عمومی

فواید پیاده‌روی سریع – ایواره

فواید پیاده‌روی سریع - ایواره

ورزش سریع و با شدت متوسط ​​فواید بیشتری نسبت به پیاده روی با سرعت آهسته دارد.

به لوگر ایواره, کھیں همشهری نوشت: «فعلیت بدنی نیازی به کلیکی نادیده چیزی به سادگی پیاده روی روزانه می تواند به شما کمک کند زندگی سالم تری داشته باشید. فواید پیاده روی منظم برای سلامتی و تندرستی شگفت انگیز است و خبر خوب این است که پیاده روی می تواند به شما در رسیدن به وزن متعادل و پیشگیری از بیماری های مختلف از جمله بیماری قلبی، فشار خون بالا و بهبود خلق و خو کمک کند. آناتومی و فیزیولوژی انسان با پیاده روی و پیاده روی بسیار سازگار است و بر خلاف سایر اشکال فعالیت بدنی، پیاده روی آسان و رایگان است و نیاز به تجهیزات و مهارت خاصی ندارد، اما اغلب به عنوان یک فعالیت بدنی نادیده گرفته می شود.

برای بهره مندی از فواید پیاده روی باید اصول صحیح را بیاموزیم و بدون برنامه و هدفمند راه نرویم. در إن مسیر هر قدر قذ خیر مجموعة و منظرة پیںروی کنیم، هم کسب کردی کرد; از جمله رسیدن به وزن طبیعی، کاهش چربی، افزایی توان مصرفی، تقویت ایمنی بدن کاهش استرس. پیاده روی در ابتدای روز می تواند احساس شادی و لذت را به شما بدهد. کارچرتن در معرون عنریگا سوبهگاهی رتم بدن شما راجازین نایزی ریتم. சிய்க்கு வியு வியார் புப்ப்புப்ப்புப்ப்புப்ப்புப்ப்பு புல்ப்பு புல்பு புல்.

ورزش سریع و با شدت متوسط ​​فواید بیشتری نسبت به پیاده روی با سرعت آهسته دارد. پیاده روی سریع را می توان با سرعت های مختلف انجام داد. بنابراین اصلاً خسته کننده نیست و در دراز مدت می تواند شما را به دویدن علاقه مند نکند. گنجاندن یک پیاده روی سریع در برنامه روزانه شما می تواند در افزایش قلب و عروق خونی در بدن شما بسیار موثر باشد. از آنجایی که پیاده روی سریع ضربان قلب شما را در محدوده بالاتری نسبت به پیاده روی آهسته قرار می دهد، بنابراین سیستم قلبی عروقی شما را تقویت کرده و به چالش می کشد. می توانید با پیاده روی سریع و مداوم قدرت عضلانی خود را افزایش دهید و مفاصل خود را تقویت کنید. داشتن یک برنامه منظم برای پیاده روی سریع می تواند خستگی ذهنی را کاهش دهد و انگیزه شما را افزایش دهد، تمرکز را بهبود بخشد و خستگی بدن را برطرف کند.

نکته اول: برای محافظت از مفاصل، مطمئن شوید که کفش مناسب بپوشید. به‌بها اگر روی سطح شرک و ناحمواری می‌روید.

نکته دوم: سرعت پیاده روی سریع با شدت متوسط، حدود 100 فوت در دقیقه برای بزرگسالان زیر 60 سال یا حدود 5 کیلومتر در ساعت است.

پوشیدن کفش مناسب اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد، هر کفشی برای پیاده روی مناسب نیست. کفش نامناسب باعث درد پا، انقباض عضلات و درد در پشت می شود. کفش مناسب کفشی است که پا را به خوبی حفظ کند، راحت باشد و زیرسازی خوبی داشته باشد.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا