عمومی

تونیک گل دار دخترانه طرح جدید + عکس

تونیکها لباسهای کلاسیکی هستند که تقریبا همه خانمها میتوانند از آنها برای موقعیتهای مختلف استفاده کنند. در ادامه نحوه ست کردن تونیک حریر را برای فرم اندام، گلابی، سیب، ساعت شنی، مستطیل، توپر و ریز نقش بررسی خواهیم کرد. برای فرم اندام سیب شکل ما هیچ اقدامی برای بالاتنه به جز تمرکز بر روی گردن زیبای شما و نیز پاها نخواهیم داشت. اطمینان حاصل کنید که تونیک حریر خود را بیش از حد بلند انتخاب نکرده اید و دارای یقه هفت مناسبی است که کمک میکند توجه را به سمت صورت شما هدایت کند.

تونیک گل دار دخترانه طرح جدید + عکس

تونیکی با طرحهای کوچک و رنگ تیره تر به شما کمک میکند که بالاتنه شما کوچکتر به نظر برسد. به یاد داشته باشید، شما میخواهید تمرکز بالاتنه، به سمت چهره شما باشد. بنابراین، از انتخاب گردنبندهای آویز بلند با تونیک حریر خود اجتناب کنید و به جای آن گوشواره یا یک گردنبند کوتاه را امتحان کنید. یک اندام ساعت شنی در حالت ایده آل با تونیکهای چسبان تر، بهتر به نظر میرسد. همچنین، نمونه های بدون آستین و کمربند دار برای این دسته افراد گزینه مناسبی هستند.

برای فرم اندام مستطیل شما باید به دنبال ایجاد توهم انحنای بیشتر برای اندام خود باشید. برای این منظور، تونیکهای کمربند دار برای شما گزینه های مناسبی خواهند بود. پیشنهاد میکنیم تونیک حریر خود را با یک جین چسبان ست کنید و حتی بخش جلوی تونیک را برای ایجاد انحنای بیشتر درون شلوار خود نگه دارید.

اگر شما ریزه اندام هستید، باید متوجه باشید که اکثر تونیکها بلند هستند و برای سایز اندام شما مناسب نیستند. چرا که باعث کوتاهتر نشان دادن شما میشوند. همچنین، از انتخاب نمونه های ایمپایر که از زیر سینه گشاد میشوند، اجتناب کنید. تونیکهای نسبتا بلند چسبان یا بدون کمربند برای شما بهترین گزینه های موجود هستند. اطمینان حاصل کنید که کفشهای پاشنه بلند خود را فراموش نکرده اید! اگر قصد پوشیدن دامن با تونیک را دارید، دامن خمرهای تا بالای زانو و تونیکهای رسمیتر را انتخاب کنید.

برای اندامهای تو پر، چیزی که نمیخواهیم این است که تونیک بی شکل بپوشند. برای این فرم اندام همه چیز در مورد تعادل تونیک است، که بیش از حد چسبیده و بیش از حد گشاد نباشد. اطمینان حاصل کنید که گردن و دور کمر شما قابل مشاهده هستند. همچنین، تونیکهای تک رنگ و یا با طرحهای ریز برای فرم اندام شما مناسبتر خواهند بود. اگر تمایل دارید پایین تنه شما پوشش داده شود، تونیکهای حریر بلندتر را امتحان کنید.

فصل تابستان فصل پوشیدن لباسهای نخی و کمی گشاد و راحت است . طرحهای گلدار و رنگهای شاد شومیز مجلسی ارزان بسیار مناسب این فصل است .تونیک های نخی از محبوب ترین لباس های فصل تابستان به شمار میروند. این تونیک ها معمولا از رنگ های شاد و روشن تهیه شده و جذب گرما را در تابستان به طرز چشمگیری کاهش می دهند. تونیکها، لباسهای تقریبا بلندی هستند که معمولا تا روی باسن امتداد دارند و شما میتوانید به روشهای مختلف آنها را ست کنید.

در صورتیکه بالاتنه درشت و پاهای ظریف تری دارید، تونیک شما باید توجه را به سمت پاها هدایت کند. برای این منظور، انتخاب تونیکهای کوتاهتر با یقه V را به شما توصیه میکنیم که ناخودآگاه حرکت چشم را به سمت پاها و نقطه عطف اندام شما جلب میکنند. بهترین گزینه برای افراد خوش اقبال، با فرم اندام ساعت شنی، تونیکهایی است که به خوبی کمر باریک شما را نمایان کنند و در قسمت باسن کمی آزادتر باشند.

در صورتیکه اندام شما فاقد انحناهای طبیعی است (مستطیل)، از یک کمربند برای ارتقای استایل خود استفاده کنید. کمربند به شما این امکان را میدهد که خط صاف اندام خود را به انحناهای مورد نظرتان بدل کنید. اگر ریزنقش هستید، به هیچ عنوان تونیکهای آستین پفی را انتخاب نکنید. بهترین گزینه برای فرم اندام شما، تونیکهای بلند تا روی باسن هستند.

دکمه بازگشت به بالا