عمومیمدیریت کسب و کار

خرید شارژر اصلی موبایل از بابافون

شارژرها یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایلی هستند که تمامی کاربران دارای گجت‌های هوشمند به آن نیاز دارند. کابل شارژر با توجه به مدل گوشی همراه می‌تواند متفاوت باشد و هر کدام مشخصات و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. قبل از خرید شارژر باید نکات و ویژگی‌های متعددی در نظر گرفته شده و خصوصیات و ویژگی‌های مدل مورد نظر به خوبی بررسی و تحلیل شود. یکی از معضلاتی که شاید اغلب افراد با آن درگیر باشند، خراب شدن پی در پی شارژرهای موبایل است. در فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل، شارژرهای متنوعی به فروش می‌رسد؛ اما شارژرهای اصل و اورجینال، سازگارترین شارژر برای گوشی‌های موبایل تلقی می‌شوند. اگر می‌خواهید شارژری خریداری کنید که بعد از مدتی دوباره خراب نشود، بهتر است به دنبال تهیه شارژرهای اصل و اورجینال باشید. فروشگاه اینترنتی بابافون که فعال در حوزه لوازم جانبی موبایل است  در سال 1400 توانسته بیش از 90 درصد از سهم فروش شارژر گوشی موبایل در انواع مختلف را مانند شارژر آیفون، شارژر سامسونگ و غیره را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم می‌خواهید شارژر اصل و اورجینال برای گوشی خود تهیه کنید، در ادامه همراه ما باشید.

چه شارژر موبایلی از بابافون خریداری کنیم؟

بسیاری از کاربران دنیای فناوری و افرادی که صاحب گوشی هستند، شارژری تهیه می‌کنند که فقط جایگزین شارژر قبلی شود. موردی که این افراد در خرید شارژر از یاد می‌برند، اصل و اورجینال بودن شارژر و سازگار بودن آن با توجه به برند و مدل گوشی است. معمولا فروشگاه‌های اینترنتی که اقدام به فروش محصولات جانبی کرده‌اند، شارژرهای متنوعی را به فروش می‌رسانند؛ اما این نکته که کدام شارژر برای گوشی شما مناسب است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. تجربه بهترین خرید و خریدی قابل اطمینان، تنها به فروشگاه انتخابی شما وابسته است. اگر یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل معتبر باشد و بابت شارژر موبایل، گارانتی در نظر بگیرد، خیال شما نسبت به اصل بودن شارژر راحت می‌شود. بابافون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، اقدام به عرضه لوازم جانبی مختلف از جمله شارژرهای اصل کرده است. شما می‌توانید شارژر اصلی برندهایی که در ادامه معرفی می‌شود را با بهترین کیفیت از بابافون تهیه نمایید:

  • شارژر آیفون
  • شارژر اچ تی سی
  • شارژر ال جی
  • شارژر الدینیو
  • شارژر سامسونگ
  • شارژر سونی
  • شارژر شیائومی
  • شارژر ماشینی
  • شارژر هوآوی

همان طور که می‌بینید مدل‌های مختلف شارژر اصل در بابافون وجود دارد و برای اینکه موبایل و گجت با مشکل خرابی شارژر مواجه نشود، پیشنهاد می‌کنیم حتما شارژر اورجینال و اصل مورد نیاز خود را از بابافون تهیه نمایید.

چرا باید از بابافون شارژر اصلی خریداری کنیم؟

فروشگاه بابافون گارانتی شارژر موبایل را ارائه می‌کند؛ ویژگی منحصربه‌فردی که کمتر فروشگاه لوازم جانبی این کار را انجام می‌دهد. همچنین بابافون در کنار ارائه گارانتی شارژر موبایل، شرایط تعویض یا مرجوع کالا نیز در نظر گرفته است. با تکیه بر این ویژگی، کاربران می‌توانند هنگام ثبت سفارش و دریافت شارژر اصلی و اورجینال موبایل، در صورت نارضایتی از کیفیت، به مدت یک هفته با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و در مورد تعویض یا ارجاع آن به توافق برسند. البته لازم به ذکر است که ارجاع تنها با شارژر درخواستی کاربر امکان‌پذیر است و برای تحویل کالای مرجوعی حتما باید برچسب گارانتی روی شارژر سالم باشد.

در فروشگاه اینترنتی بابافون، کالاهای خریداری شده به دو صورت ارسال می‌شوند. روش اول به کاربران شیرازی اختصاص دارد و در این روش تمامی سفارش‌های این شهر از طریق پیک موتوری انجام می‌شود. افراد شیرازی می‌توانند در همان روز (به غیر از روزهای تعطیل) ثبت سفارش شارژر اصل و یا دیگر لوازم جانبی، کالای مورد نظر خود را از طریق الوپیک، اسنپ باکس و یا پیک موتوری دریافت کرده و هزینه ارسال را با توجه به مسافت طی شده پرداخت کنند. ارسال کالای سفارش داده شده از طریق پیک  و پس از ثبت سفارش قبل از یک روز کاری انجام می‌شود. دومین روش ارسال از طریق پست پیشتاز است که به مشتریان دیگر نقاط کشور اختصاص دارد. در فروشگاه بابافون سفارش به‌صورت روزانه انجام می‌شود و کاربران می‌توانند سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت کرده و دریافت نمایند. در حقیقت فروشگاه بابافون به عنوان بزرگترین سایت خرید لوازم جانبی موبایل در ایران، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا سفارشات مشتریان، در کمترین زمان ارسال شود و هرچه سریع‌تر به دست آن‌ها برسد.

