عمومی

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

دکمه بازگشت به بالا