اجتماعیمدیریت کسب و کار

معرفی ربات اینستاگرام بدون بلاک شدن سایت ربات پک

ربات اینستاگرام بدون بلاک شدن

آیا استفاده از ربات اینستاگرام موجب بلاک شدن شما می شود؟ چه عواملی باعث بلاک شدن اکانت شما هنگام استفاده از ربات اینستاگرام می شود؟ کدام ربات اینستاگرام بدون بلاک شدن فعالیت می کند؟ در این مطلب سعی داریم که به شما توضیحاتی راجع به ربات های اینستاگرام بدهیم و یک ربات اینستاگرام معرفی کنیم که بلاک نمی شود پس با ما همراه باشید.

آیا استفاده از ربات اینستاگرام موجب بلاک شدن می شود؟

اینستاگرام به شدت با استفاده از ربات ها مخالف است زیرا ربات ها موجب پیشرفت بسیار سریع تر می شوند و همین مسئله برای اینستاگرام یک خطر جدی است. استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام یک روش بسیار ساده و اثر بخش است ولی اگر نکات ایمنی را رعایت نکنید ممکن است از طرف اینستاگرام بلاک شوید. بلاک شدن توسط اینستاگرام به دلیل استفاده از ربات اینستاگرام موقتی است و جای نگرانی ندارد. با خرید پکیج ربات اینستاگرام شما علاوه بر نحوه استفاده از ربات، نکات کلیدی مهم که باید آنها را رعایت کنید نیز دریافت می کنید تا بتوانید با خیال راحت از ربات اینستاگرام خود استفاده کنید و از طرف اینستاگرام بلاک نشوید.

دلایلی که باعث بلاک شدن شما می شود

استفاده از ربات اینستاگرام بدون دانش قبلی ممکن است باعث ایجاد بلاکی های موقتی روی اکانت شما شود. دلایل بلاک شدن مربوط به ربات اینستاگرام شما است. ربات های خوب تنظیمات بهتری دارند تا از بلاک شدن جلوگیری کنند و بلاک شدن در اینستاگرام از راه های مختلفی صورت می گیرد.

1. فالو کردن کاربران زیادی در مدت زمان کم

افزایش فالوور اینستاگرام دلیلی است که شما از ربات اینستاگرام استفاده می کنید. تمامی فعالیت هایی که ربات اینستاگرام انجام می دهد در جهت افزایش فالوور اینستاگرام شما است و اگر شما شروع به فالو کردن کاربران زیادی در مدت زمان بسیار کمی کنید اینستاگرام فکر می کند که شما ربات هستید و شما را بلاک می کند چون فقط ربات ها با سرعت زیادی شروع به فالو کردن می کنند و تعداد زیادی کاربر را به طور پیوسته دنبال می کنند.

2. اسپم کردن و کامنت زیاد گذاشتن

اگر شما تنظیماتی برای ربات اینستاگرام خود قرار دهید که تعداد زیادی کامنت یکسان زیر یک پست کاربر قرار دهد به دلیل اسپم کردن بلاک می شوید.این مورد فقط مخصوص ربات اینستاگرام نیست و حتی اگر خود شما نیز شروع به کامنت گذاشتن زیر یک پست به صورت پیوسته و زیاد کنید پس از چند کامنت از طرف اینستاگرام اخطار دریافت می کنید و بلاک می شوید. بلاکی های مربوط به اسپم بسیار کوتاه هستند و پس از چند ساعت برطرف می شوند.

3. آی پی مشترک

یکی از دلایل بلاک شدن بسیاری از کاربران استفاده از یک ایپی روی چندین اکانت بوده است. یکی از دلایلی که شما به خاطر استفاده از ربات اینستاگرام بلاک می شوید این است که ربات مورد نظر شما علاوه بر شما روی چندین پیج دیگر نیز به صورت همزمان فعالیت می کند. اینستاگرام به راحتی متوجه این موضوع می شود و تمامی کاربرانی که به آن آی پی متصل هستند را بلاک می کند.

یک ربات خوب چگونه از بلاک شدن جلوگیری می کند؟

دلایل بلاک شدن پیج از طرف اینستاگرام به دلیل استفاده از ربات اینستاگرام را مطالعه کردید. اکثر دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام مربوط به ربات اینستاگرام مورد استفاده شما است. اگر شما از یک ربات اینستاگرام خوب استفاده کنید می توانید به راحتی اینستاگرام را دور بزنید و افزایش فالوور اینستاگرام موفقی داشته باشید. ربات های اینستاگرام انواع مختلفی دارند ولی پیشنهاد ما به شما ربات پک است. با مراجعه به سایت ربات پک می توانید اطلاعات زیادی راجع به ربات پک دریافت کنید تا با این ربات اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. ربات پک تمامی ویژگی هایی که یک ربات اینستاگرام خوب باید داشته باشد را در خود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

1. آپشن های متنوع

یک ربات اینستاگرام خوب در تمامی موارد اینستاگرام از جمله لایک گرفتن، کامنت گرفتن و فالوور گرفتن به شما کمک می کند. شما باید رباتی انتخاب کنید که به طور کلی باعث افزایش بازدید پیج شما شود.

2.امنیت بالا

ربات اینستاگرام مورد نظر شما باید از آیپی های شخصی خود شما استفاده کند تا از بلاک شدن های بی مورد جلوگیری کند. پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد تا اگر مشکلی برای شما رخ داد بتوانید با کمک کارشناسان آن را برطرف کنید. اطلاعات شخصی شما در امان باشد و کسی جز خود شما به آن دسترسی نداشته باشد.

منبع: ربات پک

دکمه بازگشت به بالا