اقتصادی

کلیپ راغفر درباره بانک‌های خصوصی، قدیمی است

کلیپ راغفر درباره بانک‌های خصوصی، قدیمی است

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: فیلم‌های چندسال پیش را که به دلیل ناترازی‌های بانکی، افزایش خط اعتباری در دستور کار بود دوباره منتشر می‌کنند! اما دولت سیزدهم پیش‌قدم شد و تکلیف موسسات اعتباری را روشن کرد.

به گزارش ایواره، در پی باز نشر کلیپ‌هایی از اظهار نظر حسین راغفر، اقتصاددان درباره ناترازی بانک‌های خصوصی، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود اعلام کرد: فیلم‌های چندسال پیش را که به دلیل ناترازی‌های بانکی، افزایش خط اعتباری در دستور کار بود دوباره منتشر می‌کنند! اما دولت سیزدهم پیش‌قدم شد و تکلیف موسسات اعتباری را روشن کرد.

وی افزود: برای سال آینده هم ‎بانک مرکزی، ۸ بانک را در مسیر اصلاح قرار داده است و طبق تاکید دکتر فرزین، بانکی که اصلاح نشود منحل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی تصریح کرد: براساس تاکید رییس‌کل بانک مرکزی، اصلاحات اساسی در نظام بانکی، حتمی است و ممکن است برخی، پرهزینه باشد ولی تا این اصلاحات انجام نشود نظام مالی در یک مسیر باثبات قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا