت خودداری فرمایید. نکته دوم اینکه حتما به گارانتی دوربین مدار بسته بیسیم خود توجه کنید و هنگام خرید باید گارانتی داشته باشد. نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی واسطه و از شرکت اصلی تولید کننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین مداربسته بیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید.

نکات مهم باید قبل خرید دوربین مداربسته حتما دانست

بازار دوربین مدار بسته یک میدان گسترده است که تعداد زیادی از تولید کنندگان در حال فروش انواع اینگونه محصولات با طیف وسیعی از قیمت های مختلف هستند که تعجب آور نیست که کسی می داند چه چیزی را بخرد. فارق از مارک و قیمت، ده ویژگی کلی وجود دارد که باید حتما آنها را بررسی کنید.

  1. محدوه پوشش دوربین را پیدا کنید

محدوده ای که میخواهید پوشش دهید بسیار مهم است. این گزینه مهمترین مورد است زیرا تاثیر مستقیمی بر دیگر موارد این لیست میگذارد. محدوده پوشش دوربین میتواند روی نوع کابل کشی، نوع طرح دوربین مورد نیاز، دید در شب، اندازه حسگر و … تاثیر بگذارد. این مورد همیشه باید اولین قدم انتخاب دوربین باشد.

  1. تاثیرات عوامل خارجی را دست کم نگیرید

بعد تعیین محدوده پوشش، باید توجهتان به سمت عوامل خارجی معطوف کنید. عوامل خارجی مانند باد و باران و یا حیوانات میتوانند تاثیر خاصی بگذارند. مثلا به کبوتر هایی که جلوی دوربین مداربسته ترافیک را  میگیرند فکر کنید! سالانانه مقدار بی شماری از مسائل ترافیکی به خاطر پردنگانی که جلو دوربین را گرفته اند، خراب شده است. حتی نور خورشید هم میتواند موجب خرابی تصویر دوربین شود.

  1. کابل کشی

در حال حاظر تقریبا هیچ جوره نمیتوانیم از شر کابل ها خلاص شویم. همیشه حداقل به یک کابل احتیاج داریم. یا کابل برق یا انتقال داده یا هر دوی اینها. بنابراین تاثیر کابل کشی را جدی بگیرید. مثلا اگر در مکان مورد نظر شما، امکان کابل کشی نباشد باید از دوبین های وای فای استفاده کنید و این موضوع تاثیر به سزای روی نوع دوربین مورد نیاز شما میگذارد.

  1. نوع طراحی دوربین

بعد از اینکه تاثیر عوامل بیرونی را به دقت بررسی کردید، وقت آن است که مسائل درونی را حل کنید. کدام طراحی دوربین مناسب شماست؟ یعنی مثلا دوربین بولت برایتان بهتر است یا PTZ ؟ مدل های مختلف دوربین ها برای مکان ها و شرایط مختلفی تولید شده اند و قطعا دلتان نمیخواهد یک دوربین بولت را در محیطی با مساحت کم نصب کنید.

  1. کیفیت تصاویر و ویدیو خروجی

تا به اینجا تصمیم گرفته اید که چه دوربینی، در چه محیطی میخواهید و اندازه فاصله کانونی و عمق میدان را هم میدانید. حالا وقتش رسیده که درباره کیفیت دوربین تصمیم بگیرید. کیفیت مورد نظر شما چه مقدار است؟ به چه میزان وضوح تصویری نیاز دارید؟ وضوح دوربین های آنالوگ و IP با هم تفاوت دارد و وضوح روی حجم فایل خروجی تاثیر به سزایی میگذارد. حجم فایل نیز به خودی خود، روی حافظه و بستر انتقال اطلاعات و حجم اینترنت مصرفی (دوربین های IP) تاثیر میگذارد.

  1. اندازه و حسگر لنز

اندازه لنز تاثیر مهمی روی فاصله کانونی دارد. اندازه لنز ها و حسگر ها بسته به شرکت تولید کننده با یکدیگر فرق دارد. بنابراین در این مورد نمیتوان اعتماد 100% به اعداد و ارقام داشت. بهتر است پیش از تهیه دوربین مورد نظر، حتما به صورت میدانی، کیفیت تصویر آن در محیط خود را بررسی کنید.

  1. دید در شب

آیا دوربین شما در شب هم مورد استفاده قرار میگیرد؟ اگر پاسخ مثبت است، باید به دید در شب فکر کیند. فن آوری مادون قرمز در دید در شب تاثیر مهمی دارد. امروزه بسیاری از دوربین های مداربسته

  1. حافظه کافی

در صورتی که نیاز به ذخیره سازی تصویر دارید، باید حتما از کارت حافظه با کیفیت استفاده کنید. تصاویر بجای ضبط روی هارد دستگاه روی کارت حافظه قرار می گیرد.

  1. متخصصین

یکی از ارکان اصلی بدون شک یک متخصص سوار بر کار هست. نصاب دوربین مداربسته، بسیار وظیفه مهمی دارد. چون در صورت عدم تامین برقراری امنیت نظارتی، خسارت های جبران ناپذیری به مشتری وارد می شود.

تهیه دوربین وای فای با کیفیت

اما اگر بخواهیم در مورد تهیه دوربین وای فای بیسیم با کیفیت صحبت کنیم، باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

دوربین وای فای بدرد مکان های کوچک می خورد. از نصب آن برای جاهای بزرگ و حساس اجتناب کنید

دوربین وای فای نیاز به اینترنت برای نظارت دارد.

تهیه دوربین پرستار کودک باید با پرستار کودک هماهنگ شده باشد

سرعت چرخش به سمت چپ و راست، بالا و پایین، با نرم افزار خود دوربین یعنی Briton cctv pro انجام می شود. پس باید حتما بر روی گوشی این نرم افزار را نصب کنید.

تعقیب سوژه یکی از آپشن های دوربین وای فای است

گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین بیسیم وایرلس بسیار مهم هست. پس از شرکتی خرید کنید که با سابقه و قدیمی هست.

انتقال تصاویر دوربین روی گوشی موبایل شما بهتر است از طریق سرورهای داخل کشور انجام شود. اگر فردا روزی ارتباطات بیرونی قطع شود، دست شما به جایی نمی رسد.

ختم کلام

ما در تیم پویش رایان داتیس، تلاشمان برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است. شما می توانید سوالات خود را از طریق شماره 02174856  و وب سایت www.datisint.com به ما منتقل نمایید تا ما با بتوانیم در خدمت شما باشیم.

خروج از نسخه موبایل