آمادگی ایران و سوییس برای توسعه روابط در حوزه سلامت

آمادگی ایران و سوییس برای توسعه روابط در حوزه سلامت

در دیدار سفیر جدید سوئیس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این کشور بر توسعه روابط با این کشور در همه زمینه ها از جمله بهداشت و درمان تاکید شد.

بر اساس این گزارش، دکتر عین اللهی در این دیدار با بیانیه قبلی همکاری و دوستی ایران و سوئیس در گذشته، از سفیر این کشور خواست تا در مدت اقامت خود در ایران تمام تلاش خود را برای توسعه همکاری های دوجانبه به کار گیرد. به كار بند

کیشورمان وزیر بهداشت برای کمک به توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها و حوزه های مورد علاقه از جمله بهداشت و آموزش اعلام آمادگی کرد.

بر اساس این گزارش، خانم نادین لوزانو نیز با اعلام آمادگی کامل کشورش برای گسترش همکاری ها از تلاش های دکتر عین اللهی برای تسهیل همکاری های دو کشور در حوزه سلامت قدردانی کرد.

نادین لوزانو سفیر جدید سوئیس نیز با دستیار ویژه وزیر بهداشت و مدیر همکاری های دو کشور دیدار کرد.

دکتر محمد حسین ضمن ابراز خرسندی از این بازدید ضمن اشاره به بیانیه مشترک همکاری های بهداشتی و بیانیه مشترک همکاری های آموزشی دو کشور و همچنین برگزاری موفق دومین نشست کمیسیون مشترک دو کشور به ریاست توسط وزارت بهداشت سوئیس در سال گذشته بر اساس توسعه همکاری های بیشتر و آمادگی برای برگزاری سومین نشست در ماه های آینده در تهران تاکید شد.

دستیار ویژه وزیر بهداشت ضمن تشکر از حضور شرکت‌های دارویی، غذایی و تجهیزات پزشکی سوئیس در ایران در دوران تحریم‌های ظالمانه آمریکا، خواستار تلاش دو کشور برای تسهیل شرایط و رفع مشکلات احتمالی شد. ادامه حضور این شرکت ها در ایران.

نادین لوزانو، سفیر جدید سوئیس نیز از تلاش های وزارت بهداشت در سال های گذشته برای رفع مشکلات شرکت های سوئیسی و ادامه فعالیت آنها در ایران قدردانی کرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل