عمومیمدیریت کسب و کار

نکات طلایی خرید سنگ نما با قیمت مناسب و کیفیت بالا

سنگ نما یک نمای ساختمان از جنس سنگ های آذرین یا رسوبی است که به واسطه داشتن مفاومت بالا در برابر سایش، گرما و سرما و رطوبت استقامت زیادی دارد و همچنین به واسطه استفاده کردن از دستگاه های برش و جلای سنگ، دارای نمای بسیار زیبا با رنگ های متفاوت هستند. این نوع از نما در واقع روکشی از جنس سنگ است که با ضخامت های متفاوت به نمای شهرهای زیبایی می بخشد.

اینکه بهترین سنگ برای نما، یا برای کف ساختمان خریداری شود، یا حتی برای راه پله ازآن استفاده شود، نیازمند اطلاع از ویژگی های انواع سنگ و همچنین اطلاع از ویژگی های مورد نیاز در هر کاربرد است. در این مقاله قصد داریم، بهترین پیشنهاد برای خرید سنگ نما در اصفهان را  به صورت کامل بررسی کنیم.

نکات طلایی خرید سنگ نما با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تولید سنگ در اصفهان

تولید سنگ در واحدهای صنعتی به نام کارخانه سنگ یا به اصطلاح سنگبری انجام می شود. اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعت سنگ در ایران مطرح است و این به واسطه داشتن معادن بزرگ سنگ نما در اطراف اصفهان است. فروش و تولید انواع سنگ در اصفهان به عنوان یکی از پردرامد ترین مشاغل در اصفهان شناخته می شود. اصفهان رتبه نسخت در کشور از نظر تعداد معادن سنگ نما و تزیینی را دارد و از این نظر حتی در ززمینه صادرات سنگ نما هم دارای جایگاه ویژه ای است. ( کارخانجات تولید سنگ در اصفهان )

مهمترین ویژگی ها برای خرید سنگ نما

بدانیم، چه نوع سنگی مناسب کاربرد مورد نیاز ما است و از میان گزینه های موجود بهترین انتخاب را انجام دهیم. فروشگاه نما آرا، گسترده ترین دامنه آجرنما، کاشی ، سرامیک و تنوع محصولات سنگ در اصفهان شامل انواع سنگ تراورتن، سنگ گرانیت در اصفهان، سنگ مرمریت و ….  دارد. مدیران این فروشگاه با سیاست گذاری درست و تهیه انواع سنگ ساختمانی، مشاوره مناسبی در خرید بهترین سنگ برای پروژه شما ارائه میکنند. این مشاوره در مورد خرید محصول، شما را در انتخاب نهایی تا حد زیادی راهنمایی می کند.

نکات طلایی خرید سنگ نما با قیمت مناسب و کیفیت بالا

چه نوع سنگی برای نما مناسب است؟

مهمترین ویژگی برای یک سنگ نما، سطح صاف و صیقلی وبراق آن است. همچنین نداشتن سوراخ های ریز و درز و شکاف برای سنگ نما بسیار با اهمیت است به این دلیل که باید مانع از عبور و نفوذ آب و روطبت به سطح زیرین سنگ شود. در عین حال وجود خلل و فرج در سطح سنگ باعث نفوذ گرد و غبار و بخارات به سطح سنگ شده که در مجاروت با هوا و رطوبت، امکان تبدیل شدن به یک لایه و قشای مزاحم در سطح سنگ نما شود.

اشتباهات مهلک در هنگام خرید

علاوه بر نکات معمولی و ظاهر و ابعاد، لازم است برخی نکات را با هم ببینیم و تاثیر انتخاب اشتباه آن را نیز ببینیم.

  • میزان جذب و نفوذپذیری آب
  • نداشتن چسبندگی زیاد با ملات دیوار
  • وزن سنگ

نکات طلایی خرید سنگ نما با قیمت مناسب و کیفیت بالا

ویژگی های سنگ نما

نمای بیرونی ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر تابش آفتاب، رطوبت، برف و باران و تغییرات دمایی در طول روز و همچنین فصول مختلف داشته باشد.

  • زیبایی
  • مقاومت
  • چسبندگی
  • تراکم پایین و وزن کمتر
  • تخلخل کم
  • نظافت و نگهداری

خرید سنگ نما در اصفهان

نما آرا، با توجه به پروژه شما، بهترین انتخاب ها را برای شما توضیح خواهد داد. این فروشگاه با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع سنگ نما و ایجاد امکان بازدید و خرید، آماده ارائه خدمات مشاوره در هنگام خرید با توجه به نوع پروژه شما و درخواست و هزینه مورد نظر شما است. این فروشگاه با ایجاد وب سایت اینترنتی و بارگذاری انواع سنگ و سرامیک موجود در  فروشگاه در آن، امکان بازدید و تصمیم گیری را برای خریداران سهولت بخشیده است

کلینیک ساختمانی نما آرا

کلینیک نما آرا ، با هدف برآورده کردن نیاز مهندسین و پیمانکاران ساختمانی به انواع مصالح ساختمانی تاسیس شده است. نما آرا هموراه تلاش کرده است تا با همکاری برند های معتبر در حوزه آجرنما، سنگ و سرامیک، موزاییک، درب های ضد سرقت و … با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا