هایفو صورت 4D چیست ؟ مزایا و کاربرد های هایفو برای جوانسازی پوست

دستگاه هایفو 4D صورت یکی از بهترین دستگاه ها برای جوانسازی پوست است و فن آوری ضد پیری دستگاه سیستم مافوق صوت طبیعی استفاده شده است که این فن آوری بدون هیچ خونریزی، بدون عمل جراحی باز، بدون زخم، بدون ضربه، جایگزین اثر عمل جراحی چین و چروک ضد پیری صورت سنتی است.

از جمله حجم داده به صورت، از بین بردن اثرات جراحی چین و چروک ضد پیری صورت سنتی، از جمله بین بردن چانه دو، بلند کردن سفتی، برداشتن چین و چروک، سفت کردن پوست و غیره، که به طور کامل حل مشکل پیری در صورت و اعضای بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه هایفو صورت 4D چیست ؟

تمرکز دستگاه هایفو صورت با لایه SMAS با سونوگرافی خاص خود با انرژی بالا متمرکز به کمک SMAS انجام میشود, به طور جامع حل مشکلات افتادگی صورت . پوست به کمک هایفو امکان پذیر است. این تکنولوژی در زیر پوست, انجام بهترین اثر شکل دادن, کشیدن و جمع و جور کردن برای رشد عضلانی و کشش; اثرات بر روی لایه کلاژن 3mm در زیر پوست, ساخت کلاژن بازسازی و نوزاد, حل مشکلات پیری با بهبود کشش, سفید کردن پوست, از بین بردن چین و چروک و منافذ کوچک شدن.

این غیر ضروری است که در مورد آسیب پوست نگران باشید چرا که قدرت در سراسر اپیدرم است. همچنین عملکردهای کشیدن سریع، جمع و جور کردن و صاف کردن سریع چین و چروک را دارد.

نکته: دستگاه هایفو صورت هیچ گونه عوارضی ندارد و تنها محصولی است که در دنیا توسط متخصصین پیشنهاد و در کلینیک و مطب ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایا و کاربرد های هایفو

  1. بلند کردن و سفت کردن هر دو گونه پوست.
  2. بهبود کشش پوست و شکل دادن به کانتور.
  3. بهبود خط فک، کاهش خطوط ماریونت.
  4. از بین بردن چین و چروک گردن، محافظت از پیری گردن.
  5. چین و چروک های اطراف پیشان، چشم ها، دهان و غیره را بردارید.
  6. بهبود رنگ پوست, ساخت پوست ظریف و روشن.
  7. سفت کردن بافت پوست بر روی پیشاني، بلند کردن خطوط ابرو.
  8. مطابقت با زیبایی تزریق مانند اسید هیالورونیک, کلاژن, برای حل و فصل مشکل پیری بیشتر.

هایفو صورت یا سونوگرافی متمرکز با شدت بالا نیز به عنوان HIFU Facelift شناخته می شود یک روش درمان غیر جراحی، غیر تهاجمی است که سفت و بلند پوست با استفاده از انرژی سونوگرافی است. این است که یک روش امن و موثر برای سفت کردن پوست صورت گرفته شده است.

روش درمان HIFU صورت دارای بارهای از مزایای بیش از وسایل سنتی بهبود صورت: بدون درد, برش صفر, زخم, و زمان بهبودی. علاوه بر این ، آن را به مراتب کمتر گران قیمت بیش از حد. اعطا شده، HIFU یک وسیله محبوب برای به دنبال بهتر است. کمی تعجب است که تن از درمانگاه ها و آبگرم که ارائه خدمات آنها ادعا می کنند می تواند شما را بهتر نگاه وجود دارد. با این حال ، که دلیل کافی برای شما به پرش در واگن باند از مردمی جستجو برای راه هایی برای نگاه بهتر نیست.

انتخاب دستگاه HIFU (هایفو صورت)

مطمئن باشید برای دریافت یک ارزیابی حرفه ای قبل از شروع درمان HIFU از یک متخصص به شما کمک خواهد کرد که بهترین شکل درمان با استفاده از دستگاه HIFU مناسب است را انتخاب کند.

فناوری هایفو کاملاً بی خطر است و چندین دهه است که در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این کار با انقباض و کوتاه کردن فیبرهای عضلانی, در نتیجه باعث بلند کردن و سفت کردن اثر است که باعث می شود پوست ظاهر بهتری داشته باشد. اگر خرید دستگاه هایفو صورت در ایران را داشتید با مشاوران تجهیزات پزشکی آرنا گستر تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین بلوار شقایق و سازمان برنامه، جنب بانک آینده، ساختمان آپادانا، طبقه ۳ واحد ۱۶ برای خرید مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل