فرهنگ و هنر

پیش‌نویس طرح صیانت از ستایشگری ارائه می شود / شورای رسانه‌ای هیأت تشکیل می‌شود

پیش‌نویس طرح صیانت از ستایشگری ارائه می شود / شورای رسانه‌ای هیأت تشکیل می‌شود

حجتُالاسلام باباخانی گفت: در ستقرة جدید روزنزین هیات و تشکل های دینی کیشر اندیشکده هیئت مدیره و در دفتر المدادهان در قاعد یک پیشنویس بری صیانت از ستایشگری کیشر می شود. جریان جاری می تواند فضای مهمانان را تسهیل کند و به همین منزور این نامه ها در این پرد ترک شده است.

به گزارش ایواره، مجید باباخانی رئیس سازمان هیئات مذهبی و هیئات مذهبی کشور امروز دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه که در سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد، به تشریح تاریخچه فعالیت های مذهبی پرداخت. در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کود است و از آیین رو سازمان هیات و تشکلهای دینی کیشور بیک همکریه در هیئت دینی و دیکین شده است.

وی کرید داد: هیئت جمیاــردزی در کام دوم کنلهای یک هیئت تحمیل و تشکلهای دینی است و ما در آن انزرزین سیانت از حوز ستایشگری را کیمین.

حجت الاسلام باباخانی با اشاره به ایجاد هیئت خاطرنشان کرد: خانواده ها با محرم و صفر سازگاری دارند، اما درباره این پدیده اجتماعی، کتاب و آثار مکتوب به صورت علمی ارائه نمی شود، در حالی که هیئت می تواند در بسیاری از فرهنگ های مختلف تأثیرگذار باشد. و مسائل اجتماعی. অন্তান্যান্তেক্দ্ধ্ধা হিযাত বের প্র্র ক্র্যান ইন কাল্য বোদ.

رئیس سازمان هیئات مذهبی و هیئات مذهبی گفت: موضوع اربعین به دو صورت از سوی سازمان هیئات مذهبی پیگیری می شود و مرزهای جدیدی را که در تشکیلات با مشکل مواجه است دنبال می کنیم. ما علاقه مند به شرایط مردم برای حضور در موضوع اربعین در شبکه تبلیغی هستیم و آنها را دنبال می کنیم.

وی همچنین درباره نحوه برخورد این سازمان با مسئولان متخلف توضیح داد: از طریق سامانه «صدای حیات» به تخلفات و پیشنهادات مسئولان و مردم و همچنین مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان پی می بریم. و همچنین اتحادیه های صنفی که توسط سازمان تأسیس شده اند نظارت را بر عهده دارند.

حجتُالسلام باباخانی یاداور شد: در اولین گام در پرونده فساد سعی می کنیم با جلسات توجیهی مشکل را مطرح کنیم و همچنین به دنبال کار فرهنگی برای جلوگیری از مشکلات رایج در محیط کار هستیم. اما إلى تخلفي هم محرز و عملا بهدا بهدا قاهري هم حميك دادش.

رئیس سازمان فعالیت‌های دینی و مذهبی کیشور در خصوص تشکل‌هایی که باعث ایجاد رویدادهای جدید می‌شوند نیز بیان کرد: در سازمان گسترش فعالیت‌های مذهبی سعی می‌کنیم این گروه‌های مردمی را شناسایی کرده و آنها را نسبت به رویدادها توانمندتر کنیم. ” به همین مناسبت سعی داریم کارشناسان فرهنگی را به سراسر کشور اعزام کنیم تا به این قشر کمک کنند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری مجدد نمایشگاه هوایی به منظور شناسایی ظرفیت های کارکنان، خاطرنشان کرد: جلسات شورای مرکزی نیروی هوایی برای دور دوم برگزار می شود و در این جلسات تمامی جوانب دور اول بررسی می شود و سعی داریم در دور جدید نقاط ضعف را بهبود بخشیم.

حجتُالسلام باباخانی افزود: در ساختار جدید سازمان هیئت و ساختار مذهبی هیأت اندیشکده کیشور به تازگی ایجاد شده و در دفتر تخصصی مدوان در واقع پیش نویسی برای حفاظت از کیشور تهیه شده است. جریان جاری می تواند فضای مهمانان را تسهیل کند و به همین منزور این نامه ها در این پرد ترک شده است.

رئیس سازمان تشکل های دینی و هیئات مذهبی کشور در پایان با اشاره به برنامه های این نهاد برای توجه به رسانه های فعال در عرصه کشور گفت: در این جلسه از تمامی نمایندگان رسانه ها دعوت به عمل می آید که با ما همراه شوند. در این دفتر تا هماهنگی و وحدت دید بهتری در حوزه رسانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دعابل خزای بیندس که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دنبال می کند، در برد مدر هیئت فیلمیای هیئت هم وارد شد و بناست بیناست فیکان کیائی هیائی و آذه وتحت وتح کرین بریا نان نیز از سوی این بیند شود شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا