تفسیر صفحه 81 کتاب کنزالحسینی

در این مقاله به تفسیر صفحه 81 کتاب کنزالحسینی پرداخته ایم و اینکه اصلا کتاب کنزالحسینی چیست و آن را چگونه می توانید بفهمید و دریافت کنید. در ابتدا می توانید برای دانلود کتاب کنزالحسینی به سایت کتاب خاص مراجعه کنید و پس از دریافت آن این مطلب را کامل بخوانید.

خون آشام ها، هیولاهای لاخ نس، آل، بختک، ساسکواچ یا پاگنده از خرافات باستانی مردم جهان هستند که معمولاً ریشه در فرهنگ های بومی و محلی دارند و در عین حال گاهی بین ملل و قومیت های مختلف مشترک هستند. اگرچه این باورهای هولناک و اسطوره‌ای در کشاکش پیشرفت‌های علمی و فنی قرن‌های اخیر، به‌ویژه پس از انقلاب صنعتی، کم‌کم رنگ باخته و چراغ راه علم بوده است. راه تاریک و دشوار جهل و خرافات را روشن کرد; اما به نظر می رسد که خرافات نیز توانایی شگفت انگیزی در سازگاری با تغییرات زمان و انتقال از نوعی به نوع دیگر دارند! در مدل های جدید خرافات و شبه علم; گفتگوی دیگر از آل; بختک; نه یک سر و دو گوش و یک خون آشام و غیره.

کتاب کنزال حسینی چیست؟

ما در مورد متافیزیک، کوانتوم، الکترومغناطیس، انرژی و … صحبت می کنیم. به نظر می رسد که کلمات باید کلمات علمی شیوا و طنین انداز باشند تا عموم ناآگاه فکر کنند که با یک موضوع علمی سروکار دارند یا حداقل مورد تایید علم هستند. یکی از خرافات رایج عصر جدید؛ این عکس هاله های انرژی بدن است. آنها آن را عکاسی Kirlian می نامند و ادعا می کنند که هاله های رنگی در اطراف بدن انسان وجود دارد که انرژی حیاتی به نام ریکی را ساطع می کند و نشان دهنده سلامت جسمانی فرد است.

آنها بر این باورند که هاله اطراف انسان از امواج الکترومغناطیسی تشکیل شده است و به دروغ ادعا می کنند که از این روش در مراکز تحقیقاتی و بیمارستان های کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و اسپانیا برای مطالعه سلامت و بیماری استفاده می شود. اما این پایان ماجرا نیست و داستان های جدیدی از بازار عرضه و تقاضا برای فریب عمومی منتشر می شود.

صفحه 81 کتاب کنزال حسینی

یکی از این داستان ها «خون آشام ها» است که در واقع نسخه مدرن تری از نسخه قدیمی خون آشام ها یا خون آشام ها است. همانطور که خون آشام ها افراد خرافاتی بودند که به موجودات نور خواری که از خون انسان تغذیه می کردند اعتقاد داشتند، خون آشام ها که در واقع نسخه جدید همین داستان هستند از انرژی زندگی یا انرژی ریکی دیگران تغذیه می کنند! مطمئناً انتظار نداشته باشید که منبع این ادعا مؤسسات تحقیقاتی و علمی جهانی باشد.

منبع نظرسنجی ها و جزئیات این نوع اخبار معمولا به سایت های سرگرمی یا مجلات زرد می رسد. به عنوان مثال، ادعای وجود سایکوپات ها توسط انجمن خون آشام های آتلانتا Suscitatio Enterprises LLC منتشر شده است، که سایکوپات را اینگونه تعریف می کند: “شخصی که به طور منظم نیاز به دریافت انرژی زندگی از انسان دارد تا بتواند جسمی، ذهنی و عاطفی خود را حفظ کند. سلامتی.” آنها می گویند که یک سایکوپات از دیگران انرژی می گیرد و در نتیجه این عمل علائمی مانند حالت تهوع، سرگیجه و خستگی را نیز تجربه می کند.

همچنین بیان می کنند که این پدیده مصرف انرژی در سیستم تصویرسازی سیریلیک کشور قابل اثبات است. هاله انسانی قربانی!اما این انرژی حیاتی یا هاله ریکی و چاکرا چیست؟علم ​​در این زمینه پاسخ روشن و قطعی دارد: هیچ کدام!در واقع از نظر علمی هیچ هاله یا تصویر سیریلیک یا انرژی ریکی وجود ندارد که بتوان تصویر یا ترسیم کرد. و توسط موجودات خیالی خورده می شود.

تفسیر کتاب کنزال حسینی

ترموگرافی یا تصویربرداری حرارتی ربطی به هاله اطراف بدن و انرژی خیالی به نام ریکی ندارد، اما در پزشکی روشی شناخته شده برای تشخیص بیماری هاست. از آنجایی که دمای غیر طبیعی بدن یک شاخص طبیعی بیماری است. ترموگرافی می تواند به پزشکان در تشخیص کمک کند. اما هاله، چاکرا و انرژی ریکی تنها تعابیر ساختگی هستند و ارزش علمی ندارند و اساساً این نام ها و اصطلاحات در حوزه خرافات و شبه علم قرار می گیرند. در دهه 1990، دختر 9 ساله ای به نام امیلی رزا نشان داد که درمانگران ریکی واقعا قادر به تشخیص انرژی که معتقد بودند از بدن انسان خارج می شود، نیستند.

روش آزمایش به این صورت بود که یک دیوار چوبی نازک روی میزی نصب می شد که تنها دو سوراخ در پایین دیوار داشت تا درمانگرها از آن عبور کنند. به این ترتیب درمانگران نمی توانستند طرف دیگر جدول را ببینند. کف دست های درمانگرها رو به بالا روی میز بود و امیلی دست او را با فاصله کمی بالای دستانشان گرفت و از درمانگران پرسیده شد که دست امیلی روی کدام دست است. راست یا چپ. می توانید در زیر ویدئو را ببینید.

از آنجایی که امکان دیدن طرف دیگر میز به دلیل دیوار چوبی وجود نداشت، درمانگران باید بر اساس انرژی بدن امیلی و احساس او به این سوال پاسخ می دادند. از 280 باری که این آزمایش بر روی 21 درمانگر مختلف انجام شد، تنها 122 بار (44 درصد موارد) پاسخ صحیح دادند. نتیجه هنوز کمتر از 50٪ است که نشان می دهد که پاسخ ها کاملاً خوش شانس هستند. پس از اینکه انجمن پزشکی آمریکا نتایج مطالعه را منتشر کرد، رهبران ریکی این آزمایش را «سالن» نامیدند، اما هیچ‌کدام حاضر نبودند خودشان آزمایش مشابهی را انجام دهند یا حتی یک آزمایش جایگزین برای اثبات ادعای خود ارائه دهند.

 

منبع: https://ketabekhas.com

خروج از نسخه موبایل