افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بدون پسورد

خرید فالوور 100 درصد واقعی

خرید فالوور 100 درصد واقعی از راه های موثر در رشد پیج اینستاگرام است. این روش می تواند پیج شما را با سرعت بیشتری رشد بدهد. فالوور انواع مختلفی مانند خرید فالوور واقعی فعال ایرانی، خرید فالوور ایرانی و… دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که می خواهند فالوور اینستاگرام بخرند این است که از چه سایتی بهتر است این فالوورها را تهیه کنند. وب سایت مای ممبر می تواند بهترین انتخاب برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور 100 درصد واقعی (خرید فالوور واقعی اینستاگرام ) و خرید فالوور اینستاگرام ارزان باشد.

بعد از خرید فالوور از وب سایت مای ممبر ممکن است که شما به خرید لایک هم نیاز شوید. باید به شما بگوییم که شما می توانید خرید انواع لایک مانند خرید لایک واقعی، خرید لایک ایرانی، خرید لایک ارزان و خرید لایک اینستاگرام را از وب سایت مای ممبر انجام دهید.

افزایش ویو نیز یکی از مهم ترین نکاتی است که در اینستاگرام وجود دارد. بالا بودن ویوی پست و استوری می تواند به پیج شما کمک های زیادی کند. اگر شما می خواهید ویو پیج خود را بالا ببرید با خرید ویو اینستاگرام، خرید ویو استوری، خرید بازدید اینستاگرام و خرید ویو پست اینستاگرام از وب سایت مای ممبر می توانید این کار را انجام دهید.

افزایش فالوور رایگان بدون پسورد

اگر شما هم دغدغه افزایش فالوور را دارید؛ اما محفوظ ماندن اطلاعات حساب کاربری نیز برای شما در اولویت است، خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.در این مطلب می خواهیم راه های افزایش فالوور رایگان بدون پسورد را برای شما بازگو نماییم.

افزایش فالوور به چه قیمتی!

بسیاری از کاربران بدون توجه به عواقب قرار دادن اطلاعات حساب کاربری در اختیار برنامه، ربات یا حتی وب سایت ها، تمامی اطلاعات را در هر پنلی وارد می کنند تا فقط افزایش فالوور را مشاهده نمایند.

به اشتراک گذاشتن این اطلاعات خطرات جدی را متوجه حساب کاربری شما می کند که بسیاری از آنها جبران ناپذیر هستند.

به طور کلی، استفاده از ربات برخلاف قوانین این پلتفرم است. اگر قصد استفاده از این روش ها را دارید، باید به شما بگویم که پس از کمک گرفتن از این روش، قید پیج خود را بزنید.

روش افزایش فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد

با پیشرفت اینستاگرام فارسی، پیج های کاری متعددی در این بستر ایجاد شده اند که رقابت شدیدی در بین آنها بر سر جذب مخاطب و فروش بیشتر وجود دارد.

روش های متعددی برای افزایش فالوور بدون ارائه اطلاعات حساب می توان پیدا کرد که دو مورد مهم و پر استقبال آن، به شرح زیر است:

·       استفاده از ربات یا برنامه

    برخی از ربات ها بدون نیاز به پسورد، خدماتی که مد نظر کاربران است را ارائه می کنند.

    تنها نکته مهم این روش، احتمال بالای شناسایی الگوریتم است که پیج را به اندازه ارائه پسورد به خطر می اندازد.

    هوش مصنوعی اینستاگرام بسیار ریز بین است و برای دور زدن آن باید تمامی احتمالات و نکات را در نظر گرفت که ربات ها از این قاعده مستثنی هستند.

    کاربران زیادی به دلیل رایگان یا بسیار کم هزینه بودن این روش از آن استفاده می کنند؛ اما باید توجه داشت که هر ارزانی بی حکمت نیست.

کیفیت پایین، رعایت نکردن اصول مهم اعمال بسته ها، در نظر نگرفت الگوریتم و قوانین اینستا و … از مواردی است که ربات ها را به یک انتخاب اشتباه تبدیل کرده است.

فالوورهایی که توسط ربات یا برنامه به پیج اضافه می شوند؛ اگر بتوانند غول الگوریتم و خطرات آن را پشت سر بگذارند، به دلیل ویژگی های ظاهری مشخصی که دارند، به راحتی نظر هر کاربری را به خود جلب می کنند و هر مخاطبی با یک نگاه ساده متوجه خرید فالوور پیج شما می شود.

نداشتن حتی یک پست منتشر شده در اینستاگرام، نام کاربری عجیب و بی معنا و نداشتن عکس پروفایل را می توان سه شاخصه اصلی شناسایی این دسته از فالوورها دانست.

پس بهترین کار بخشیدن عطای این روش به لقای آن است!

·       به کار گیری وب سایت های معتبری مثل فالوجت

    این روش بسیار کارآمد تر و کم ریسک تر از روش قبلی محسوب می شود؛ چرا که علاوه بر عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، احتمال شناسایی توسط الگوریتم نزدیک به صفر است.

    البته این را نیز در نظر داشته باشید که در ابتدای استفاده از این شیوه باید وب سایت ها را از نظر کیفیت و اعتبار بررسی کنید.

    وجود سه ویژگی جذاب پشتیبانی ۲۴ ساعته و فعال، ضمانت بازگشت وجه و نماد اعتماد الکترونیک اعتبار یک وب سایت را افزایش می دهد و خیال مشتریان را از بابت خرید از یک شرکت معتبر راحت می کنند.

    پس از انتخاب چند سایت معتبر، باید به بسته ها و کیفیت خدمات توجه کنید.

برخی از وب سایت ها از ربات برای اعمال پکیج های خریداری شده استفاده می کنند که این روش با روش قبل هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند و به مراتب خطرات آن روش قبلی را نیز به همراه دارد.

سایت های مطمئنی مثل فالوجت با استفاده از روش های متفاوت و به روز و همچنین، توجه به نکات مهم اعمال بسته ها، خدمات با کیفیت و قیمت مناسبی را ارائه می دهند.

از دیگر مزایای استفاده از وب سایت می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، مشاوره قبل از خرید بسته ها و کیفیت بالای فالوورها اشاره کرد.

سایتی مانند فالوجت، با اضافه کردن فالوورهای شبه واقعی به پیج های متقاضیان، این خرید را طبیعی تر می کند.

فالوورهای شبه واقعی دقیقا تمامی خصوصیات یک فالوور واقعی در این بستر را دارا هستند و تنها تفاوت آنها، فعالیت در اینستاگرام است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا دو روش افزایش فالوور بدون نیاز به پسورد را با تمامی نکات آن بیان کنیم. اگر شما هم تجربه استفاده از وب سایت یا ربات هایی که لازم به درج اطلاعات شخصی در آنها می باشد را دارید، با ما و همراهان به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید پیج شما همچون پیج اصلی تتلو بتواند سریع رشد کند، با ما همراه باشید.

فالوورگیر + ۳ روش افزایش فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد

افزایش فالوور های پیج اینستاگرام از طریق فالوورگیر اینستاگرام یا گرفتن فالوور فیک بسیار پرطرفدار است. اما مشکلی که دارد این است که بسیاری از اپلیکیشن ها و ربات های فالوور بگیر از شما پسورد می خواهند که این کار می تواند امنیت پیج تان را به خطر بیندازد. اما نگران نباشید چرا که ما در این مقاله قصد داریم راه حل بسیار موثری را برای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد به شما ارائه دهیم.

همانطور که گفتیم، اپلیکیشن های فالوور بگیر زیادی وجود دارند که اگر شما بخواهید از طریق آن ها اقدام به افزایش فالوور کنید، مجبور هستید رمز عبور یا پسورد خود را در این اپلیکیشن ها یا ربات ها وارد کنید.

هشدار

این کار نه تنها می تواند امنیت اکانت شما را به خطر بیندازد، بلکه به طور کلی استفاده از ربات ها خلاف قوانین اینستاگرام است و ممکن است هوش مصنوعی اینستاگرام متوجه استفاده شما از ربات شود و مشکلاتی از قبیل شادوبن یا بسته شدن پیج را برایتان بوجود آورد.

پس استفاده از ربات ها شاید در کوتاه مدت خوب به نظر بیاید، چرا که ظرف مدت کوتاهی تعداد زیادی فالوور به پیج شما سرازیر می کند. اما در طولانی مدت، متوجه ضربه ای که به پیج تان زده خواهید شد.

افزایش فالوور فیک بدون پسورد به سه روش ممکن است:

توجه: مسیر پایانی به این دلیل که فالوورها کاملا منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام اضافه می شوند یعنی تدریجی و با عکس پروفایل و همچنین پست در اینستاگرام هستند به هیچ وجه هیچ اکانتی را تهدید نمی کند.

فالوورگیر اینستاگرام و افزایش فالوور فیک اینستا بدون برنامه

اکنون که مشکلات و خطرات استفاده از ربات را مطرح کردیم، راه حل چیست؟ چگونه می توانیم فالوور های خود را به سرعت بالا ببریم در حالی که امنیت پیج ما و کیفیت فالوور ها تضمین شود؟

خبر خوب این است که شما می توانید بدون استفاده از اپ ها و ربات ها نیز فالوور های پیج خود را بالا ببرید یا به عبارتی فالوور فیک خریداری کنید.

سایت های زیادی وجود دارند که شما می توانید عملیات خرید فالوور را به آسانی از طریق آن ها انجام دهید. یکی از سایت های بسیار خوب در این زمینه مای ممبر است که سابقه کار چند ساله در این زمینه را دارد.

شما با خرید فالوور از این سایت ها، نه تنها نیاز به وارد کردن پسورد ندارید، بلکه مجبور نیستید برنامه یا اپلیکیشنی را بر روی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید.

فالوور های تزریق شده به پیج شما کاملا مطابق با قوانین اینستاگرام هستند و این مسئله باعث می شود که اینستاگرام فعالیت شما را محدود نکند. همچنین فالوور ها به آرامی و ظرف مدت چند روز به پیج شما تزریق می شوند تا اینستاگرام شما را ربات تشخیص ندهد.

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد

تا اینجا تعدادی از مزایای خرید فالوور از سایت های معتبر به جای استفاده از ربات را برای شما شرح دادیم.

در ادامه نیز به تعدادی نکات اضافه تر درباره مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد اشاره می کنیم:

    با این کار امتیاز شما در ربات بالا می رود و زمانی که به حد مورد نظر رسید، می توانید لایک یا فالوور سفارش دهید.

    اما کسانی که شما را فالو می کنند، در واقع کاربرانی هستند که در ربات فعالیت دارند و برای افزایش امتیاز خودشان، شما را فالو کرده اند. در نتیجه احتمالا علاقه ای به پیج شما و محتوایتان ندارند. این مسئله باعث می شود که شما پس از مدتی با ریزش زیاد فالوور هایتان روبرو شوید. در حالی که سایت هایی مانند مای ممبر، ریزش فالوور بسیار کمی دارند چرا که اکانت هایی که به پیج شما تزریق می شوند، اکانت های واقعی ساخته شده توسط سایت هستند و پس از مدتی نیز، شما را آنفالو نخواهند کرد.

سخن آخر

در این مقاله درباره نحوه خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد صحبت کردیم. همچنین مزایای خرید فالوور بدون پسورد یا خرید از سایت ها را نسبت به ربات و اپلیکیشن، توضیح دادیم.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به شما برای تصمیم گیری در خرید فالوور فیک کمک کند. اگر دوستانی دارید که فکر می کنید این مطلب به درد شان می خورد، برای آن ها نیز مطالب را به اشتراک بگذارید.

اگر سوالی در خصوص خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد دارید، در زیر همین مطلب و در قسمت کامنت ها ارسال کنید تا پاسخگوی شما باشیم.

خروج از نسخه موبایل