عمومیمدیریت کسب و کار

خرید درب ضد سرقت در مدل های متنوع 1401

دربهای ضد سرقت رویه فلز (مقاوم در برابر آفتاب و آب)

یکی از تقاضاهایی که در ایران وجود دارد درب هایی که است در شمال و جنوب ایران و موارد ویلایی بکار گرفته میشود .یا دربهای ورودی اصلی ساختمان که در معرض آفتاب و آب قرار میگیرد . تا قبل از اینکه اینگونه درب ها در ایران تولید میشد برای این موارد از دربهای رویه فلز چینی استفاده میشد که متاسفانه بدلیل نوع رنگشان که دکورال بود بعد از مدت کوتاهی در فضای بیرون بشدت آسیب می دید و همینطور دیده می شود دربهای رویه ام دی اف برای محیط های بیرون استفاده میشود که بعد از مدت کوتاهی بشدت صدمه میبیند. قیمت درب ضد سرقت در مقایسه با کاربرد آن بسیار مناسب است.

در حال حاضر دربهای ضد سرقت رویه فلز در ایران تولید میشود فقط مشکلی دارد تنوع طرح ندارد و در حد 3 تا 4 مدل بیشتر نیست و فقط در دو نوع رنگ سقید و قهوه ای است و تک لنگه بزرگتر از عرض 110 سانتیمتر تولید نمیشود . یکی از مواردی که کمک میکند اینگونه دربها در مقابل آفتاب و باران مقاوم باشد رنگ الکترواستاتیک اینگونه دربها می باشد .

خرید درب ضد سرقت در مدل های متنوع 1401

دربهای ضد سرقت پک وارداتی ترکیه

دربهای ضد سرقت وارداتی ترکیه در بین سالهای ۸۷ تا ۹۵ در تیراژهای زیادی وارد می شد ولی از بعد از سال ۹۵ با توجه به جهش قیمت دلار عملا دیگر اینگونه دربها جایگاه خاصی در بازار ایران ندارد شاید در سال 98 در حدود 1 درصد بازار ایران هم نباشد . ولی کماکان تقاضای اندکی وجود دارد که اصرار دارند دربها حتما وارداتی باشد که بازه قیمتی از حدود ۸۵۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار در بازار ایران وجود دارد در تیراژهای بسیار کم .بعضی از مشخصه های دربهای ضد سرقت پک ترکیه :

  • چهارچوب کشویی
  • معمولا با ابعادهای ۱۱۵ * ۲۱۵ یا بزرگتر تولید میشود
  • روی کارتن و بسته بندی اسم و مشخصات کارخانه تولید کننده در ترکیه قید شده است .

درب ضد سرقت ترک اصل مدل DZ-128 حقیقتا دربهای سری لوکس ایرانی از لحاظ کیفیت چیزی از دربهای وارداتی کم ندارد که حتی در بعضی از موارد برخی از سریهای لوکس در حالت فول آپشن کیفیت بالاتری نسبت به وارداتیها دارد . البته نکته ای که کمتر افرادی مطلع هستند اینکه در ترکیه هم در شهر کایساری کارخانه های متعددی در حال تولید دربهای ضد سرقت هستند که آنها هم رده کیفی 1 تا 3 دارند ولی مشخص نیست شرکت وارد کننده از کدام گرید سفارش داده .

​دربهای ضد سرقت لابی

در حال حاضر کارخانه های معتبر در ایران قادر به تولید دربهای ضد سرقت لابی هستند ، با توجه به اینکه اینگونه دربها از سه مزیت ویژه برخوردار هستند :

  • امنیت فوق العاده بالا برای دربهای اصلی
  • ظاهر زیبا و شکیل
  • قیمت مناسب در مقایسه با دربهای تمام چوب لابی

لذا با توجه به ابعادی که کارفرما فضا دارد بصورت های زیر امکان تولید دارد :

  • درب ضد سرقت لابی تک لنگه
  • درب ضد سرقت لابی دو طرف شیشه خور
  • درب ضد سرقت لابی یک و نیم لنگه ساده
  • درب ضد سرقت لابی یک و نیم لنگه شیشه خور
  • درب ضد سرقت لابی دو لنگه بدون شیشه
  • درب ضد سرقت لابی دو لنگه کنار شیشه خور

که همه موارد فوق امکان اینکه کتیبه هم اضافه شود با توجه به سفارش کارفرما امکان پذیر است ، موردی که باید لحاظ شود مدت زمان تحویل دربهای لابی ضد سرقت ما بین ۳۵ تا ۴۵ روز میباشد و همینطور قبل از سفارش حتما توسط کارشناسان شرکت اندازه گیری میشود .بازه قیمتی اینگونه دربها از ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تا ۳۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان میباشد .

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت تحت تاثیر واردات درب های چینی با ابعاد ۱۰۵*۲۱۰ سانت است. در حال حاضر همین ابعاد به عنوان استاندارد در ایران استفاده شده و اکثر کارفرمایان با همین ابعاد فریم انتظار میگذارند . البته ابعاد دیگری هم مانند ابعاد زیر، تحت عنوان استاندارد می شود قید کرد :

  • ۱۱۰*۲۱۰ سانتیمتر
  • ۱۱۵*۲۱۰ سانتیمتر
  • ۱۱۵*۲۱۵ سانتیمتر

ولی کاربردی ترین ابعاد در ایران ۱۰۵ در ۲۱۰ سانت و بعد ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی متر میباشد . ابعاد دربهای ضد سرقت لابی تک لنگه دو طرف شیشه خور در حدود ۱۸۰ سانتی متر عرض و ارتفاع ۲۲۰ تا ۲۳۰ سانتیمتر و برای درب ضد سرقت لابی دو لنگه در حدود ۲۲۰ سانتی متر عرض و با ارتفاع ۲۲۰ تا ۲۳۰ سانتیمتر میباشد .

افزایش ایمنی درب ضد سرقت

در مورد دربهای ضد سرقت با توجه به اینکه بصورت بدون آپشن هم از امنیت خوبی نسبت به دربهای معمولی برخوردار هستند ولی می توان برای بالا بردن امنیت آپشن های زیر را قرار داد

  • سیلندر نشکن
  • قفل هوشمند
  • قفل گاوصندوقی
  • قفل چنگکی
  • قفل مرکزی
  • چهارچوب ضد دیلم

که البته برای گزینه قفلها فقط یک مورد را میتوان انتخاب کرد .

قفل درب ضد سرقت

قفل های درب ضد سرقت در بازار بصورت زیر موجود میباشد :

  • قفل کاله اورجینال ترکیه
  • قفل کاله چینی
  • قفل ایرانی هایکو
  • قفل ایرانی متفرقه

مجموعه افرامهر در مورد قفل برای سری درجه یک از قفل کاله اورجینال ترکیه استفاده میکند و دارای ۵ سال گارانتی میباشد و برای دربهای سری اکونومی از قفل های ایرانی با ضمانت 1 سال استفاده میکند.

قفل دیجیتال

یکی از مهم ترین محصولات در زمینه امنیت استفاده از قفل ها است. از گذشته تاکنون قفل ها دارای جایگاه مهمی در زندگی فردی و ایجاد امنیت برای آن ها بوده است. با پیشرفت تکنولوژی بیشتر تجهیزات به سمت وسوی استفاده از این فن آوری در ساخت خود می روند و هر روزه شاهد به بازار آمدن تجهیزات بیشتری با این گونه تکنولوژی ها هستیم. قفل های هوشمند و دیجیتال نوع خاصی از قفل ها هستند که با استفاده از روش های مختلف فن آوری کار می کنند. بدنه مستحکم و سیستم های هوشمند موجود در آن مانع از باز شدن آن توسط افراد دیگر شده و تنها توسط سیستم تعیین شده برای آن قابل دسترسی هستند.

بیشتر قفل های دیجیتال و هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از باتری های کوچک درون خود دریافت نموده و بدون هیچ گونه سیم کشی به سادگی مورد استفاده قرار می گیرند. قفل های دیجیتال و هوشمند به طرق مختلفی قابل مصرف هستند. استفاده از رمزهای خاص، استفاده از کارت های هوشمند، توسط گوشی موبایل و … از مهم ترین روش هایی هستند که به وسیله آن می توان قفل های دیجیتال را باز نمود.

استراکچر داخلی درب ضد سرقت

استراکچر داخلی دربهای ضد سرقت شامل موارد زیر است:

  • ورق بصورت سرتاسری با ضخامت ۰/۷ میلیمتر و ۷ قوطی افقی ۲*۳ سانت جهت بالابردن امنیت
  • ورق بصورت سرتاسری با ضخامت ورق ۰/۷ میلیمتر
  • ورق بصورت ۵۰ درصد با ضخامت ۰/۷ میلیمتر

مجموعه افرامهر برای دربهای سری لوکس و سری درجه یک از ورق سرتاسری با ضخامت ۰/۷ میلیمتر و ۷ قوطی افقی ۲*۳ سانت استفاده میکند و برای دربهای سری اکونومی بسته به نوع و مدل برخی از آنها از دو مورد دیگر استفاده میکند.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت واژه ای است که با شنیدن آن کلمه امنیت برای انسان تداعی می شود. بازار درب در ایران از آن جهت که تنوع بالایی دارد، انتخاب محصول را برای خریداران محترم سخت می کند. گروه افرامهر به منظور رفاه حال مشتریان، دربهای ضد سرقت خود را به شیوه ای تقسیم بندی کرده است تا خریداران محترم در کمترین زمان ممکن درب ضد سرقت مناسب خود را انتخاب کنند.

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی از جمله درب هایی است که طرفداران قابل توجهی دارد. گروه افرامهر از آن جهت که تولیدکننده مستقیم در ضد سرقت ایرانی با کیفیت است و محدود به فروش درب های دپویی نمی باشد، هیچگونه محدودیتی را در تولید با ابعاد سفارشی و غیر استاندارد نداشته و دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

مزایای درب ضد سرقت ایرانی

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که سبب ایجاد تمایز میان محصولات این شرکت و دیگر شرکت ها می شود، ساختار محصولات است. مجموعه افرامهر از آن جهت که در چارچوب خود از ورق 2 میل آهن، در کلاف لنگه درب خود از قوطی های 5 در 3 ورق 2 میل آهن، ورق سرتاسری گالوانیزه با ضخامت یک و ربع آهن، تزریق فوم پلی یورتان و قرار دادن محافظ یراق آلات با ورق 2 میل آهن به منظور محافظت از قفل های درب استفاده می کند سبب شده است تا ساختار درب های ضد سرقت ما یکی از مهم تریم ویژگی های این برند، در ایران باشد.

قیمت درب ضد سرقت

عوامل متعددی در تعیین قیمت درب ضد سرقت در سال 1401 موثر است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • یکی از عوامل موثر بر روی قیمت درب ضد سرقت، نوع درب است‌. در ضد سرقت چینی، در ضد سرقت ایرانی و در ضد سرقت ترک، از جمله درب هایی هستند که در بازار ایران موجود میباشند. البته این موضوع با توجه به افزایش قیمت ارز و سخت تر شدن مراحل واردات، سبب شده است تا طرح، و رنگ مدل های مختلف درب های چینی و ترک در بازار ایران محدود و تکراری شود. به همین منظور است که بخش قابل توجهی از خریدارانی که به دنبال انتخاب و سفارش درب های وارداتی هستند، درب را به عنوان انتخاب نهایی خود برمی گزینند.
  • دومین عامل موثر بر روی قیمت، ابعاد درب ضد سرقت است. به طوری کلی در تمامی درب ها هر چه ابعاد شما از ابعاد استاندارد بیشتر شود، قیمت آن نیز براساس تعریف هر شرکت و فروشگاه اینترنتی افرایش پیدا می کند. به عنوان مثال همان طور که در توضیحات محصولات متنوع افرامهر مشخص است، استاندارد درب های این شرکت 115 در 215 سانتی متر است که نسبت به نمونه های مشابه از لحاظ ابعاد افزایش قابل توجهی داشته است تا میزان جذابیت، امنیت و ورودی بازشو نهایی که در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد، مفید و قابل توجه باشد.
  • عامل سوم تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت 1401، روکش درب است. امروزه باتوجه به پیشرفت صنعت دربهای ضد سرقت، روکش های بسیار جذاب و متنوعی تولید می شوند که انتخاب هر کدام از آن ها سبب تغییر قیمت درب مورد نظر شما خواهد شد. از جمله روکش هایی که در دسته بندی های مختلف افرامهر موجود می باشد می توان به روکش های سرامیکی، شیشه ای، بتنی یا میکروسمنت، راش، گردو، بلوط، ترمووود، فلزی و روکش های PVC اشاره کرد.
  • عامل چهارم تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت یراق آلات استفاده شده در آن ها است. یراق آلات در 7 مورد تعریف می شوند که در مقاله قفل ضد سرقت به آن ها اشاره شده است که هر یک از خریداران محترم می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازند و هیچگونه نگرانی در ارتباط با امنیت قفل خود نداشته باشند.
  • عامل پنجم تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت زیرسازی و استراکچر درب است که پیش تر به آن اشاره کرده ایم و واضح مشخص است که قدرت و کیفیت میزان متریال کار شده در ساختار داخلی درب، اهمیت مستقیمی با قیمت درب می باشد.
  • عامل ششم محاسبه ی قیمت درب ضد سرقت 1401، اکسسوری ها و وسایل جانبی نصب شونده بر روی آن ها است که به درخواست شما خریدار محترم روی درب ها نصب می شوند.

اما دنياي رنگارنگ و جذابي براي اکسسوري هاي درب وجود دارد که در ادامه به معرفي و بررسي آن ها پرداخته ايم که تمامي اين موضوعات مي توانند در زيبايي و جذابيت درب شما در سال 1401 بيفزايد.

تاثیر متعلقات جانبی بر قیمت درب ضد سرقت در سال 1401

از جمله مواردی که می تواند در قیمت درب موثر باشد و سبب کاهش یا افزایش آن شود، اکسسوری ها و متعلقات جانبی درب است. اکسسوری هایی که توانایی اضافه شدن به درب های گروه افرامهر را دارد شامل مواردی است که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته ایم.

پاخور یا آستانه استیل

آستانه استیل که روی پاخور درب نصب می شود سبب می شود تا کثیفی هایی که به دلیل رفت و آمد در پاشنه درب باقی می ماند، دیگر وجود نداشته باشد.

آستانه تمامی مدل ها به دلیل آن که با آهن تولید می شود به دلیل رفت و آمد های مکرر کثیف و خاکی می شود که به دلیل آن که این کثیفی ها در خلل و فرج درب می رود نظافت آن بسیار مشکل است.

با نصب این آستانه استیل که هزینه قابل توجهی را نیز به قیمت درب ضد سرقت اضافه نمی کند سبب می شود تا به راحتی کشیدن یک دستمال مرطوب به آستانه درب، به صورت کامل نظافت شود.

روکوب و پشت کوب

یکی دیگر از اکسسوری ها یا متعلقات جانبی که آن هم می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد، روکوب و پشت کوب است. روکوب و پشت کوب که روی چارچوب درب از نمای داخلی و خارجی نصب می گردد سبب می شود تا نمای شما جذاب تر و زیباتر جلوه کند.

دلیل این جذابیت، پوشانده شدن چارچوب درب است که سبب می شود تا هیج نقطه ای از درب به صورت آهنی دیده نشود و تماما با روکش انتخاب شده توسط مشتری یکسان باشد. روکوب ها و توکوب ها بر اساس نوع روکش انتخاب شده طراحی و تولید می شوند و در محل پروژه نصب و اجرا می شوند.

خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت از دیدگاه شما خریدار محترم شاید محدود به انتخاب طرح و رنگ آن باشد، اما واقعیت فراتر از آن چیزی است که در ذهن شما است. انتخاب درب مناسب و ایمن شاید از دیدگاه برخی خریداران ساده و راحت باشد، اما با دیدن عکس هایی از درب های سرقت شده که در اینترنت و شبکه های اجتماعی وجود دارد، شاید انتخاب را برای شما سخت تر و خرید درب ضد سرقت را برای شما مشکل کند.

به همین دلیل بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی که به زیرسازی و امنیت درب ایمن شما وابسته است، به چند فاکتور مهم و تاثیرگذار دیگر اشاره می کنیم. طرح، رنگ، ابعاد، یراق آلات، قیمت و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هستند که هنگام خرید درب ضد سرقت باید مد نظر شما خریدار محترم قرار گیرد.

خرید درب ضد سرقت به صورت تلفنی

خرید درب ضد سرقت به صورت اینترنتی (تلفنی) سوالی است که با شیوع ویروس کرونا و پیشرفت آن در سطح ایران و جهان سبب شده است تا بیشتر مورد توجه کاربران و خریداران محترم قرار گیرد. گروه افرامهر با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات اینترنت کشورمان ایجاد شده است، روش های به روزی را برای مشاوره و خرید درب قرار داده است.

گروه افرامهر از ابتدا با سایت رسمی خود به عرصه اینترنت ورود کرد و با حرکت مردم به سمت فضای مجازی در این شبکه ها نیز فعالیت می کند تا فرآیند خرید را آسان و تسهیل کند.

برای خرید درب ضد سرقت به صورت تلفنی، راحت و مطمعن از گروه افرامهر در هر یک از شبکه های مجازی مورد نظر می توانید با انتخاب طرح و مدل مورد نظر و ارسال ابعاد، منتظر ارسال و نصب درب سفارشی خود باشید.

خرید درب ضد سرقت سفارشی

گروه افرامهر از آن جهت که در تولید درب تمامی واسطه ها را حذف کرده است، امکان تولید سفارشی تمامی طرح ها، مدل ها و همچنین امکان سفارش درب در ابعاد دلخواه را در اختیار شما خریداران محترم قرار داده است. از جمله ویژگی هایی که می توان به سفارشی بودن محصولات افرامهر پی برد، تولید درب 4 متری تمام شیشه خور با لولای منحصر به فرد پیوُت که توسط مهندسین کارخانه، طراحی و تولید شده است اشاره کرد.

هر یک از خریداران محترم می توانند در صورت پیدا نکردن درب مورد نظر خود، از میان طرح ها و مدل های متعدد و متنوع موجود در سایت، دستور سفارش درب مورد علاقه شان را ثبت کنند. شیوه ثبت سفارش طرح دلخواه نیز محدود به مدل های کلی موجود در سایت نبوده و خریداران محترم می توانند تمامی عکس هایی که در فضای مجازی موجود است را جهت طراحی و تولید در ابعاد سفارشی، به مدیریت فروش شرکت ارسال کنند.

نکته ای که در ارتباط با قیمت و خرید درب ضد سرقت سفارشی مهم و قابل توجه است این موضوع است که افزایش قیمت درب شخصی سازی شده توسط شما بالاتر از رنج قیمتی درب های افرامهر نبوده و در سطح قیمت های موجود در سایت خواهد بود که توجه به این موضوع مهم و حائز اهمیت است.

درب ضد سرقت فلزی

از مهم ترین مزیت های درب ضد سرقت فلزی می توان به این موضوع اشاره کرد که این درب ها به دلیل روکش فلزی آن ها در مقابل خورشید، باد و باران، گرد و غبار و مواردی از این قبیل، از مقاومت قابل توجهی برخوردارند؛ به همین علت، درب فلزی یکی از مهم ترین انتخاب ها برای فضاهای بیرونی و مناطقی است که از ویژگی های جوی خاصی برخوردار هستند.

این درب به دلیل آن که علاوه بر زیرسازی آهنی استراکچر درب با ورق آهن 2 میلی متری، از روکش فلزی نیز استفاده شده است از مقاومت و امنیت بیشتری برخوردار است.اما این تعریف به این معنی نیست که درب فلزی بهترین درب موجود در بازار است چرا که در مجموعه ما درب ضد سرقت فلزی یا درب چوبی ورودی تاثیری در میزان امنیت شما ایجاد نخواهد کرد.

خطی که پیشتر خواندید را می توان به عنوان قاطع ترین جواب برای افرادی که درب های ضد سرقت  فلزی را ایمن ترین و غیر قابل نفوذ ترین درب موجود در بازار می دانند دانست. شاید این موضوع در ارتباط با دیگر درب های فلزی موجود در بازار ایران صحیح و درست باشد، اما این موضوع در گروه درب های افرامهر هیچ پایه و اساسی نداشته و غیر قابل قبول است.

تنوع در ضد سرقت فلزی

در نگاه اول خریدارانی که به دنبال خرید در فلزی هستند گمان می کنند که مدل های مربوط به این دسته بندی پر مخاطب، محدود و کم تنوع است. اما واقعیت امر کاملا متفاوت است، چرا که گروه درب های ضد سرقت افرامهر همواره در تلاش بوده است تا خریداران محترم  بتوانند بهترین مدل و درب موجود در بازار را با طرح و مدل سفارشی خود انتخاب کنند.

به همین منظور شما مشتریان عزیز بر اساس طرح و مدل سفارشی خود، به انتخاب و سفارش درب مورد نظر بپردازید. گروه افرامهر این امکان را در اختیار خریداران محترم قرار می دهد تا رنگ در ضد سرقت، طرح و مدل و همچنین ابعاد مورد نظر خریدار محترم، تماما به صورت سفارشی طراحی و تولید و شود.

بخش قابل توجهی از خریداران محترم درب ضد سرقت فلزی، کسانی هستند که به دنبال تکمیل یا نوسازی ویلاهای خود در شهرها و نقاط مختلف کشور عزیزیمان هستند و به همین منظور در محتوایی با نام درب ضد سرقت ویلایی به بررسی کامل و جامع و این موضوع پرداخته ایم و مدل های مختلف و مناسب این مکان ها را با یکدیگر مقایسه کرده ایم.

دکمه بازگشت به بالا