سرپرست جدید اداره‌ کل امور بین‌الملل معاونت برون مرزی انتخاب شد

سرپرست جدید اداره‌ کل امور بین‌الملل معاونت برون مرزی انتخاب شد

جلسه رئیس اداره جدید امور فرامرزی اصحاب رسانه و تقدیر از مدیر سابق رسانه برگزار شد.

به گزارش ما، معارفه سرپرست جدید مدیرکل امور بین الملل معاونت رسانه های بین الملل و تقدیر از مدیر سابق امور بین الملل رسانه با حضور احمد نوروزی دستیار معاونت امور بین الملل در این نشست رسانه های بین المللی، احسان کاوه دستیار و جمعی از مدیران و مدیران شبکه برگزار شد.

این مراسم پس از حذف معاونت امور بین الملل سازمان صدا و سیما از ساختار صدا و سیما و انتقال بدنه اصلی آن به معاونت برون مرزی در چارچوب تغییر مدیریتی دیگر از برنامه های تحول رسانه ملی برگزار شد. سرپرست وزارت امور خارجه که مسئولیت امور وزارت امور خارجه را بر عهده داشت از این خدمات تشکر و قدردانی کرد.

وی در این مراسم با تاکید بر لزوم تعامل هر چه بیشتر شبکه ها با یکدیگر در پشتیبانی فرامرزی، گفت: انتظار داریم روابط و روابط پشتیبانی فرامرزی با نهادهای بین المللی گسترده تر از گذشته باشد. و تمامی شبکه های این پشتیبانی نقش بیشتری در این زنجیره کاری ایفا کنند.
وی افزود: گسترش دامنه تعامل اداره کل امور بین الملل با قطب های ارتباطی در مناطق هدف و کشورهای مختلف به شبکه های پشتیبانی فرامرزی محدود نمی شود و از این رو همکاری بیشتر و بهتر این اداره کل با دستیاران سیاسی و سیاسی است. برون مرزی و دانهور‌ همه امور بین‌ململا این است. در واقع تمرکز این وظیفه بر حمایت فرامرزی تنها محدود به تعاملات بین‌المللی نیست، بلکه باید گستره نیاز رسانه‌ها را در این زمینه به اهدافی که مدیریت کل سازمان برای انعطاف‌پذیری در نظر دارد، در نظر گرفت. , هماهنگی و کارآمدی.

علی فاهمیم‌ دانش، مدیر سابق امور رسانه‌های بین‌الملل نیز در این مراسم گفت: معاونت فرامرزی در عرصه‌های مختلف دیپلماسی رسانه‌ای نمره خوبی کسب کرد. از جمله موضوعات مربوط به بازنمایی ابعاد آمریکاست که شبکه های دستیار در این حوزه حضور هوشمندانه دارند و امیدواریم در بحث همکاری های بین المللی، تقویت روابط بین الملل، حضور در رسانه های بین المللی و تقویت شود. همچنین، مصیری را کہ کردہ ایم، با قدرت و کوتی بکشد.
همچنین مرتضی اصغری سرپرست جدید معاونت بین الملل معاونت رسانه ملی نیز در بخشی دیگر مسئولیت امور بین الملل را مهم و با دقت و سپاسگزاری خواند و گفت: باید خیلی طول بکشد. شکل قوی و سیاست‌ها، توافق‌ها، تحرکات و سیاست‌های مختلف سازمان رسانه‌ای در این رابطه از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. پس از این باید با دانش و دانش دقیق تری در مسیر پیروی از مفهوم دیپلماسی رسانه ای حرکت کرد و موفق به اتخاذ سیاست واحدی شد که نتیجه آن افزایش نفوذ بستر رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در جهان.
إين كريمان با اطفاي حكم وتعدني به اسغري و تصدير از عرزندة علي فهيم‌دانش پيان پـرفت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل