معرفی خدمات شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب)

شرکت پایا گسترش خورشید تابان که بعدها با نام تجاری پمپ خوب شناخته شد، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید و واردات محصولاتی مانند: بوستر پمپ آب، منبع تحت‌فشار پمپ آب، تجهیزات استخر و سونا، شیرآلات و اتصالات، لوازم سرمایشی و گرمایشی و … در کنار گروه متخصص و مجرب خود، توانست اطمینان و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شرکت پمپ خوب با ارائه خدمات مناسب و بی‌نقص توانسته است در پروژه‌های بزرگی مانند پروژه وزارت دادگستری، پروژه نیروی انتظامی، پروژه همراه اول و … شرکت کرده و گواهی‌نامه‌های معتبر زیادی دریافت کند.

در ادامه، برای اطلاع شما مخاطبین عزیز از خدمات شرکت پایا گسترش خورشید تابان چند مورد از خدمات آن را معرفی کرده‌ایم تا با آن‌ها آشنا شوید و در صورت نیاز، از طریق تماس با مشاورین ما، از خدمات نام‌برده شده در این مطلب بهره‌مند شوید.

بوستر پمپ آبرسانی

شاید نام پمپ آب زیاد به گوشتان خورده است و در آپارتمان و مناطق مسکونی با واحدهای مسکونی زیاد، استفاده از پمپ آب بسیار معمول است. اما زمانی که تعداد مصرف‌کنندگان آب زیاد باشد و هرکدام از واحدها هرزمانی بخواهد از آب استفاده کند، شاید پمپ آب به‌تنهایی نتیجه مطلوبی نداشته باشد و حجم و فشار آب کم‌وزیاد شود و نیاز به سیستم آبرسانی دیگر داشته باشد. این سیستم همان بوستر پمپ آب است که فشار آب را حفظ می‌کند و در زمان استفاده سطح فشار آب را در حد متعادل نگه می‌دارد.

پمپ خوب ارائه ‌دهنده انواع بوستر پمپ در برندهای باکیفیت و معتبر با نام‌های زیر است. پمپیران POMPIRAN، پنتاکس PENTOX، آتش‌نشانی، ابارا EABARA، داب DAB، گراندفوس GRUNDFOS، ویلو WILO، لیو LIO، پدرولا PEDROLLA، لوارا LOWARA، کالپدا CALPEDA، بهار پمپ، سمنان انرژی، اسپرونی SPERONI و سائر SAER

تابلو برق و تجهیزات الکترونیک

یکی از قسمت‌های مهمی که در نصب بوستر پمپ‌ها باید به آن توجه کرد، نصب تابلو برق یا کنترل موتور است. برای بهبود عملکرد بوستر پمپ‌ها و راندمان کاری آن باید استاندارهای تابلو برق را رعایت کرده و عملکرد تابلو را کنترل کرد.

تابلو برق‌ها مواردی مانند افزایش و کاهش ولتاژ، جلوگیری از صدمات دو فاز شدن، سیستم اعلام خطر برای جلوگیری از خشک کارکردن پمپ‌ها و اتمام آب و … را کنترل می‌کنند و از این طریق عمر مفید پمپ و بوستر پمپ را افزایش می‌دهند. این تابلوها در انواع مختلف که چند مورد از آن‌ها در زیر آمده‌اند، در شرکت پایا گسترش خورشید تابان وجود دارند.

تابلوی بوستر پمپ دور ثابت با PLC و در حالت ایستاده سلولی، تابلوی بوستر پمپ دور متغیر با یک اینورتر و سیستم change over، تابلوی بوستر پمپ دور ثابت با PLC و در حالت نصب دیواری، تابلوی دور متغیر با یک اینورتر اصلی و اینورتر فرعی برای هر الکتروپمپ و …

منبع تحت فشار پمپ آب

منبع تحت‌فشار پمپ آب همان منبع‌های رنگی است که روی پمپ آب نصب می‌شود و با نام‌های دیگری مانند منبع انبساط، منبع تحت‌فشار، مخزن تحت‌فشار، مخزن پمپ آب و منبع پمپ آب شناخته می‌شود. این منبع در رنگ‌ها و سایزهای مختلفی وجود دارند و نحوه عملکرد آن‌ها به این‌گونه است که با گاز نیتروژن و یا هوا، داخل و فضای پشت تیوپ را پر می‌کنند و براثر فشار این گاز و هوای فشرده، آب با فشار مناسبی درون لوله‌ها جریان می‌یابد.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان انواع منبع تحت‌فشار با برندهای معتبر از اقصی‌نقاط دنیا را در میان مجموعه محصولات خود ارائه می‌دهد و برای خرید هریک از برندها و حجم منبع موردنظر، شما را راهنمایی می‌کند. برندهای منبع تحت‌فشار در پمپ خوب عبارت‌اند از:

امرا، برندهای زیلمت، آکوا پرس، سیم و وارم برای کشور ایتالیا، هاماک و واتس ایران، آکوافوس تایوان، واتس ترکیه، استریم چین، منبع مهرافروز و …

تجهیزات و لوازم جانبی استخر

برای ساخت و راه‌اندازی استخرهای عمومی و خصوصی، نیاز به تجهیزات و لوازمی است که برای بهبود شرایط شناگران از آن‌ها استفاده می‌شود و به آن‌ها تجهیزات استخری گفته می‌شود. این تجهیزات به دودسته تجهیزات اصلی و جانبی تقسیم‌بندی می‌شوند که تجهیزات اصلی، لوازمی است که برای هر استخری ضروری است و حتماً باید نصب شوند؛ ولی تجهیزات جانبی بیشتر جنبه زیبایی دارند و نصب آن‌ها ضرورتی ندارد و بستگی به سلیقه افراد دارد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر، در ادامه تجهیزات اصلی و جانبی موجود در پمپ خوب را مطالعه کنید.

این تجهیزات شامل: پمپ تصفیه آب استخر، جت پمپ جکوزی، فیلتر شنی استخر، فیلتر کارتریجی استخر، کلرزن استخر، مبدل حرارتی استخر، هیتر سونا خشک، پکیج تصفیه استخر، دیگ بخار سونا، سختی گیر استخر و …

تمامی موارد گفته شده را می‌توانید با بهترین برندها از جمله ایمکس‌ EMAUX، هایوراد HAYWARD، فلکسینوکس FLEXINOX، هلو HELO، لئو LEO، هایواتر HYWATER و … از شرکت پایا گسترش خورشید تابان تهیه کنید.

دیزل ژنراتور

برای تولید انرژی الکتریکی در مکان‌هایی که به شبکه جریان برق متصل نیستند و یا امکان قطعی برق وجود دارد، از این وسیله استفاده می‌کنند. دیزل ژنراتور که با نام جن ست دیزل (genset diesel) هم شناخته می‌شود، از ترکیب یک موتور دیزل با ژنراتور الکتریکی ساخته می‌شود.

دیزل‌ژنراتورهای موجود در شرکت پایا گسترش خورشید تابان در انواع برندها و متناسب با سلیقه‌ها و کاربردهای شما است. هرکدام از برندها ویژگی‌های خاص خود را دارد و می‌توانید از طریق تماس با متخصصین ما گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

انواع برندهای دیزل ژنراتور موجود در این شرکت عبارت‌اند از: دویتس آلمان DUETZ، پرکینز PERKINZ، ایویکو IVECO، کامینز CAMMINZ، ولو VOLVO، ام‌تی‌یو MTU، لوول LOVOL، ایسوز و دوسان.

همچنین علاوه بر مواردی که گفته شده خدمات زیاد دیگری را هم می‌توانید از شرکت پایا گسترش خورشید دریافت کنید و با اطمینان کامل از آن‌ها بهره‌مند شوید. درنهایت خدمات‌ دیگر این شرکت را به‌صورت تیتروار و خلاصه برای شما آورده‌ایم.

ـ پمپ آب: وسیله‌ای است که در آپارتمان‌ها و مناطق مسکونی با تعداد واحد بالا برای افزایش فشار آب استفاده می‌شود.

ـ تجهیزات جانبی پمپ: بعد از مدتی استفاده از پمپ آب ممکن است برخی از قسمت‌های آن مانند تیوپ، سیل مکانیکی و هر یک از لوازم نصب شده در آن دچار آسیب و خرابی شود که می‌توانید این قطعات را جداگانه تهیه کرده و تعویض نمایید.

ـ الکتروموتور: الکتروموتورها از الکترومغناطیس برای تولید نیروی مکانیکی استفاده می‌کنند و وسیله‌ای است که نیروی برق را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند.

ـ الکترو گیربکس: وسیله‌ای صنعتی است که به‌وسیله قدرت جنبشی و حرکتی، دور موتور را کاهش داده و سرعت آن را افزایش می‌دهند. به‌‌طورکلی می‌توان گفت که گشتاور موتور را افزایش می‌دهند.

ـ موتور پمپ: موتور پمپ با پمپ آب ترکیب شده و آب را از چاه و یا ارتفاع پایین پمپاژ کرده و به سطح زمین و یا ارتفاع بالاتر انتقال می‌دهد و عمده استفاده آن در محل‌هایی مانند باغ است که جریان برق ندارند.

ـ موتوربرق بنزینی: موتور برق‌ها همان کار دیزل ژنراتور را انجام می‌دهند ولی کوچک‌تر هستند و انرژی مکانیکی که از سوخت بنزین، گازوئیل و گاز ایجاد می‌شود را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند.

ـ تأسیسات سرمایشی و گرمایشی: تأسیسات سرمایشی و گرمایشی لوازمی مانند پکیج، رادیاتور، آب‌گرم‌کن، کولر و پنکه هستند که برای خنک یا گرم‌کردن محیط از آن استفاده می‌کنند.

ـ لوازم باغبانی: لوازم باغبانی همان‌طور که از نامشان پیدا است، برای کارهای باغبانی مانند سم‌پاشی، هرس درختان و علف‌های هرز و … کاربرد دارند و شرکت پمپ خوب بهترین این لوازم مانند انواع سم‌پاش‌ها را ارائه می‌دهد.

ـ دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب که امروزه بسیار پرکاربرد شده و برای هر خانه و واحد مسکونی ضروری است، برای تصفیه املاح و سختی اضافی آب است و در شرکت پایا گسترش خورشید تابان دستگاه‌های مختلف تصفیه تک‌مرحله‌ای و چندمرحله‌ای با برندهای معتبر وجود دارد.

ـ هواکش و فن تهویه: فکر می‌کنیم تقریباً همه افراد با این مورد هم آشنا باشند و کاربرد آن را بدانند. هواکش و فن برای تهویه هوا از طریق جابه‌جایی هوای محیط است و در انواع مختلف خانگی، تأسیساتی و صنعتی در این شرکت ارائه می‌شود.

تمامی موارد گفته شده را می‌توانید از شرکت پمپ خوب تهیه کنید و در صورت نیاز، با تماس از طریق مشاورین ما خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل