خرید لایک ایرانی بدون ریزش (100% فعال)

خرید لایک اینستاگرام ارزان

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

خرید لایک ایرانی ارزان: اگر می خواهید تعداد لایک های خود را افزایش دهید و بتوانید بازدید پست های خود را بالا ببرید؛ بهترین راه خرید لایک ایران می باشد که لایک با کیفیت از افراد فعال و واقعی اینستاگرام جذب میشود؛ که از طرفی می توانید به سود کلانی برسید. باید به این نکات توجه داشته باشید، یکی از مهم ترین عوامل افزایش لایک اینستاگرام، داشتن تعداد زیاد لایک می باشد؛ تا صفحه شما به چشم بقیه با ارزش دیده شود. همچنین اگر صفحه شما دارای محصول فروشی باشد احتمال خرید آن بالا می رود. شما می توانید با خرید لایک فوری ارزان از سایت بازدید پیج خود را در اینستاگرام بالا ببرید.

خرید لایک واقعی ایرانی و ارزان اینستاگرام

یکی از بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید لایک ایرانی و واقعی اینستاگرام در سایت می باشد؛ زیرا اگر صفحه فروش شما در اینستاگرام لایک و فالوور زیادی داشته باشد باعث اعتماد بیشتر میشود و موجب میشود تا هر فردی که از پیج شما دیدن می کند، تبدیل به یک مشتری هدفمند شود. افزایش لایک اینستاگرام نشان دهنده ی محبوبت پست های شما در میان کاربران می باشد. در واقع می توان گفت که خرید لایک واقعی اینستاگرام ساده ترین راه برای بازاریابی اینستاگرامی می باشد.

خرید لایک ارزان، و واقعی ایرانی اینستاگرام ، شاهکاری فوق العاده و خدمتی ارزشمند از تیم همیشه قدرتمند ، می باشد که در اختیار بسیاری از کابران فعال اینستاگرام قرار گرفته است.

وقتی صحبت از خرید لایک ایران اینستاگرام میشه همه دوست دارند اون لایک ها واقعی باشه . ایرانی باشه . باکیفیت و ماندگار باشه . همه لایک ها از طریق اکانت های با کیفیت اعمال شده باشه ! خب تیم ما یک پکیج بسیار ارزشمند تحت عنوان ” لایک ایرانی و واقعی و ارزان قیمت اینستاگرام ” دقیقا با همین مشخصاتی که نام برده شده، خدمتتون برای شما تهیه کرده که می تونید از طریق باکس های خوشگل بالا دکمه “خرید” رو بزنید و از طریق فرم سفارشی که برای شما قرار داده شده به تعداد مورد نیازتون لایک واقعی ، ایرانی و ارزان تهیه کنید !

افزایش لایک های پست اینستاگرامی شما به سبک فالووران !

با خرید لایک ارزان، بازدید پست اینستاگرامی خود را به سبک فالووران افزایش دهید !

فالووران با بیش از ۳ سال سابقه خدمت رسانی در زمینه خدمات جانبی اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ و افزایش و بهبود رتبه و رنک پیج های اینستاگرامی مفتخر است اعلام کند که تا به اینجای کار توانسته است بیش از ۱۰۰ پیج اینستاگرامی از جمله “حواشی هنرمندان” و “ویدیوهایِ دیدنی و دانستنی” و .. را به جایگاه و رتبه بسیار عالی برساند و در جهت افزایش لایک و افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام یک شتاب دهنده بسیار عالی برای آنها باشد !

خرید لایک واقعی از فالووران؛ بهترین سایت افزایش لایک اینستاگرامی!

اگر می خواهید تعداد لایک های صفحه اینستاگرام خود را بالا ببرید، بهترین راه برای آن خرید لایک ارزان می باشد؛ زیرا جذب لایک با کیفیت از افراد فعال و واقعی اینستاگرام می باشد. که شما می توانید از این طریق به سود بسیار زیادی برسید. بهتر است، به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل افزایش لایک اینستاگرام و بالا رفتن فالوور داشتن لایک بسیار زیاد می باشد. تا صفحه و پست های شما برای کسی که برا اولین بار به پیج شما می آید ارزش بسیار زیادی داشته باشد. همچنین شما می  توانید با خرید فالوور بدون ریزش تعداد دنبال کنندگان پیج خود را بالا ببرید.

خرید لایک ارزان و باکیفیت ایرانی

همچنین اگر پیج شما دارای محصولات فروشی هستند، این موضوع می تواند به فروش زیاد کالاهای شما کمک شایانی کند. شما می توانید ارزانترین لایک اینستاگرام، را سریع از سایت فالووران که بهترین سایت افزایش لایک اینستاگرام می باشد، تهیه کنید. با فالووران دارای بهترین پیج در اینستاگرام باشید. اگر تصمیم به خرید لایک ایرانی دارید بهتر است به این نکته توجه کنید که حتما لایک های ایرانی را خریداری کنید، زیرا بسیاری از کاربرانی که در موقعیت صفحه شما قرار دارند ایرانی هستند. و خرید لایک های ایرانی می تواند یک روش بسیار عالی برای ارتقا و بالا بردن برند شما در فضای مجازی باشد. لایک ایرانی اینستاگرام، شامل اکانت هایی با اسامی واقعی ایرانی می باشد.

لایک های صد در صد “واقعی” با اکانت های معتبر و ایرانی تقدیم شما !

ببین دوست عزیزم ، تا همین یک ماه پیش تو میتونستی به هر تعداد که میخوای فالوور و لایک فیک بزنی ! اما الان دیگه از این خبرا نیست ! چرا ؟ به خاطر آپدیت جدید اینستاگرام و تغییرات اساسی که در زمینه هوش مصنوعی خود ایجاد کرده تمامی فالوور های فیک قراره از بین برن. با از بین رفتن فالوورهای فیک و نامعتبر ، احتمال ریزش شدید لایک ها نیز وجود داره . بنابراین بهت توصیه میکنیم چه از فالووران چه از هرجای دیگه قصد خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام، رو داشتی حواست به این باشه که لایک ها واقعی باشن!

به این معنی که اون اکانت های لایک کننده صد در صد واقعی و معتبر باشن ! یعنی عکس پروفایل داشته باشن ، پیج اونها دارای پست باشه ، اون پست ها لایک خورده باشه ، تا حدودی دارای فعالیت باشن ، و … تمامی فاکتور هایی که باعث میشه از نظر اینستاگرام اون اکانت یا پیج اینستاگرامی طبیعی و واقعی نشون داده شه ! پکیج خرید لایک ایرانی و واقعی اینستاگرام فالووران تمام مشخصه های منطبق با الگوریتم جدید اینستاگرام را دارد و تیم فالووران شدیدا به شما مخاطبین عزیز توصیه میکند حتما برای یک بار هم شده از  خرید لایک ایرانی اینستاگرام استفاده کنید تا تغییرات به وجود آمده در جهت بهبود پیج خودتان را احساس کنید !

مزایای خرید لایک ایرانی واقعی

لایک ایرانی و واقعی اینستاگرام فالووران ؛ ارزان، مقرون به صرفه، کاملا اقتصادی !

خرید لایک، واقعی ایرانی اینستاگرام ، یک سرویس ارزان ، کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه برای تمامی کسانی که علاوه بر کیفیت، قیمت منصفانه محصول نیز برایشان مهم است ( البته فکر میکنم برای همه مهم باشد ? )

وقتی صحبت از قیمت لایک واقعی میشه تقریبا همه _البته توی ایران_ به دنبال ارزون ترین محصول موجود در اون مارکت (البته که در اینجا صحبت درمورد مارکت لایک اینستاگرام می باشد) میگردد . و دیگر به این فکر نمیکنند که شاید آن محصول یا سرویس اصلا آن چیزی نباشد که فکر میکنند ! برای مثال سایت های بسیار زیادی در زمینه فروش لایک اینستاگرام به وجود آمده اند و اگر سری به محصولات یا خدمات آنها بزنید متوجه قیمت بسیار پایین و عجیب آنها می شوید ! ولی واقعا دلیل این همه اختلاف قیمت چیست‌؟ این سایت ها آیا واقعا این خدمات را ارائه می دهند ؟ جواب هم بله است هم خیر ! بعضی از این سایت ها یک سری خدمات و محصول به مشتریان ارائه میدهند اما اغلب کیفیت چندان مطلوبی ندارند .

خرید لایک اینستاگرام مناسب چه پیج هایی می باشد:

لایک واقعی و فعال ایرانی اینستاگرام

برای مثال ما از برخی از این سایت ها خرید لایک اینستاگرام، را انجام داده ایم تا متوجه کیفیت و کلا نوع خدمات آنها شویم ولی متاسفانه کیفیت لایک ها بسیار پایین بود و به قول خودمانی “تابلو بود” که این لایک ها همگی فیک هستند! از بین این سایت ها ۲ یا ۳ مورد بودند که اصلا سفارشی که در سایت ایشان انجام دادیم را تکمیل نکردند یا به قول معروف لایک ها رو برامون نزدن! با این تفاسیر نتیجه میگیریم که قیمت یک محصول یا خدمت نسبی است و به نسبت کیفیت آن میتوان مقدار آن را سنجید که زیاد است یا کم ؟ ارزان است یا گران ؟ و به این ضرب المثل می رسیم که “هر ارزانی بی علت نیست” ! البته این ضرب المثل در مورد خدمات فالووران نیز صدق میکند ! بله ! ارزان بودن خدمات لایک ایرانی فالووران نیز دلیل دارد و صد البته که بی علت نیست ! دلیل آن هم ۲ مورد است :

    ۱- قیمت های کاملا رقابتی و حرفه ای در مارکت لایک اینستاگرام !

    ۲- جلب رضایت مشتری و وفاداری ایشان با توجه به ارائه خدمات ارزان و با کیفیت !

در ضمن ، تیم ما یک گارانتی خیلی شیک و با کلاس را ضمیمه خدمات و سرویس های خود کرده تحت عنوان “گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری” ! که در باکس بعد بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد .

وقتی صحبت از کیفیت میکنیم … کیفیت لایک ها چی میگه ؟؟

وقتی صحبت از کیفیت بالای محصولات و خدمات لایک فالووران می کنیم دقیقا منظورمان چیست ؟ چه چیزی را میخواهیم به شما ثابت کنیم ؟ البته که با حرف هیچ چیز را نمی شود ثابت کرد و ما به شما در عمل نیز سخن و حرف هایی که میزنیم را ثابت میکنیم . ولی مختصر بخواهیم توضیحی راجب به کیفیت محصولات و خدمات خرید لایک واقعی به شما بدهیم چند نکته خیلی کوچک کافی است تا بتوانیم شما را در زمینه خرید لایک ایرانی ارزان قانع کنیم :

۱- کیفیت لایک ها – اکانت های لایک کننده :

خرید لایک اینستاگرام، مخصوصا الان که الگوریتم و هوش مصنوعی اینستاگرام بسیار پیشرفت کرده است ، طبیعی بودن لایک ها و لایک کننده ها (اکانت های لایک کننده) موضوع بسیار مهمی به حساب میاید . چرا که همان طور که در صفحه های قبل توضیح دادیم با توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام (از تاریخ ۳ آذر ۹۷ به بعد اینستاگرام بیانیه ای در خصوص از بین بردن فالوور های فیک داد) اینستاگرام قصد دارد تا فالوور های فیک را مسدود سازی نماید.

بنابراین کیفیت اکانت های لایک کننده و به طور کلی اکانت ها یک فاکتور مهم به حساب میاید و اگر اکانت های لایک کننده فیک باشند و یا بی کیفیت ، به زودی و در آینده ای بسیار نزدیک شاهد ریزش شدید لایک ها ( و به طبع ریزش آبرو و حیثیت?) خواهید بود . خب فکر میکنم منظورمان را از این تفاسیر و صحبت ها گرفته باشید که چیست !؟ فالووران از بهترین و با کیفیت ترین اکانت های طبیعی و ایرانی جهت اعمال لایک به روی پست مورد نظر شما استفاده میکند !

۲- گارانتی پکیج های لایک فالووران :

ضمانت عودت (بازگرداندن) وجه در صورت نارضایتی مشتری! همانطور که در بالا عرض کردیم کیفیت لایک ها بسیار بالاست و به هیچ عنوان حتی ۱% هم ریزش نخواهند داشت ! فالووران از کیفیت و نتیجه کار خود اطمینان دارد ، از این رو به مشتریان عزیز این ضمانت را می دهد که در صورت ریزش لایک ها (حتی ۱%) و یا عدم رضایت از نتیجه لایک ها ، کل مبلغ پرداخت شده توسط ایشان را تمام و کمال به ایشان باز میگرداند یا به اصطلاح عودت می نماید .

۳- لایک های فالووران، دریچه ای به سمت اکسپلور اینستاگرام !

کیفیت خدمات ما در زمینه فروش لایک واقعی (مخصوصا خدمات لایک) به قدری بالاست و لایک های اعمال شده چنان طبیعی و منحصر به فرد هستند که در بسیاری از موارد توسط مشتریان عزیز گزارش شده که آن پست هایی که برایشان لایک تهیه کرده اند به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کرده است و در پی آن ، لایک های آن پست چندین برابر شده است . بله ! وقتی صحبت از کیفیت می شود فالووران همیشه حرف برای گفتن دارد ? … با خرید لایک ارزان، با فالووران راهی اکسپلور اینستاگرام شوید !

لایک اکسپلور اینستاگرام (تاثیرگذاری برای ورود به اکسپلور) : با استفاده از این سرویس میتوانید یک تاثیرگذاری عالی برای پست مدنظرتون داشته باشین و کمک کنین تا اون پست وارد اکسپلور اینستاگرام بشه !

برخی از مشخصات این سرویس ارزشمند :

موارد استفاده از لایک واقعی و ایرانی اینستاگرام فالووران !

خرید لایک واقعی و ایرانی فالووران در چه مواردی استفاده می شود؟ هدف مشتریان از خرید لایک ایرانی ارزان سایت فالووران چیست ؟ مخاطب سرویس لایک اغلب چه کسانی هستند ؟ اینها همه سوالاتی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد . اینکه این لایک ها اصلا چه کاربردی دارند و یک شخص به عنوان مشتری و کسی که صاحب یک پیج اینستاگرامی است به چه دلیل سراغ این سرویس آمده است ؟؟؟ در زیر مواردی که اغلب مشتریان به آن منظور لایک تهیه میکنند را برای شما ذکر میکنیم . البته اینها بخشی از دلیل انتخاب سرویس لایک فالووران می باشد و بدیهی است هر فرد می تواند دلایل خودش را برای استفاده از یک سرویس داشته باشد :

خرید لایک ایرانی ارزان؛ بهترین راه برای افزایش لایک اینستاگرام!

سایت فالووران با دارا بودن تیم متخصص در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی، افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما را به صورت هدفمند و درست انجام می دهد. خرید لایک اینستاگرام توسط کاربران کاملا واقعی می تواند پیج اینستاگرامی شما را به یک صفحه معتبر در این اپلیکیشن تبدیل کند. همانطور که می دانید یکی از راه های دیده شدن پست های شما تعداد بالای لایک های آن می باشد، و شما می توانید با خرید لایک واقعی و ارزان کاربران زیادی را که از پیج شما دیدن می کنند را به صفحه خود جذب کنید.

شما می توانید با خرید لایک اینستاگرام  و خرید لایک ایرانی ارزان زمینه را برای جذب فالوور و لایک باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد کنید؛ که این یک امتیار مثبت برای شما محسوب میشود. اگر صفحه فروش شما لایک و فالوور زیادی داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و در نتیجه باعث تبدیل شدن فالوور به مشتری میشود. در ادامه چند نوع دیگر از سرویس های لایک فالووران را به شما معرفی میکنیم :

لایک خارجی (بین المللی) اینستاگرام

سرویس افزایش لایک خارجی اینستاگرام فالووران، مناسب برای افرادی که حیطه کاری آنها محدود به ایران نمی شود و دارای مخاطبین خارجی و بین المللی می باشند . افراد لایک کننده از سراسر دنیا می باشند .

برخی از مشخصات این سرویس ارزشمند :

لایک فوری اینستاگرام

همان طور که از اسم آن مشخص است ، ویژگی بارز این تعرفه فوری بودن (سرعت بالای تکمیل لایک ها) . ملیت این لایک ها مشخص نیست و از سراسر دنیا هستند . با این حال از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و تا به این لحظه اینستاگرام هیچ گونه مشکلی با این نوع لایک ها نداشته است . این نوع لایک هم به خاطر سرعت بالای تکمیل و قیمت بسیار مناسب و ارزان ، از محبوبیت ویژه ای نزد مخاطبین ارزشمند ما برخوردار است .

برخی از مشخصات این سرویس ارزشمند :

لایک اتوماتیک اینستاگرام (لایک خودکار برای پست های جدید)

با استفاده از سرویس لایک اتوماتیک اینستاگرام ، برای پست های جدیدی که قرار می دهید به صورت خودکار لایک اعمال می شود و نیازی نیست هر بار با قرار دادن پست جدید اقدام به خریداری لایک کنید ! در فرم سفارش مربوطه شما می توانید تنظیم کنید که برای چه تعداد پست آینده لایک تعلق بگیرد . به این صورت که اگر شما ۱۰۰۰ عدد لایک اتوماتیک برای ۵ پست آینده خود خریداری کنید (یعنی تنظیم کنید که برای ۵ پست آینده اعمال شود) ، برای هر ۵ پست آینده که قرار می دهید هر کدام ۲۰۰ لایک اعمال خواهد شد !

برخی از مشخصات این سرویس ارزشمند :

اهمیت خرید لایک اینستاگرام؟

به‌صورت کلی اینستاگرام از چهار المان مختلف برای دستیابی به آمار پیج استفاده می‌کند. لایک، کامنت، سیو و شیر یا همان اشتراک‌گذاری، چهار عنصری هستند که به اینستاگرام نشان می‌دهد پست مفیدی دارید یا نه؟ خب اگر یک پست قرار دهید و کسی آن را لایک نکند، اینستاگرام تصور می‌کند که محتوای پست شما مناسب نیست. به همین خاطر آن را به اکسپلور نمی‌برد و به دیگران هم نشان نمی‌دهد.

این موضوع باعث قرارگیری پیج شما در شیب نزولی می‌شود. لایک همچنین باعث اعتمادسازی بیشتر مشتریان و کاربران شما نیز می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، دیگران هم به آمار پیج شما دقت می‌کنند. وقتی که پیج شما لایک بالایی داشته باشد، دیگران بیشتر به پیج شما اعتماد می‌کنند. این موضوع برای پیج‌های فروشگاهی که محصول یا خدماتی را عرضه می‌کنند، اهمیت بسیاری دارد.

تأثیر خرید لایک اینستاگرام برای پیج

همان‌طور که اشاره کردیم، خرید لایک به اشکال مختلف می‌تواند روی پیج شما تأثیرگذار باشد. در وهله اول اینکه باعث می‌شود اینستاگرام محتوای شما را یک محتوای عالی بداند. به این ترتیب آن را وارد اکسپلور می‌کند و به دیگر فالوورهای شما نشان می‌دهد. به یاد داشته باشید که وقتی یک محتوا را پست می‌کنید، ابتدا به 10 درصد فالوورهای شما نشان داده می‌شود. پس از آن اگر لایک بالایی داشته باشد، آن را به دیگران نیز نشان می‌دهد. در وهله دوم خرید لایک باعث حس اعتمادسازی بیشتری می‌شود. کاربرانی که قصد خرید و پرداخت مبلغی را به شما دارند، با دیدن تعداد بالای لایک، احساس آرامش و امنیت بیشتری می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده تئوری تأیید جمعی است.

روش‌های خرید لایک اینستاگرام

شما می‌توانید از انواع روش‌های مختلف همانند خرید لایک گیر اینستاگرام یا دانلود برنامه خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید؛ اما اکثر این روش‌ها موجب آسیب شدید به پیج شما می‌شوند. تا سال 2020، اینستاگرام هیچ حساسیتی از خود در مقابل برنامه‌های شخص ثالث نشان نمی‌داد. در حال حاضر اینستاگرام به‌شدت روی استفاده از این برنامه‌ها حساس است. به‌طوری‌که اگر از چنین برنامه‌هایی استفاده کنید، موجب بن شدن دائمی پیج شما می‌شود. به همین خاطر بهتر است برای خرید لایک اینستا از سایت‌های معتبری که لایک‌های واقعی ارائه می‌دهند استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که به‌هیچ‌وجه پسورد اکانت خود را برای افزایش لایک به هیچ‌کس ارائه ندهید. سایت‌های معتبر برای افزایش لایک هیچ نیازی به پسورد اکانت شما نخواهند داشت.

لایک ارزان برای کاربران ایرانی

اصولا ادمین های محترم پیج های اینستاگرامی، به دنبال سرویس ها و محصولاتی هستند که علاوه بر ارزان و به صرفه بودن، با خرید آن، سلامت پروفایل اینستاگرام شان حفظ شود. یکی از پارامترهای قابل توجه در خرید لایک اینستاگرام، استفاده سرویس دهنده، از پروفایل هایی است که هر چند واقعی و فعال نیستند اما بتوانند تاثیر زیادی بر روی پیج تان داشته باشد.

منظور از این پروفایل ها این است که اگر چه نه ایرانی هستند و نه واقعی اما زمانی که به حساب شما واریز می شوند، از دید اینستاگرام به عنوان فالوور واقعی تلقی شده و همان عملکرد مثبت و تاثیرگذاری دارد که شما مدنظر دارید.

مختص کاربر ایرانی

چنانچه مخاطبین پیج اینستاگرام شما کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی هستند، بهتر است لایک هایی که برای افزایش لایک پست های خود خرید می کنید، از طرف پروفایل های همانند پروفایل های ایرانی برای پست شما ارسال شوند. یکی از مزایای ثبت سفارش در سرور افزایش لایک فالووران، خرید لایک برای کاربران ایرانی به معنای واقعی است.

این سرور برای بالا بردن تعداد لایک پست های شما از پروفایل های همانند ایرانی استفاده می کند. شما می توانید از لایک  فالووران برای افزایش تعداد لایکهای فیلم و ویدیو (پست معمولی)، ویدیو های کانال IGTV و ارسال برای پست های سایر کاربران ایرانی اینستاگرام استفاده کنید.

شما می توانید با خرید پکیج های آماده موجود، تعداد لایک ایرانی ویدیو و فیلم های یک دقیقه ای که به صورت پست در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده اید را فوری و سریع افزایش دهید. لایک های خریداری شده تماما از سمت کاربران واقعی و فعال به فیلم یا ویدیو شما اضافه خواهد شد. برای پیجهای خارجی، از صفحه خرید لایک اینستاگرام خارجی استفاده کنید.

خرید لایک برای کامنت اینستاگرام

مدتی است که به اینستاگرام یک قابلیت جدید اضافه کرده‌اند. به‌این‌ترتیب می‌توانید کامنت و نظرات دیگران را نیز لایک کنید و همچنین دیگران کامنت شما را لایک کنند. زمانی که کامنت کسی لایک می‌شود، یک نوتیفیکیشن یا همان اعلامیه روی صفحه گوشی فردی که صاحب کامنت است ارسال می‌شود. در این اعلامیه به فرد گفته می‌شود که یک نفر با این مشخصات، کامنت شما را لایک کرد. به‌این‌ترتیب جلب توجه می‌کند و باعث افزایش اکانت ریچ شما می‌شود. خرید لایک برای کامنت را می‌توانید روی پست‌های خود یا پست‌های دیگران انجام دهید. به‌این‌ترتیب تأثیر بسیار عالی روی آمارهای پیج خودتان بگذارید.

خرید لایک برای پست اینستاگرام

لایک برای پست ساده‌ترین نوع خرید لایک محسوب می‌شود. همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم، با کمک لایک، به اینستاگرام نشان می‌دهید که در حال تولید محتوای مناسبی هستید. به‌این‌ترتیب اینستاگرام نیز پست شما را جزو پست‌های عالی به‌حساب می‌آورد و آن را وارد اکسپلور دیگران می‌کند. شما از طریق اکسپلور می‌توانید ورودی بسیار بالایی داشته باشید و فالوور ارگانیک بگیرید. دریافت فالوور ارگانیک اهمیت بسیاری دارد. زیرا برای تبلیغات و جذب فالوور پولی، باید هزینه بسیاری بپردازید. با همین ترفند ساده و خرید لایک برای پست اینستاگرام می‌توانید به صفحه اکسپلور وارد شوید و محتوای خود را به هزاران هزار نفر نشان دهید. پس می‌توان گفت که خرید لایک اینستاگرام ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای رشد و جذب فالوور نیز محسوب می‌شود.

لایک IGTV

چنانچه قصد خرید لایک اینستاگرام برای فیلم های IGTV خود را دارید، می توانید از پکیج های بالا برای این منظور استفاده کنید. پس از خرید، به صورت اتوماتیک و فوری با سرعت بالا تعداد لایک ویدیو IGTV کانال اینستاگرام شما به شکل واقعی افزایش خواهد یافت. در صورتی که فالوور های شما ایرانی نیستند، لایک خارجی خریداری نمایید.

IGTV بعنوان یک کانال در صفحه اینستاگرام شما قرار دارد که می توانید همانند ارسال پست های ویدیویی که در پیج خود منتشر می کنید، فیلم هایی با مدت زمانی بیش از 1 دقیقه را در آن آپلود کنید. نوع لایک IGTV هیچ تفاوتی با لایک پست های عادی اینستا ندارد و می توان از پکیج های محصول فعلی برای افزایش آن استفاده نمود.

لایک ارزان و واقعی

همانگونه که در توضیحات محصول اشاره شد، یکی از محاسن خرید از این سایت، ارسال لایک ارزان و سریع برای افزایش پسند پست های شما است. استفاده از یک سرور اختصاصی افزایش دهنده باعث شده تا فالووران به صورت مستقل بتواند قیمت لایک را به گونه ای ارزان تعیین نماید که کاملا رقابتی شود.

از دیگر دلایل محبوبیت این محصول سرعت انجام سفارشات است. پس از خرید لایک ارزان سریع و فوری سفارش در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد شد که این امر موجبات رضایت مشتریان عزیز را فراهم آورده. انجام فوری سفارشات همیشه دغدغه بزرگی در ذهن ادمین پیج های اینستاگرامی می باشد که فالووران برای این دغدغه راه حلی را تعریف نموده است.

آنی و فوری

همانطور که در تب لایک ارزان و سریع توضیح دادیم، افزایش لایک آنی و فوری از اهمیت بالایی نزد مدیران صفحات فعال در اینستا برخوردار است. اکثر خریداران این انتظار را دارند که بلافاصله پس از خرید موفق لایک از سرور فالووران در قالب لایک آنی و فوری، به سرعت تعداد پسندهای پست های ایشان افزایش یابد.

انجام آنی سفارشات ثبت شده در سایت، علاوه بر اینکه دغدغه ادمین پیجهای اینستاگرامی است، دغدغه تیم ما نیز بوده و همیشه سعی بر انجام سفارش خریدار به صورت فوری داریم و تا کنون توانسته ایم میزان رضایت مناسبی را در این زمینه کسب کنیم.

از اینرو ما به معنای واقعی به شعار لایک آنی و فوری جامه عمل پوشانده ایم و در این راه هر تلاشی را در زمینه افزایش سطح رضایت خریداران و مشتریان محترم انجام خواهیم داد.

افزایش فوری لایک، خصوصا در بیست دقیقه ابتدایی پس از ارسال پست، نکته حائز اهمیتی است. فالووران با بهره گیری از سرور سریع برای این منظور، بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت، به صورت اتوماتیک شروع به ارسال لایکهای خریداری شده می کند. یکی از کاربردهای افزایش فوری، در زمینه مسابقات برنده بر اساس تعداد لایک می باشد.

نکات خرید لایک اینستاگرام معتبر

برای اینکه بیشتری تأثیر خرید لایک در اینستاگرام را تجربه کنید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در وهله اول باید از یک سایت معتبر خرید کنید. خرید لایک اینستاگرام معتبر اهمیت بسیاری دارد. در حال حاضر انواع نرم ‌افزار خرید لایک اینستاگرام روی اینترنت وجود دارند. این نرم‌افزارها در اکثر مواقع، از اکانت‌های رباتیک و فیک برای افزایش لایک لحظه‌ای استفاده می‌کنند. با این کار عملاً تیشه به ریشه پیج خودتان می‌زنید. اکانت‌هایی که نام آن‌ها در بخش لایک شما ثبت می‌شوند، باید اکانت‌های واقعی باشند. این موضوع اهمیت بسیاری دارد. پس باید از سایتی خرید خود را انجام دهید که فالوورهای واقعی ارائه می‌دهد. اگر در زمینه بین‌المللی فعالیت می‌کنید، می‌توانید لایک‌های خارجی تهیه کنید تا تأثیر بهتری داشته باشند. در غیر این صورت بهتر است لایک‌های ایرانی تهیه کنید.

لایک باید در مرور زمان افزایش پیدا کند. هر نوع تغییرات ناگهانی در اینستاگرام منجر به بن شدن پیج شما می‌شود. پس برای جلوگیری از این موضوع باید از سایتی خرید خود را انجام دهید که افزایش لایک را به‌صورت تدریجی انجام دهد. همچنین بهتر است به دنبال خرید پنل فالوور و لایک اینستاگرام باشید که به‌صورت خودکار نیز این کار را برای شما انجام دهد. به‌این‌ترتیب آمار پیج شما برای مدت بیشتری بالا خواهد بود.

خرید پکیج لایک اینستاگرام از فالووران

خرید پکیج لایک اینستاگرام از فالووران به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بر اساس نیاز و بودجه خود، مقدار خاصی لایک برای پیج خود تهیه کنید. خرید پکیج تا حدودی از خرید پنل لایک اینستاگرام بهتر است. برای خرید این پکیج‌ها ابتدا باید به سایت وارد شوید. از نوار بالا روی گزینه خرید لایک بزنید. انواع مختلف لایک ایرانی، لایک خارجی و البته خرید لایک خودکار اینستاگرام در این بخش به شما نمایش داده می‌شوند. بر اساس نیاز خود یکی از این خدمات را انتخاب می‌کنید. اگر به دنبال راهنمایی هستید، قطعاً لایک خودکار برای شما راحت‌تر خواهد بود.

پس از آن وارد صفحه پکیج‌های مختلف لایک می‌شوید. خرید لایک اینستاگرام بدون رمز جزو خدماتی است که ما ارائه می‌دهیم. بعد از مقایسه تعداد لایک و قیمت‌های آن‌ها، یکی را انتخاب می‌کنید تا وارد صفحه تکمیل اطلاعات شوید. شماره تماس و آیدی پیج خود را وارد کرده و روش پرداخت را انتخاب می‌کنید. بعد پرداخت مبلغ پکیج، می‌توانید خرید لایک برای کامنت اینستاگرام یا خرید لایک برای پست اینستاگرام را انتخاب نمایید. در نهایت باید منتظر بمانید تا تعداد لایک‌ها تکمیل شوند. توجه داشته باشید کسانی که لایک را به‌صورت آنی افزایش می‌دهند، به پیج شما آسیب وارد می‌کنند و باعث شدو بن شدن پیج شما می‌شوند. پس حدوداً هر ساعت، 100 لایک به پست‌های شما اضافه می‌شود.

خروج از نسخه موبایل