فرهنگ و هنر

برگزاری جشن مهمانی عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در خرم‌آباد

برگزاری جشن مهمانی عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در خرم‌آباد

ایواره/لرستان دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه مهمانی عید غدیر را در استان خواهیم داشت که این برنامه در خرم‌آباد با برپایی ۲۰۰ موکب در خیابان شورای این شهر برگزار می‌شود.

مسلم رضایی امروز دوم تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن دهه امامت و ایام عید غدیر خم، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه مهمانی عید غدیر را در استان خواهیم داشت که این برنامه در خرم‌آباد با برپایی ۲۰۰ موکب در خیابان شورای این شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل یک ستاد مردمی جهت اجرای این برنامه مهمانی بزرگ غدیر، اضافه کرد: در این ستاد تعدادی از موکب‌ها، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کانون مداحان و شعرای آئینی، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآنی، بنیاد دعبل خزایی، مجمع ایمانی مشعر، گروه‌های جهادی و دیگر مجموعه‌های مردم نهاد لرستان مشارکت دارند.

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان افزود: جشن بزرگ غدیر، جمعه، ۱۶ تیرماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۳ از ابتدای بلوار شورا تا انتهای آن به طول سه کیلومتر، به نام شهید «سید نورخدا موسوی» برگزار می‌شود.

رضایی طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و غرفه‌های حجاب و عفاف را از برنامه‌های این جشن غدیر برشمرد و خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم در برپایی این مراسم شد.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا