عمومی

فوتبال در مشت اینستاگرام – ایواره

فوتبال در مشت اینستاگرام - ایواره

شاید یک بار از خود بپرسیم که آیا فوتبالی که اینستاگرام بسیاری از سهام آن را تعیین می کند، مقصد درستی است؟

به لوگر ایواره, کھیں اقتصاد جهانی نوشت: «Инстаграмм; این پلتفرم عجیب ساخت بشر اکنون به مرحله ای از نفوذ رسیده است که توانایی هدایت و گاه تعیین تکلیف در هر حوزه را دارد. البته فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و شاید بتوان گفت بیش از همه ورزش ها تحت تاثیر اینستاگرام و اطراف آن است. به هرهال در دونیای که میلین‌ها نفر، سینی به سینی به شما را تاماش، انلیزی و کنتیک کنتین، ایکی که ساحبی بیهوده است. حتی اگر این تاثیر بیشتر منفی باشد تا مثبت. وقتی چهره‌های مختلف نظرات خود را از طریق اینستاگرام اعلام می‌کنند و حتی آپلود یک عکس ساده در این پلتفرم می‌تواند بازتاب زیادی به رسانه‌ها بدهد، چگونه می‌توان تاثیرگذاری اینستاگرام را زیر سوال برد؟

اینستاگرام מרבי אסטכל ו קריד פרספוליס רא אוגד קרד!

برای تایید این ادعا که اینستاگرام مدت هاست نقش مهمی در فوتبال بازی می کند، لازم نیست زیاده روی کرد و اتفاقات تابستان گذشته را تماشا کرد. زمانی که سردار سرمربی استقلال را به خدمت گرفت، سرمربی جدید پرتغالی گفت که می خواهد گزینه داخلی بیاورد و هواداران با نگاه منفی در اینترنت اجازه این کار را ندادند، بنابراین تاثیر این شبکه اجتماعی حتی از حد معمول بیشتر است. . Where the fans of İstanbul وقت صحب از حوزر رضا عنایتی روی نیمکت این تیم شد، حسبی نیسبت به این اوکھان رایکین نشن دیدن. آنها به طرق مختلف از ما خواستند که این سمت را نپذیریم. اینجاست که اینستاگرام تاثیر خود را گذاشت.

البته برای باشگاه رقیب هم شبیه هم هستند. وقتی شایعه شد که میلاد برایکیپور با وخنه بازی در Истоклага мијаберах чирхом ра бпошд ра، чисби жо бех сомить область рефт. یکی از کاربردهای اینستاگرام، ویدیوهای قدیمی است که در فضای مجازی منتشر شد. অন্যান বান্তে বে বেক্যাক্ত্যান ، ব্শ্দ্ট নিব্যান ব্র্জ্র ক্র্জ্র গ্ল্গার দ্রিমানানান দ্রিমানানান حتی عکس های قدیمی با پیراهن استقلال را بایگانی کردند و کم آوردند و مدیران پرسپولیس به فضای مجازی فشار آوردند و نخواستند این بازی را انجام دهند. و هم همش را از ارشیو درورد تا نشم دهد اوم استقلای‌ است و تنا برای توتیدی نیمی‌کتی را به یاد بیاورد!

به كام فصلتالبان

همانطور که اینستاگرام می تواند طیف وسیعی از طرفداران فوتبال را به خود جذب کند، می تواند یک زمین بازی برای کسانی باشد که از آب ماهی می گیرند. به عنوان مثال، اگر فضای مجازی مانند یک بازیکن نباشد، می تواند به طور کامل باعث کشیده شدن بازیکن شود. نمونه های آن در فصول اخیر زیاد بود و برخی از بازیکنان به این موضوع اشاره کرده اند که به فلان صفحه منفعت مالی نداده اند و به همین دلیل فضای مجازی تا این حد در مقابل آنها قرار گرفته است. در روزهایی که اکثر مردم زمان زیادی را در اینستاگرام سپری می‌کنند، ایجاد موج و ارتباط هواداران فوتبال با آن کار چندان دشواری نیست. به خصوص اگر از یک شبکه مجازی قوی بهره مند باشید. مردم رویدادهای فوتبال را با دقت تماشا می کنند، اما گاهی خواسته یا ناخواسته در اثر تخریب یا قداست، چهره های مختلفی به چشم می خورد که شاید اگر با دقت بیشتری به ماجرا نگاه کنند، با این مسیر سازگاری ندارند. شاید یک بار از خود بپرسیم که آیا فوتبالی که اینستاگرام بسیاری از سهام آن را تعیین می کند، مقصد درستی است؟ البته مهم است که سایز یکسان باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا