عمومی

برای دوست خوبم محمد رضا احمدی / در مسیر خیابانیسم شدن!

برای دوست خوبم محمد رضا احمدی / در مسیر خیابانیسم شدن!

محمدرضا احمدی را سال هاست می شناسم،از دوستان خوب و قدیمی من است و همیشه گفته ام که یکی از بهترین گزارشگرها و مجریان در ایران بوده است.بدون تعارف بعد از عادل فردوسی پور از گزارش هایش لذت می بردم و می برم اما مدتی است که محمد رضا ریل عوض کرده،تغییر کرده و دارد به سمت و سوی دیگری می رود.

از گزارش هایی که همیشه می کرد فاصله گرفته و تمام تلاشش را می کند تا بشود یکی مثل جواد خیابانی! جواد خیابانی هم یکدفعه از چشم خیلی ها افتاد و صدایش برای خیلی ها گوش خراش. کار به جایی رسید که خیلی از دوستان و نزدیکان خودم یا صدای تلویزیون را می بستند و فقط تصویر را می دیدند یا اینکه می زدند شبکه ورزش تا فوتبال را با صدای گزارشگران جوان ببینند.

محمد رضا جان! دوست خوبم،داری فاصله می گیری از آنچه که قبلا بودی.نیازی به این همه شور و حال و حرف زدن های بی مورد در خلال گزارش فوتبال نیست.نیازی نیست آسمان و ریسمان ببافی برای اینکه کسانی که پای تلویزیون نشسته اند را جذب کنی.مردم یا بهتر بگویم فوتبالی ها همه چیز را می بینند،قدرت درک شان بالاست و به خوبی می توانند تجزیه و تحلیل کنند.دوست خوبم!داری ایرانی بودن و وطن پرست بودن را یاد چه کسانی می دهی؟

دیروز وقتی جهانبخش پنالتی را تبدیل به گل کرد در یک مکان عمومی بودم.مردم برای لحظه ای خوشحال شدند،حتی دیدم که یکی اشک ریخت و قسم می خورم که یک نفر رفت شیرینی خرید و بین جمعیت پخش کرد.

برادر عزیزم،مثل قبل گزارش کن،از حاشیه ها بپرهیز و برای مردم همان محمدرضا احمدی‌ای باش که انتهای شوخی هایشان با تو تکرار تبلیغات یک اپلیکیشن بود و بس!

251 251

دکمه بازگشت به بالا