با نکات مهم برای خرید شارژر اصلی موبایل آشنا شوید

برای خرید شارژر اصلی و اورجینال موبایل باید به نکات زیادی توجه شود که یکی از این نکات مهم، ولتاژ است. شارژری که خریداری می‌کنید باید با ولتاژ ورودی گوشی مطابقت کند. اگر ولتاژ خیلی پایین باشد، ممکن است گوشی خیلی آهسته شارژ شود و یا اصلا به‌طور کامل شارژ نشود. همچنین اگر ولتاژ خیلی بالا باشد، به گوشی آسیب می‌زند و باتری آن را تخریب می‌کند؛ بنابراین باید به میزان ولتاژ شارژ توجه شود. جریان یا آمپراژ از دیگر نکاتی است که هنگام خرید شارژر باید به آن دقت کنید. جریان یا آمپر (A) هرچه بیشتر باشد، زمان کمتری برای شارژ کردن مورد نیاز است. توان که با وات نشان داده می‌شود، حاصل ضرب میزان ولتاژ در جریان است و از نکات مهم برای خرید شارژر تلقی می‌شود. هر چه میزان ولتاژ و جریان بیشتر باشد، توان هم بالاتر می‌شود و به همین دلیل شارژرهای فست شارژ توان بالاتری دارند. نوع برند و نظرات خریداران از دیگر نکات قابل توجه برای خرید شارژر اصل است و شارژرهایی که توسط کمپانی‌های نام آشنایی مانند سامسونگ، اپل، شیائومی، انکر و غیره تولید می‌شوند، کیفیت مناسبی دارند. معمولا تشخیص شارژر اصل از تقلبی کار دشواری است و به همین دلیل توصیه می‌شود اگر خواهان خرید شارژر اصل هستید، حتما از مراکز معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی قابل اطمینان خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی بابافون با در اخیتار داشتن نماد اعتماد الکترونیک و مزایای ویژه برای کاربران، مرجعی معتبر برای خرید شارژر اصل تلقی می‌شود.

راه های تشخیص شارژر اصل

برای تشخیص اصل و اورجینال بودن شارژر باید لوگوی برند و سایر نوشته‌های روی شارژر را به دقت بررسی کنید. معمولا در شارژرهای تقلبی، غلط‌های املایی یا تفاوت‌های کوچک در شکل نوشتن و ظاهر لوگو مشاهده می‌گردد که با برند اصلی تفاوت دارد. لیبل UL روی شارژر از دیگر راه‌های تشخیص اصل بودن شارژر موبایل است. لوگوی UL در پشت شارژر، باید در ردیف پایین و سمت چپ شارژر حک شده و توسط یک دایره احاطه شده باشد. اگر شارژ شما این لوگو را نداشته باشد، تقلبی است. همچنین شارژرهای اصلی و اورجینال، تست‌های ایمنی مختلفی را پشت سر می‌گذارند و گواهی‌نامه‌ ایمنی دریافت می‌کنند. عدم وجود نشانه‌های گواهی‌نامه‌های ایمنی حاکی از این موضوع دارد که  شارژر خریداری شده اصل نبوده و تقلبی است. استفاده از شارژرهای تقلبی آسیب جدی به گوشی وارد می‌کنند و ریسک‌های مربوط به اتصال کوتاه و انفجار را شدت می‌بخشند؛ بنابراین توصیه می‌شود اگر از شارژ تقلبی استفاده می‌کنید، حتما شارژ خود را با شارژرهای اصلی و اورجینال تعویض نمایید تا از ایجاد خطرهای احتمالی در امان بمانید.

بابافون؛ عرضه کننده شارژر اصلی موبایل

خرید شارژر اصلی موبایل، یکی از موارد مهم برای حفظ سلامت و عمر مفید تلفن همراه است. امروزه و با پیشرفت دنیای فناوری، فروشگاه‌های زیادی اقدام به عرضه لوازم جانبی موبایل از جمله شارژر تلفن همراه کرده‌اند و اغلب شارژرهای تقلبی را به فروش می‌رسانند. تشخیص شارژر اورجینال از تقلبی کار سختی است و اگر دانش مناسبی در این زمینه نداشته باشید، امکان خرید شارژر تقلبی به جای اصلی شدت می‌گیرد. بابافون به عنوان فروشگاه اینترنتی فعال در حوزه لوازم جانبی موبایل توانسته در سال 1400 بیش از 90 درصد از سهم فروش شارژر انواع تلفن همراه شامل، شارژر آیفون، شارژر سامسونگ و غیره را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه با شارژر اصلی و دیگر لوازم جانبی موبایل، توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند و اعتباری بی‌نظیر برای خود در این زمینه به دست بیاورد. اگر شما هم به دنبال مرجعی معتبر برای خرید شارژر اصل موبایل و یا دیگر لوازم جانبی موبایل هستید، توصیه می‌کنیم حتما به سایت بابافون به نشانی اینترنتی www.babaphone.ir مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا