علمی و پزشکی

تسهیلات شهرداری برای تخریب و نوسازی بیمارستان ناایمن لولاگر

تسهیلات شهرداری برای تخریب و نوسازی بیمارستان ناایمن لولاگر

شهردار منطقه ۱۰ گفت: بیمارستان لولاگر با ۹۰ سال قدمت، یکی از ساختمان‌های ناایمن منطقه به‌شمار می‌رود که باید هرچه سریعتر تخریب و نوسازی شود که در همین راستا مجموعه شهرداری منطقه این آمادگی را دارد که پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان را رایگان صادر کند.

به گزارش ایواره، مهدی اخ‌الصنایع در نشست صمیمی با کادر درمان بیمارستان اقبال، لولاگر و درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰ گفت: موضوع بهداشت و درمان از اصلی‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است و شهرداری در این حوزه هم متولی است و هم وظیفه خود می‌داند در این حوزه مشکلات و نواقص را پیگیری کند. در این میان بیمارستان لولاگر با ۹۰ سال قدمت، یکی از ساختمان‌های ناایمن منطقه به‌شمار می‌رود که باید هرچه سریعتر تخریب و نوسازی شود.

اخ‌الصنایع تصریح کرد: مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ این آمادگی را دارد که پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان را رایگان صادر کند، همچنین فاز ۱ و ۲ درخصوص طراحی بیمارستان به اتمام رسیده و اکنون باید فاز سوم آغاز شود. برای آنکه بیمارستان تعطیل نشود باید اقدامات و فعالیت‌ها را در سه فاز پیش‌بینی شده انجام دهیم و در این میان یک بیمارستان به عنوان بیمارستان پشتیبان درنظر گرفته شود.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به آمادگی شهرداری برای انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه فرهنگی تأکید کرد: در تمام بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی و خصوصی منطقه جمع‌آوری پسماند به خاطر مشکلات اقتصادی و مالی نباید قطع شود و در این خصوص حتما بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مجموعه شهرداری منطقه را در جریان قرار دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

اخ‌الصنایع گفت: باتوجه به آنکه منطقه ۱۰ از جمله مناطق پرتراکم شهر تهران محسوب می‌شود، مدیریت شهری در راستای تأمین سرانه پارکینگ پیگیر تأمین پارکینگ طبقاتی در سطح منطقه به‌ویژه اطراف بیمارستان‌ها است.

شهردار منطقه ۱۰ در این جلسه دستورات لازم برای تأمین تجهیزات مورد نیاز درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰ را صادر کرد.

بنا براعلام  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در این نشست دکتر سپیده هراتی رئیس بیمارستان لولاگر، دکتر سید نورالدین علم برودی مدیر داخلی بیمارستان اقبال و دکتر زهرا درخشان دیلمی سرپرست درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰ حضور داشتند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا