متخصص ایمپلنت کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کلمه “ایمپلنت” تنها به صورت گذرا به عنوان یک نوع ترمیم ذکر شده است، اما جایگذاری جراحی ایمپلنت های دندانی در هیچ دسته ای شناخته نمی شود. تصور می شود که اگر دندانپزشک دارای مدرک تحصیلات تکمیلی مناسب در ایمپلنتولوژی دندان (مانند کارشناسی ارشد و دکترا)، تجربه کافی در ارائه این درمان، به روز بودن با جدیدترین تکنیک ها و به روز بودن درمان ایمپلنت دندانی داشته باشد، بر نتیجه موفقیت آمیز درمان ایمپلنت دندان تأثیر می گذارد.

متخصص ایمپلنت فردی است که دارای مدرک کارشناسی ارشد ایمپلنتولوژی از یک دانشگاه معتبر است. اگر دندانپزشکی بخواهد متخصص جراحی لثه و ایمپلنت شود باید علاوه بر دانشگاه ها و مراکز تحصیلی معتبر داخلی در یکی از کشورهای آلمان یا فرانسه و امثالهم نیز شروع به تحصیل کند که البته تعداد محدودی هم در این رشته وجود دارد.

ایمپلنتی که در استخوان فک قرار می گیرد ایمپلنت دندانی نامیده می شود. جراح متخصص و متخصص ایمپلنت متعهد است از بهترین مواد و با کیفیت ترین ایمپلنت ها در مقابل بیمار خود استفاده کند. اگر قصد کاشت ایمپلنت دارید، به یاد داشته باشید که باید با یک جراح متخصص ایمپلنت حرفه ای مشورت کنید زیرا بسیاری از افراد اطلاعات کافی ندارند، هزینه کمتری می پردازند و غیره. با افراد یا پزشکانی که در این مورد تخصص ندارند و آسیب های جبران ناپذیری به دندان ها و لثه های آنها وارد می کنند، پس بهتر است قبل از اقدام، یک دکتر متخصص جراح ایمپلنت خوب را شناسایی کرده و وظایف این فرد را بشناسید.

متخصص ایمپلنت در تهران کیست؟

افرادی که به دلایل مختلف یک یا چند دندان را از دست داده اند یا دندانی ندارند می توانند از جراحی ایمپلنت دندان برای ترمیم دندان های خود بهره مند شوند. انتخاب متخصص ایمپلنت در تهران موضوعی است که بسیار حائز اهمیت است و برای پیشگیری از هر نوع آسیب احتمالی لازم است پس از بررسی اقدام به ایمپلنت دندان نمود.

ایمپلنت دندان یک ریشه فلزی (با کیفیت عالی و سازگار با فضای دهان انسان) است که در داخل استخوان فک بالا قرار می گیرد و روی آن تاج (ونیر) نصب می شود.

به این ترتیب بیمار لبخند زیبای خود را بازیابی می کند و علاوه بر زیبایی و ظاهر طبیعی، از عملکرد و سلامت دهان و دندان خود برمی گردد. اما از این نظر باید به انتخاب فوق تخصص جراح ایمپلنت در زمینه ایمپلنت دندان توجه ویژه ای داشت.

انتخاب بهترین متخصص جراحی ایمپلنت نکته ی بسیار ضروری و حایز اهمیت است.

 

بهترین متخصص ایمپلنت چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران می تواند فردی باشد که علاوه بر تجربه چندین ساله خود از دانش کافی برخوردار باشد و در عین حال دانش و دانش خود را در حد توان به روز کند. برای شناسایی یک متخصص خوب و ماهر می توانید از دندانپزشک خود کمک بگیرید.

یا اگر فوق تخصص ایمپلنت تهران می شناسید و اطلاعات زیادی از تجربه او ندارید از طریق سایت های مختلف یا افرادی که قبلا به آن پزشک مراجعه کرده اند کمک بگیرید. اطلاعات کافی کسب کنید و سپس به پزشک مراجعه کنید.

چنانچه به متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی نیاز دارید پیشنهاد ما دکتر علی سجودی است که سالهاست در این حوزه خدمات رضایت بخشی به هموطنان عزیزمان نموده است. برای آشنایی بیشتر میتوانید به سایت ایشان به نشانی اینترنتی https://drsojodi.com  مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل