«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سیدحمید قنادپور مدیرعامل توسعه تجارت و فناوری شرکت «تارا» و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان سخنرانی کردند. دستیار فنی این شرکت نیز حضور داشتند.

مدیرعامل تارا در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه تجاری این گروه صنعتی به شکل گل در آمده است، گفت: فعالیت جدید تارا از سال سال 1400 با معرفی راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی آغاز شد و سعی در رفع دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم دارد.

سید حمید قنادپور در ادامه گفت: تاکنون خدماتی از قبیل کیف پول الکترونیکی، تسهیلات رفاهی سازمانی، اعتبار سازمانی و آخرین سرویس اعتبار نقدی انفرادی ارائه کرده ایم و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، بسیار بوده است. استقبال خوبی شد.”

وی گفت: «تارا در بشکس سازیوستسازمانی، به بیش از 100 شرکت و کورزین کیشور شمست و کیشری کیرد و بیش از 1000 بیلیندی تومان، اطفای کیدید است.»

وی با اشاره به برخی از قابلیت ها و مزیت های اپلیکیشنی که بر اساس آن ساخته شده است، می توان به این جمله اشاره کرد: در پشت گروه صنعتی گلرنگ از نظر عرضه و نقاط فروش محصول و سابقه طولانی 50 محصول سال»، «تجربه کاربری» خاص و منحصر به فرد، «تعداد گسترده مشتریان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید آنلاین و آفلاین در حوزه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی سریع، پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات پزشکی و بهداشتی بیمه و…»، «عدم کود و کارمزد»، «عرتقای نسبی های زیدنی مردان» و… کرد.

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوه شارژی مبتنی بر اعتبار فردی کاربر و البته در صورت عکس برداری از این موضوع است. کاربر مورد بررسی قرار می گیرد و از رکورد مطلع می شود.”

وی همچنین گفت: امیدواریم این آغاز توسعه ما چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات باشد و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم نوید رویدادهای هیجان انگیز را تا پایان سال جاری و سال های بعد، به طوری که شعار “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر همه طرف ها، با دغدغه ها و نیازهای مردم امروز است. مارک ها و شرکت ها قابل درک هستند.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» بود که به تشریح چرایی و چگونگی طراحی اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز آتی آن پرداخت.

وحید شامخی با هم به این به آین کا کا کا کا کے کے کے کے کے کے در دونی شورت دارد

شمخی با اشاره به این موضوع که بخش خدمات کارت اعتباری بدون چک، سفته، ضمانت یا تضمین و بدون پرداخت وجه معتبر است، تصریح کرد: نیازی به مراجعه حضوری به این خدمات نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نصف انجام دهند. ساعتی، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و اعتباری از 500000 تومان تا سقف 5 میلیون تومان پیدا کرده اند و می توانند از 4500 نقطه فروش آنلاین و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنند. شايان ذكر است كه روند تعريف نگاشتن تارا با كيں در حال نمع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانه تری داشته باشند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر معمولا دو ماه دیرتر پرداخت های خرید خود را انجام می دهد، این به نفع اوست. “.»

برای بهره مندی از این سرویس تنها کافی است شماره تلفن همراه به نام شخص و کارت ملی هوشمند (جدید) داشته باشید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این خواهد شد که برای اولین بار در کشور سازوکار متکی بر اعتماد مطلق، پاسخگویی و از این طریق توسعه یافت. در عین حال که باید ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر داد تا لازم نباشد همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ استفاده کنیم (مانند سایر کشورهای دنیا).

«تارا» از سرویس اطفای خرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد

تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این مشکل که نیمی از اعتبار 30 روز بعد دریافت می شود و مابقی باید 60 روز پس از خرید بازگردانده شود، توضیح داد: بیشتر و بیشتر.»

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهدافی را که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا استفاده می کنند، بیان کرد. دستاورد بهبود تجربه است.

وی در ارتباط با بحث گسترش شبکه گیرندگان ستاره ها افزود: برای پوشش بهینه نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی تلاش خود را در حوزه ها و کانال های مختلف ستاره ها گسترش خواهیم داد.

حسن مختاریان دستیار فنی گروه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف آن در خدمات مالی گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن مورد توجه قرار گرفت. طراحی و زیرساخت نرم افزار و نحوه انجام معامله است.»

وی گفت: «سادگی و ستعریف دو تعریف کاس تاراست. حتی اگر آفلاین هم باشد آفلاین کار نمی کند و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را گسترش دهیم و از فناوری‌ها و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.”

در پایان جلسه، سردبیران به سوالات رسانه های گروه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی دارای قابلیت بازگشت وجه ۳ درصدی از هر خرید می باشد که برای تمامی مشتریان قابل اجرا بوده و تخفیف قابل توجهی را به تمامی کاربران ارائه می دهد. در سبلم تحميل ترا با نوبر 1573 به روست 24 حيات است

معرفی اپلیکیشن تارا (راه های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14:00 در برج طلایی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان رسانه های گروه و سایر مخاطبان برگزار شد. میهمانان.

خروج از نسخه موبایل