علمی و پزشکی

آیفون ۱۵ پرو احتمالاً در رنگ جدید زرشکی از راه می‌رسد/ عکس

پست منتشرشده از طریق یکی از منابع آگاه از عرضه احتمالی آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی خبر می‌دهد. همچنین این منبع آگاه می‌گوید آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز در ترکیب رنگ جدیدی از سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

یک ماه بعد از سال نو میلادی خبرهایی در مورد تلاش اپل برای توسعه آیفون جدید در رنگ‌ قرمز تیره جدید مطرح شد. در آن مقطع زمانی گفته شد که آیفون ۱۵ پرو با رنگ زرشکی به بازار عرضه خواهد شد. حالا منبع دیگری همین موضوع را تأیید می‌کند.

این منبع آگاه پیش‌تر نیز در مورد ترکیب رنگ جدید بنفش آیفون ۱۴ پرو مطالبی را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی منتشر کرده بود و حالا چنین خبرهایی را در مورد آیفون ۱۵ پرو منتشر می‌کند.

آیفون ۱۵ پرو احتمالاً در رنگ جدید زرشکی از راه می‌رسد/ عکس

نسل جدید آیفون اپل احتمالاً در ترکیب رنگ جدید عرضه می‌شود

منبع آگاه بازار در پست خود به این موضوع اشاره کرده که آیفون ۱۵ پرو با رنگ زرشکی، ممکن است کمی روشن‌تر از رنگ بنفش تیره آیفون ۱۴ پرو باشد. همچنین اطلاعاتی در مورد رنگ آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس منتشر شده که ظاهراً این دو نسخه نیز قرار است با رنگ جدیدی از سبز در دسترس کاربران قرار گیرند.

ماکت‌هایی از طراحی و رنگ احتمالی نسل جدید آیفون به اشتراک گذاشته شده است. پیش‌تر و در ماه فوریه نیز به این موضوع اشاره شده بود که اپل روی توسعه رنگ‌های آبی روشن و صورتی مدل‌های آیفون کار می‌کند ولی هنوز اپل چنین ادعاهایی را تأیید نکرده است.

بی‌شک کاربران توجه ویژه‌ای به ترکیب رنگ‌های جدید از خود نشان می‌دهند. براساس خبرهای غیررسمی آیفون ۱۵ پرو احتمالاً از جنس تیتانیوم ساخته خواهد شد. اپل چندین سال است که از تیتانیوم در اپل واچ استفاده می‌کند. باید دید تصمیم اپل در مورد نسل جدید آیفون چه خواهد بود و مواردی مانند نرخ بازده، زمان تولید و هزینه‌ها نیز حائز اهمیت هستند.

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا