علمی و پزشکی

نگران موج جدید کرونا هستیم

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: من نگران هستم که با سهل انگاری ، موج جدیدی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب را ببینیم ؛ همکاران ما نیز خسته هستند و ممکن است بسیاری از آنها روی صحنه نباشند. از خدمات ، و من نگران هستم که همکاران من قربانی سهل انگاری برخی از مردم شوند.

رایگان:

سعید نمکی روز پنجشنبه در جلسه کمیته ملی شهدا که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سازمان برنامه و سازمان بودجه و سازمان امور استخدامی ، افزود: وقتی نامه ای را برای مقام معظم رهبری برای شهدای سرویس بهداشتی نوشتم ، وی با عشق ویژه خود را در کمترین زمان و در کمتر از 24 ساعت پاسخ داد و ابراز خرسندی کرد .

به گفته وزارت بهداشت ، وی ادامه داد: من از روز سوم جنگ افتخار حضور در مناطق جنگی را داشتم اما تفاوت آن زمان با شرایط فعلی این بود که می دانستیم دشمن از کجا می آید. در یک بیماری همه گیر تاج ، محبوب ترین افراد در کنار ما نشسته اند و ممکن است آنها یک بمب ویروسی باشند و ما ممکن است از آن اطلاع نداشته باشیم.

وزیر بهداشت: ما نگران موج جدید تاج هستیم

نمکی اظهار داشت: دستورالعمل های شهدای خدمت برای پرسنل بهداشتی و درمانی مطابق با چارچوب آیین نامه شهدای خدمت باید به سرعت و با همکاری ادارات مختلف تهیه و پس از بررسی و تأیید این کمیته به دانشگاه ها ابلاغ شود. پزشکی

دکمه بازگشت به بالا