معرفی بهترین وکیل مواد مخدر در کرج گروه وکلای دادکوشا

موارد مربوط به مواد مخدر بسیار دشوار است و نیاز به یک وکیل دارویی دارد که در این زمینه بسیار باتجربه و حرفه ای باشد.تعداد وکلای دارویی در ایران که در این زمینه باتجربه و متخصص هستند بسیار کم است.

قوانین مربوط به سرکوب حمل و نقل ، مصرف و قاچاق مواد مخدر حاوی مقالات و یادداشت های مختلفی است.

اگر پرونده دارویی دارید ، پیشنهاد می کنیم با یک وکیل متخصص و باتجربه مواد مخدر مشورت کنید، تا حقوق شما ضایع نشود.

به دلیل اهمیت موضوع قاچاق و حمل و نقل مواد مخدر ، دادگاه ویژه ای به نام دادگاه انقلاب ویک وکیل مواد مخدر به پرونده های مواد مخدر رسیدگی می کنند.

دادگاه ویژه مواد مخدر به تنهایی اهمیت پیگرد قانونی مواد مخدر را نشان می دهد.

طبق قانون، کسانی که در خرید ، فروش ، تولید و حمل و نقل مواد مخدر مقصر شناخته شده اند با حبس طولانی مدت یا اعدام روبرو هستند.

ایران یکی از معدود کشورهایی است که مجازات اعدام را برای معتادان به مواد مخدر وضع کرده است.

بهترین وکیل مواد مخدر کرج کیست؟

منظور از مواد مخدر  هر ماده خالص یا ترکیبی است که باعث وابستگی و وابستگی شود اثرات مواد مخدر  بر روی سیستم عصبی و سایر سیستم های بدن بسیار کشنده و مخرب است و اگر فرد معتاد مرتباً و مداوم از آنها استفاده نکند ، دچار درد ، تنش شدید عصبی ، اختلالات دستگاه گوارش و … خواهد شد.

بدیهی است که تقریباً در همه کشورها به دلیل تأثیرات مضر داروها بر بدن انسان ، تولید ، ذخیره و فروش داروها غیرقانونی و غیرقانونی است.

مواد مخدر نیز بر اساس روش مصرف و تأثیر آن بر معتاد طبقه بندی می شود. بنابر این با اخذ بهترین وکیل متخصص مواد مخدر می توانید براحتی کارهای خود را انجام دهید.

بهترین وکیل مواد مخدر در کرج

موارد مواد مخدر به موارد عمده و جزئی تقسیم می شوند که هر دو مورد بسیار ظریف هستند. به دلایل مالی ، اکثر وکلا معمولاً چنین مواردی را می پذیرند.

تعداد وکیل متخصص مواد مخدر در کرج کمتر از صد نفر است!

بنابراین توصیه می شود پیگیری چنین مواردی به وکلای حساس و باتجربه مواد مخدر سپرده شود.

گروه وکلای دادکوشا که شامل بهترین وکیل مواد مخدر در کرج است، در پرونده هایی در این زمینه به شما کمک می کند.

این اصطلاح به کلیه موادی گفته می شود که می توانند در یک آزمایشگاه شیمیایی یا در طبیعت ساخته شوندو باعث ایجاد شادی و لذت در مصرف کننده می شوند که با گذشت زمان برای مردم و مصرف کنندگان سخت و دردناک است. به اصطلاح معتاد هستند.

دسته های مواد مخدر

طبق قانون ، مواد مخدر به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: مواد مخدر طبیعی و مواد مخدر صنعتی.

قانونگذار مجازات های سنگین تری را برای مواد مخدر صنعتی در نظر گرفته است ، اگرچه واضح است.که عوارض جانبی مصرف این مواد مخدر بسیار خطرناک تر خواهد بود.

شورای مطلوبیت و قانونگذار نیز مجازات این موضوع را تعیین کرده اند که در زیر و همچنین نحوه اقدام در دادگاه و اقدامات وکیل مواد مخدر را در نظر خواهیم گرفت.

وکیل  تخصصي مواد مخدر

وکیل تخصصی مواد مخدر باید بداند قانون مبارزه با مواد مخدر شامل ۴۶ ماده است

که مختصر به زبان ساده توضیح خواهیم داد:

در این قانون آمده است كه كشت خشخاش و كوكا و كشت شاهدانه به منظور ساختن

داروها و مصارف غیر دارویی كاملاً ممنوع است.

همچنین واردات و صادرات یا ساخت هرگونه دارو و غیر از استفاده از مواد مخدر به استثنا  یا ساخت و نگهداری و همچنین فروش ابزار مربوط به ساخت و استفاده از دارو نیز جرم است و ممنوع است.

مجازات های کاشت مواد مخدر

اگر کسی برای تولید مواد مخدر کوکنار یا کوکا کشت کند ، به مجازات های زیر محکوم می شود:

۱) برای اولین بار جریمه ۱ تا ۱۰ میلیون تومانی

۲)بار دوم ۵۰ میلیون تومان جریمه

۳) بار سوم ، جریمه نقدی از ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان و یک تا هفتاد ضربه شلاق و تا دو سال حبس.

۴) برای چهارمین بار به اعدام محکوم می شود

* تبصره * اگر کسی بطور مخفیانه بذرهای خشخاش یاکاکا یا حشیش را نگه دارد یا آنها را برگ یا مخفی کند ، ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۳ میلیون تومان جریمه و از یک تا ۷۴ ضربه شلاق جریمه می شود.

مجازات مواد مخدر سنتی

هر کس که شاهدانه ، حشیش ، گیاهان دارویی ، تریاک ، شیر سوخته یا سایر مواد مخدر و روانگردان های غیر دارویی صنعتی وارد کند و همچنین تولید ، توزیع و فروش کند به موارد زیر محکوم می شود ، که البته باید ثابت شود غیر دارویی:

۱) تا ۵۰ گرم تا ۴۰۰۰۰۰ تومان ریز و ۵۰ مژه.

۲) بیش از ۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم ، جزای نقدی ۴۰۰۰۰۰ تومان تا ۵ میلیون تومان و ۲۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و تا سه سال حبس در صورت تصمیم دادگاه.

۳) بیش از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم ، جریمه نقدی از ۵ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان و ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و سه تا پانزده سال زندان.

۴) اعدام و ضبط بیش از ۵ کیلوگرم اموال ناشی از همان جرم.

مجازات مواد مخدر صنعتی

مرفین غیر دارویی ، از جمله کوکائین ، هروئین و سایر مشتقات شیمیایی مرفین و کوکائین.

هر کسی که چنین موادی را خریداری ، فروش ، حمل و نقل یا تولید کند به شرح زیر محکوم خواهد شد:

۱) تا ۵ سانتی متر از ۵۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان خوب و ۲۰ تا ۵۰ مژه.

۲) بیش از ۵ سنت تا گرم ۲۰۰۰۰۰ تومان تا ۶۰۰،۰۰۰ تومان جریمه و از سی تا هفتاد مژه.

۳) بیش از یک گرم تا ۴ گرم ۸۰۰۰۰۰ تومان با ۲ میلیون جریمه نقدی و دو تا پنج سال حبس و سی تا هفتاد ضربه شلاق.

۴) بیش از ۴ تا ۱۵ گرم ، جریمه نقدی از دو میلیون تا چهار میلیون تومان ، پنج تا هشت سال زندان و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.

۵) پنج تا بالای ۱۵ گرم تا ۳۰ گرم ، جریمه ۴ میلیون تا ۶ میلیون تومانی ، ۱۰ تا ۱۵ سال زندان و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.

۶) اعدام و مصادره بیش از ۳۰ گرم اموال ناشی از همان جرم

در بسیاری از موارد ، مصرف مواد مخدر شباهت هایی با سایر مصرف مواد دارد که تشخیص آن بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ دشوار است. برای مطالعه بیشتر ، می توانید به مقاله مشاوره در مورد مصرف الکل مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که طبق قانون مبارزه با مواد مخدر که یک قانون ویژه است ، رسیدگی به جرایم این گروه از افراد بر عهده دادگاه انقلاب است که دادگاه انقلاب نیز همراه آن است.

در بسیاری از شهرهای کوچک ، دادگاه انقلاب از پیگرد قانونی جدا نیست یا دادگاه منطقه ای دارد.

در این مورد ، تحقیقات درباره این جرایم در همان دادسرا یا دادگاه منطقه انجام می شود همانطور که بیان شد ، تحقیقات و محکومیت این جرایم در صلاحیت دادگاه انقلاب است.

مواد مخدر چیست؟

ترکیبات شیمیایی هستند که مصرف آن ها تغییراتی در سیستم عصبی را ایجاد می کنند و باعث لذت و وابستگی می شوند پس قابلیت ایجاد اعتیاد را دارند.

فعالیت های مجرمانه در رابطه با مواد مخدر که در قانون جرم انگاری شده است عبارت هستند از :

1-نگهداری مواد مخدر

2- تولید و ساخت مواد مخدر

3- مخفی کردن مواد مخدر

4- ورود مواد مخدر به داخل کشور

5- خروج مواد مخدر از کشور

6- فروش مواد مخدر به صورت کلی یا جزیی

تمام افراد مرتبط با مواد مخدر مجرم هستند و قانون برای آن ها مجازات هایی را در نظر گرفته است.

وکیل مواد مخدر کرج

وکیل آنلاین مواد مخدر به دو دسته ی سنتی و صنعتی تقسیم می شوند کشور ما با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی در رابطه با مواد مخدر موقعیت حساسی را دارد و برای پیشگیری و مبارزه ی با این موضوع می بینیم که قانون گذار در قانون مجازات های سنگینی در نظر گرفته است از حبس های بلند مدت گرفته تا اعدام. و ایران جز معدود کشورهایی است که در زمینه ی مواد مخدر مجازات اعدام را به کار می برد.

با توجه به سخت گیری هایی که در قانون وجود دارد قطعا به این نتیجه رسیده اید که می بایست در جرایم مواد مخدر حتما از وکیل استفاده کنید.

اما آیا هر وکیلی می تواند در زمینه ی مواد مخدر به شما کمک موثر بدهد؟ بی شک پاسخ این پرسش منفی است شما باید از بهترین وکیل مواد مخدر استفاده کنید تا آن وکیل بتواند در پرونده ی شما اگر بی گناه هستید آن را اثبات کند و اگر جرمی مرتکب شده اید بتواند با مهارت خود در مجازات شما تخفیف بگیرد و یا مدت مجازات حبس شما را کاهش دهد و یا بتواند مجازات حبس را به جزای نقدی تبدیل کند. وکیل خوب در این زمینه وکیلی است که نسبت به قوانین مواد مخدر و رویه های قضایی آن اشراف کامل داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل