علمی و پزشکی

پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک‌تر شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری ایواره، شرکت آمریکایی Anduril که سری مهمات سرگردان (پهپاد انتحاری) ALTIUS را تولید می‎کند، اولین تست پهپاد انتحاری ALTIUS-700M را انجام داد. در این تست، پهپاد انتحاری ALTIUS-700M، ماکت سامانه پدافندی بوک-ام۲ را مورد اصابت قرار می‎دهد.

پهپاد انتحاری ALTIUS-700M می‎تواند توسط لانچرهای زمینی، دریایی و یا از پهپادهای رزمی و بالگردها شلیک شود. این پهپاد می‎تواند کلاهکی به وزن بیش‎از ۱۳ کیلوگرم (۳۳ پوند) را حمل کند. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M با کلاهک خود دارای مداومت پروازی ۷۵ دقیقه بوده و برد آن حدود ۱۶۰ کیلومتر (۱۰۰ مایل) است.

پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک‌تر شد/ عکس

استفاده از پهپادهای انتحاری کوچک یا همان مهمات سرگردان نظیر محصولات خانواده ALTIUS، بسته به نوع خود، توانایی انهدام یا صدمه‎زدن به زرهپوش‎ها، خودروها، شناورها و … را دارند و دارای قدرت تخریب و برد مناسب هستند و هزینه آن‎ها نیز به‎صرفه است.

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا