اقتصادی

خط تولید میوه خشک کن صنعتی بکردانه

خط تولید میوه خشک کن صنعتی بکردانه

آفتاب‌‌نیوز :

این روزها، بسیاری از افراد به دنبال یک خوراکی مغذی برای میان وعده‌های خودشان هستند. این موضوع باعث شده است که بسیاری از مردم به دنبال خرید میوه خشک‌های متنوع و خوش طعم باشند. خط تولید میوه خشک کن صنعتی، می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد از خشک کردن میوه‌های مختلف باشد؛ اما باید برای راه اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی، به نکات مختلفی توجه داشته باشید. گروه تولیدی بکردانه یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است؛ که شما می‌توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. بنابراین، اگر قصد راه‌اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

خط تولید میوه خشک کن صنعتی

میوه خشک سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌های مختلف و مواد معدنی است. بنابراین، با توجه به نیاز مردم ایران به تغذیه مناسب، فروش میوه خشک در کشور ایران بسیار رایج شده است. خط تولید دستگاه میوه خشک کن صنعتی، یکی از راه‌های کسب درآمد از تولید میوه خشک است.

خط تولید میوه خشک کن صنعتی، شامل دستگاه‌های مختلفی است که به صورت صنعتی شروع به خشک کردن میوه‌های مختلف از جمله موز، پرتقال، هلو، کیوی و … می‌کنند. در خط تولید میوه خشک صنعتی، می‌توان از دستگاه‌های مختلفی استفاده کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

●    دستگاه شستشوی میوه‌ها
●    دستگاه اسلایسر
●    دستگاه هسته گیر
●    دستگاه میوه خشک کن

انواع خط تولید میوه خشک کن صنعتی

به منظور راه‌اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی، امکان دریافت خدمات مختلفی از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی که اقدام به فروش دستگاه‌های مربوط به خشک کردن میوه می‌کنند، وجود دارد. به طور کلی، خط تولید میوه خشک کن صنعتی به دو دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شود.

●    خط تولید میوه خشک تمام اتوماتیک

خط تولید میوه خشک کن تمام اتوماتیک، یک نوع خط تولید است که با کمک انواع دستگاه‌های ذکر شده، راه‌اندازی می‌شود. دخالت پرسنل و اپراتور در این نوع از خط تولید میوه خشک کن به حداقل می‌رسد، چرا که دستگاه‌ها تمامی روند خشک کردن میوه را انجام می‌دهند.

●    خط تولید میوه خشک کن نیمه اتوماتیک

در این نوع خط تولید میوه خشک کن، برخی از دستگاه‌ها حذف می‌شوند و اپراتور کار دستگاه‌ها را انجام می‌دهد. به طور مثال، ممکن است به جای استفاده از دستگاه اسلایسر اتوماتیک، از دستگاه اسلایسر دستی استفاده شود و اپراتور با کمک این دستگاه میوه‌ها را اسلایس کند.

نکات مهم در راه اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی

به منظور راه اندازی یک خط تولید میوه خشک صنعتی، لازم است که موارد زیادی مد نظر افراد قرار گیرند تا هر گونه خطا و مشکل در هنگام راه اندازی خط کاهش پیدا کند.

●    توجه به بودجه موجود برای راه اندازی خط تولید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در هنگام راه اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی به آن توجه کنید، بودجه‌ای است که دارید. به هر حال هر یک از دستگاه‌هایی که برای راه اندازی خط تولید میوه خشک کن مورد استفاده قرار می‌گیرند، با هزینه خاصی قابل خریداری اند؛ اما در مواردی که افراد بودجه زیادی برای شروع کسب و کار خشک کردن میوه را ندارند، می‌توان از دستگاه‌های کمتری استفاده کرد و یا ابعاد و ظرفیت دستگاه را کاهش داد. به طور مثال، امکان حذف دستگاه شستشوی میوه، به خصوص در مواقعی که ظرفیت دستگاه میوه خشک کن پایین است، وجود دارد. در این حالت می‌توان میوه‌ها را به صورت دستی شستشو داد و هزینه خرید دستگاه را حذف کرد.

●    توجه به فضا و ابعاد کارگاه صنعتی

هر یک از کارگاه‌های صنعتی و یا فضا‌های خانگی برای راه اندازی خط تولید میوه خشک، می‌توانند کافی باشند. چرا که هر یک از دستگاه‌هایی که برای راه اندازی خط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای ابعاد و ظرفیت‌های مختلفی اند. از همه مهم‌تر امکان خرید دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت‌های مختلف وجود دارد. به طوری که دستگاه‌های میوه خشک کن خانگی زیر ۵۰ کیلوگرم و دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی بالای ۶۰۰ کیلوگرم نیز در بازار وجود دارند که بسته به ابعاد کارگاه و هدف فرد، قابل خریداری هستند.

●    توجه به تعداد پرسنل برای راه اندازی خط تولید

گاهی افراد به دلیل بودجه کافی که دارند، ترجیح می‌دهند که از پرسنل بیشتری برای راه اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی کمک بگیرند. بنابراین، لازم است که در ابتدا تعداد پرسنل‌ها با دقت زیادی بررسی شوند و سپس، در صورت نیاز به تعداد پرسنل کم، از خط تولید میوه خشک کن تمام اتوماتیک استفاده شود.

جمع بندی

در این مقاله در مورد راه اندازی خط تولید میوه خشک کن صنعتی و دستگاه‌هایی که برای این کار مورد نیاز هستند، صحبت کردیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره برای خرید انواع دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه بکردانه ارتباط برقرار کنید. گروه تولیدی بکردانه بهترین دستگاه میوه خشک کن صنعتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. با گروه تولیدی بکردانه بهترین دستگاه میوه خشک کن را داشته باشید.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا