اجتماعیمدیریت کسب و کار

تعمیر گیربکس اتوماتیک ایرانی

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مجاز ایران گیربکس با وجود تعمیرکاران متخصص این مجموعه در اسرع وقت انجام میشود و این یکی از مزیت های ما نسبت به رقباست. تعمیر گیربکس اتومات انواع خودرو خارجی و ایرانی با قیمت مناسب و ارائه ضمانت کیفیت خدمات و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در ایران گیربکس، خیال شما را بابت تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 خود راحت میکند و میتوانید مثل روز اول با ماشین خود در خیابان ها لذت رانندگی را بچشید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ایرانی

تعمیر گیربکس اتوماتیک تضمینی

وظیفه اصلی گیربکس در خودرو انتقال قدرت تولید شده توسط موتور است، از همین رو سالم بودن آن بر روی عملکرد کلیه بخش های اتومبیل تاثیر زیادی دارد. امروزه در خودروهای پیشرفته شاهد استفاده از گیربکس اتوماتیک هستیم که زحمت دنده دادن به صورت دستی را از روی دوش رانندگان برمی دارد. البته در زمان تعمیر، روند این کار می تواند بسیار پیچیده تر باشد.

ساختار گیربکس اتوماتیک با گیربکس های دستی تفاوت زیادی دارد؛ در نتیجه بسیاری از تعمیرکار ها ممکن است تخصص و تجربه کافی برای تعمیر این قطعات را نداشته باشند. اگر خودروی شما مجهز به گیربکس اتوماتیک است، باید به دنبال مجموعه باشید که بتواند خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک تضمینی در اختیار شما قرار دهد. این چنین می توانید از صحت انجام تعمیرات اطمینان حاصل کنید و مطمئن باشید که خودرو گیربکس اتوماتیک در زمان رانندگی عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران

افرادی که با خودرو گیربکس اتوماتیک در شلوغی تهران رانندگی می کنند، قطعاً تا الان فهمیده اند که رانندگی در ترافیک باعث آسیب رسیدن به گیربکس خودرو می شود. در نتیجه ممکن است شاهد کاهش عمر مفید گیربکس اتوماتیک خودرو خود باشید. اما اگر روند سرویس های دوره ای و انجام تعمیرات را به صورت اصولی طی کنید، عمر مفید این قسمت از خودرو افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر تعمیرگاه های زیادی به صورت تخصصی در زمینه انجام خدمات تعمیرات گیربکس در تهران فعالیت دارند، بسته به مدل خودرو و نوع گیربکس اتوماتیک استفاده شده در آن تعمیرکاران نتیجه های نهایی متفاوتی را در اختیار مشتری قرار خواهند داد.

بهترین کار این است که مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران که برای شما مناسب است را بشناسید و مطمئن شوید تجهیزات و نیروی آموزش دیده جهت انجام خدمات تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو شما را دارند. متخصصین ایران گیربکس در راستای پیدا کردن تعمیرگاه مناسب می توانند شما را راهنمایی کند.

تعمیر گیربکس اتومات انواع خودرو

در مجموعه ایران گیربکس تعمیرات گیربکس اتوماتیک انواع خودرو های خارجی و ایرانی مخصوصا گیربکس اتومات خودروهای چینی به صورت تخصصی انجام میشود.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بسته به نوع گیربکس می تواند متفاوت باشد. چرا که  تولید کننده های خودرو گوناگون برای گیربکس خودرو های تولید شده خود سراغ فناوری های متفاوت می روند. همین موضوع باعث می شود که شاهد افزایش پیچیدگی ساختار گیربکس و کمیاب بودن قطعات یدکی آنها باشیم. در این صورت می توان گفت که برای خودرو های گوناگون مجهز به گیربکس اتوماتیک هزینه تعمیر این قسمت از خودرو تفاوت زیادی خواهد داشت. هزینه این کار برای انجام چهار عمل اصلی عیب یابی، رفع عیب، سرویس دهی و نظارت بر روی قسمت های دیگر گیربکس است. اما به طور کلی می توانیم بگوییم که قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک نسبت به هزینه برای تعمیر گیربکس دستی باید پرداخت کنید بیشتر خواهد بود.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی

هزینه تعمیر گیربکس خودروهای خارجی و به خصوص خودروهای لوکس بسیار بالا خواهد بود. چرا که بسیاری از افراد فعال در زمینه تعمیر کاری گیربکس و ساختار این تجهیزات آشنایی کافی ندارند و ممکن است نتواند خدمات مورد نیاز شما را به درستی در اختیارتان بگذارند. از سوی دیگر در زمان تعمیر گیربکس های خارجی، به تجهیزات و لوازم یدکی خاصی نیاز خواهید داشت که قطعاً هزینه تهیه آنها بسیار گران تمام خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که هزینه تعمیر این مدل گیربکس همواره نسبت به تعویض گیربکس مناسب تر است. چون هزینه خرید گیربکس اتوماتیک جدید برای خودرو گاها می تواند بیشتر از هزینه خرید یک موتور جدید برای خودرو باشد

. با توجه به اهمیت قطعات حساس و گران بهای خودرو شما مانند گیربکس نیاز است که به صورت دوره ای، در انواع گیربکس ها و خودروها انجام شود که در بلند مدت هم از قطعات خودرو عمر طولانی تری خواهند داشت و همچنین از هزینه های گزافی که به واسطه از بین رفتن قطعات بر مالکین خودرو تحمیل می شود می تواند جلوگیری کرد.

هزینه تعمیر گیربکس خودروهای داخلی

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان خودرو داخلی سراغ استفاده از گیربکس اتوماتیک رفته اند و صد البته توانستند توجه مشتریان را نیز با خود جلب کنند. پژو ۲۰۷، تندر ۹۰ و پژو پارس خودروهای تولید داخل گیربکس اتوماتیک هستند که از لحاظ قیمت نسبت به خودروهای خارجی بسیار به صرفه تر خواهند بود.
روند تعمیر گیربکس خودروهای داخلی نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد. از این رو رعایت دو پارامتر اصلی کیفیت کار فرد تعمیرکار و اصل بودن قطعات یدکی استفاده شده می تواند نتیجه نهایی تعمیر خودرو داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. اما به طور کلی می توانیم بگوییم که هزینه های تعمیر گیربکس خودروهای داخلی از هزینه تعمیر گیربکس خودروهای خارجی مناسب تر است.

تعمیرات گیربکس اتومات انواع خودروهای داخلی و خارجی

در بازار ایران خودرو های خارجی و ایرانی مختلفی را می بینیم که در آنها از گیربکس اتوماتیک استفاده شده است. هر کدام از این خودروها مزایا و معایبی را در اختیار مشتریان می گذارند که به مشتریان با سطوح نیاز و میزان بودجه مختلف توانایی خرید یک خودرو گیربکس اتوماتیک را خواهد داد. خودروهای مختلفی در بازار ایران مانند رنو تالیسمان، فولکس واگن گلف GIT، کیا سراتو، مزدا ۳ جدید، هیوندای، بسترن B30، پژو ۲۰۷، برلیانس، کوییک پلاس و… به عنوان خودروهای گیربکس اتوماتیک پرطرفدار شناخته می شوند.

یکی از مزایای خرید خودروهای زیر این است که می توانید به راحتی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک آنها را پیدا کنید. از متخصصین ما در سایت ایران گیربکس همیشه آماده اند تا راهنمایی ها و مشاوره های لازم برای دریافت خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک را در اختیار شما قرار دهند.

تعمیرگاه معتبر گیربکس اتوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرگاه معتبر باید از ابزارهای مناسب برای عیب یابی استفاده کند.
کادر فنی تعمیرگاه باید افراد آموزش دیده  باشند.
تعمیرگاه توانایی تامین انواع لوازم یدکی مرتبط با گیربکس را داشته باشد.
خدمات باید گارانتی داشته باشد و هزینه ها مناسب باشد.
تعمیرگاه ایران گیربکس با 20 سال سابقه فعالیت تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، همراه با کادر فنی متخصص می تواند در کنار شما باشد.

چرا تعمیر گیربکس اتوماتیک پیچیده است؟

گیربکس های اتوماتیک به دلیل ساختار پیشرفته خود از مدارات الکترونیکی و سیستم های الکترو هیدرولیکی بهره‌مند هستند. تنوع بالای انواع این سیستم ها در خودروهای گیربکس اتوماتیک باعث شده تا تعمیر گیربکس های اتوماتیک پیچیده باشد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس به عوامل متعددی وابسته است مانند:
نوع گیربکس
میزان آسیبی که به گیربکس وارد شده است.
تامین لوازم یدکی برای تعمیر گیربکس های خارجی پر هزینه است.
که قبل از بازدید گیربکس، هزینه مشخصی نمی توان ارائه داد.

ساختار گیربکس اتوماتیک چگونه است؟

در گیربکس های اتوماتیک پدال کلاچ حذف شده است و تعویض دنده به صورت اتومات از طریق سنسورها و فشار روغن انجام می شود. یعنی با افزایش گاز و افزایش دور موتور به میزان معین، دنده به صورت اتوماتیک تعویض می شود.

دکمه بازگشت به بالا