عمومی

حضور پرشور مردم در تمامی عرصه‌ها بیانگر پشتیبانی از نظام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حضور پرشور مردم در تمامی عرصه‌ها بیانگر پشتیبانی از نظام است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید جعفر اتقانی، عصر جمعه در سفر به کردستان در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات سفر خود پرداخت و اظهار کرد: در سفر یک روزه به استان شهیدپرور کردستان با استاندار کردستان و مسؤولان ارشد استان، نهادهای نظامی و انتظامی استان دیدارهایی داشتیم و در این دیدارها بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.

وی عنوان کرد: امروز ضروری است که ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و به نسل‌های آینده انتقال داده شود و تحقق این مهم نیازمند توجه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در حوزه ارزش‌های دفاع مقدس است.

رئیس ستاد یادمان سرداران و امیران شهید کردستان و شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس افزود: رسالت بزرگی بر دوش همه مسؤولان و مدیران قرار گرفته است تا ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جدید نیز انتقال دهند.

سردار اتقانی به برنامه‌های فرهنگی دشمن نیز اشاره کرد و گفت: دشمن با شروع جنگ نرم در صدد است که ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهد و این خیال باطلی است زیرا جوانان ما با آگاهی کامل در مقابل این تهدیدات فرهنگی ایستاده‌اند.

وی همچنین به شرایط خاورمیانه اشاره کرد و گفت: امروز خاورمیانه آبستن حوادث بسیاری است و کشورهای غاصب‌گر می‌خواهد نقش کشور ایران اسلامی را در منطقه کمرنگ کنند اما با این وجود ایران حرف اول را در منطقه خواهد زد زیرا جمهوری اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت نیروهای انقلابی در پست‌های مدیریتی استفاده شود زیرا این نیروها در تمام سختی‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال داشته‌اند و امروز هم می‌توانند در عرصه‌های مدیریتی نیز نقش آفرینی کنند.

دکمه بازگشت به بالا