علمی و پزشکی

رژ لب یا سایه چشم خوب علاوه بر رنگهای زیبا به پوست شما آسیب نخواهند زد

رژ لب یا سایه چشم خوب علاوه بر رنگهای زیبا به پوست شما آسیب نخواهند زد. اگر در ساختار سایه یا رژ لب زیبای شما از مواد اولیه گیاهی آبرسان مثل آلوئه ورا، آووکادو، روغن جوانه گندم استفاده نشده باشد، باعث ایجاد حساسیت و خشکی در چشم و لب شما خواهد شد. موادی مثل الکل یا روغن و ترکیبات غیرطبیعی در این محصولات وجود ندارد. اغلب آنهایی که از واژه ارگانیک یا کاملا طبیعی استفاده میکنند، ترکیبات مصنوعی را کاملا بد و اجزای طبیعی را کاملا خوب میدانند. از عمدهترین مواد سازنده تولیدات این برند میتوان به ویتامینها، مواد معدنی، برگ، گل، جوانه و عصاره بسیاری از گیاهان دارویی و در عین حال، بسیاری از ترکیبات روغنی استخراج شده از منابع گیاهی اشاره کرد.

خرید مواد اولیه بهداشتی

از جمله محصولات این برند میتوان به انواع کرم پودر، پنکیک، ریمل، رژلب مایع و خط چشم اشاره کرد که در مقایسه با برندهای دیگر، قیمت بالاتری نیز دارند. به احتمال قوی، قیمت بسیار بالای محصولات غیر ایرانی و وارد شدن آنها از طریق کانالهای غیر رسمی و غیر قانونی از نخستین دلایل این امر به حساب میآید. با این حال، منافع فردی و ویژگیهای شخصیتی لیدرها این روند را تا حدی مختل میکنند؛ زیرا لیدرهای دارای هژمونی خاص در شبکه، برخلاف الزامات شخصیتی لیدر و پرهیز از شخصیسازی امور، سعی میکنند شیوههای خاص خود را نیز پیادهسازی کنند که این امر درنهایت، سبب کژکارکردهای زیادی برای سیستم میشود. متاسفانه بازار لوازم آرایشی پر از مارکهای ناشناخته است. زیرا استفاده از ریمل یا خط چشمهای غیر استاندارد و ناشناخته ممکن است آسیب جدی به چشم شما وارد کند. این روزها شاید به دنبال رژ لبی خوشرنگ برای آرایش یلدا یا سایهای زیبا باشید تا در دورهمی یلدا خاص و متفاوت به نظر برسید. مهمانی شب یلدا شما چه رسمی باشد چه دورهمی خودمانی، بیشتر از پنج ساعت طول نخواهد کشید، پس از خرید رژ لب های با ماندگاری بسیار طولانی خودداری کنید، چون، با داشتن مواد غیر طبیعی و نگهدارندهها لب شما را خشک کرده و به آن آسیب خواهند زد.

خرید مواد اولیه آرایشی

با توجه به آن چه گفته شد، با خرید محصولات با کیفیت ایرانی نه تنها به اقتصاد کشور، بلکه به شرایط اقتصادی خانواده نیز کمک خواهید کرد. این مواد مضر که در محصولات آرایشی وجود دارد باعث بروز بیماریهایی مانند سرطان می شود اما اگر از محصولات تمیز استفاده کنید، ریسک ابتلا به این بیماریها بسیار کمتر میشود. شون در واقع یکی دیگر از برندهای مطرح شرکت آریان کیمیا تک است که چند سالی در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. چارچوب مفهومی این پژوهش براساس پارادایم انتقادی طراحی شده است؛ این پارادایم بر کنشگری انسان و خلاقیت او در بسترهای اجتماعی مشخصی تأکید دارد که بهطور تاریخی ساخته شدهاند. هر کدام از بازاریاب ها می توانند خودشان به تنهایی کانال یا گروه هایی در شبکه های اجتماعی تشکیل دهند و به دایره کاربران خود افزوده و در آن به معرفی محصولات بپردازند. در ضمن به این دلیل که شبکه های اجتماعی خیلی گسترده گشته اند و مردم در کل جهان به هم مرتبط شده اند به کمک این شبکه ها می توان به معرفی محصولات پرداخته و آن را در حد بسیار بالایی پخش نمود. در ضمن از دیگر راه های افزایش مشتری برای برند ها این می باشد که برند خود را در رابطه با سلامتی بسازند و درمحصولات خود در کنار اهمیت به بخش زیبایی به سلامت پوست و مو هم بپردازند.

خرید مواد اولیه از پیشگامان شیمی

اطمینان از سلامت و کیفیت خرید مواد اولیه آرایشی بهداشتی پیشگامان شیمی و محصولات مراقبت از پوست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برند سینره طیف گستردهای از محصولات مراقبت از پوست را تولید میکند. برند لوازم آرایش ایرانی سینره (Cinere) یکی از تولید کنندگان محصولات مراقبت از پوست و مو است که از سال 1376 کار خود را آغاز کرده است. محصولات سینره از منشاء گیاهی برخوردار هستند. چرا که اصالت محصولات غیر ایرانی دیگر به هیچ عنوان قطعی نیست. البته بیشتر مواد نامبرده در بالا علاوه بر تولید مواد آرایشی-بهداشتی در زمینههای دیگر نیز کاربرد دارند، مثلاً از شلاک برای پوشاندن اجسام مختلف و عایق کردن آنها در برابر نفوذ آب و رطوبت، از کارمین برای تهیهٔ رنگ قرمز در برخی نوشیدنیها و اسانسها، از گلیسرین در شویندههای دهان، آدامس، خمیردندانها و غیره استفاده میشود. امروزه، کارشناسان و تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا محصولات مطابق با شرایط آب و هوایی و اقلیمی ایران را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. شون انواع لوازم آرایشی برای چشم، لب، پوست صورت، ابرو و مژهها را با قیمت و کیفیت کاملا رضایتبخش در دسترس بانوان ایرانی قرار میدهد. زمانی که دستفروشان دوره گرد مترو و کوجه و خیابان قصد دارند شما را با برند های لوازم آرایشی تقلبی و با قیمت کم شما را وسوسه کنند، دقت کنید که سلامتی و زیبایی ذاتی شما هرگز ارزش ریسک کردن را ندارد.

دکمه بازگشت به بالا