عمومیمدیریت کسب و کار

جراحی اسلیو معده در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس بهترین دکتر اسلیو معده در شیراز

بهترین جراح اسلیو معده قطعا بهتریین جراح بای‌پس معده نیز خواهد بود. با اینکه اسلیو معده شایعترین عمل جراحی لاغری است و برای بیشتر بیماران مناسب است ولی برای همه بیماران مناسب نیست. به همین دیلی است که شما باید بهترین جراح اسلیو معده را بیابید.

از بلند کردن اجسام سنگین جلوگیری به عمل آورید چون به بخیه ها فشار آورد و باعث ایجاد درد شدید می گردد. داروهایی که برای کاهش اسید و معده و ضد سوزش تجویز شده به صورت مرتب مصرف گردد و فراموش نشود. امکان دارد در هفته اول دچار درد در ناحیه روده شوید و یا به یبوست مبتلا گردید که این امر طبیعی است و بهتر است داروی ضد درد استفاده نشود زیرا باعث تشدید درد می شود.

جراحی اسلیو معده در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس بهترین دکتر اسلیو معده در شیراز

بعد از اینکه فرد وارد اتاق عمل شد و دستگاه های کنترل نبض و ضربان قلب به وی متصل شد با قرار دادن ماسک اکسیژن و تزریق ماده بی هوشی شخص آماده عمل است. بعد از ترخیص شدن و انتقال بیمار به محل سکونت باید فقط استراحت مطلق داشته باشد ( مخصوصا در روزهای بعد از مرخص شدن) و کم کم با تحرک و ورزش های سبک قدرت عضلانی اش به حالت اولیه باز می گردد . و بعد از گذشت 1 ماه شخص حدود 70 درصد بهبود یافته و بعد از 2 ماه به بهبودی کامل می رسد.

همه چیز درباره جراحی اسلیو معده

همچنین به خاطر داشته باشید که کامنت منفی می تواند به دلیل حسادت یا رقابت در شغل پزشک باشد. از آنجا که رقابت زیادی در این حرفه وجود دارد و فضای باز اظهار نظر در شبکه های اجتماعی به همه اجازه می دهد تا درباره هر موضوعی نظر دهند، این عنصر خیلی قابل تکیه نیست، ولی می تواند یکی از عناصر باشد.

کسی که از بیماری‌های زمینه ‌ای مانند دیابت، فشار خون بالا، آپنه خواب و کلسترول رنج برده و شاخص توده ی 35 الی 40 دارد. از شما انتظار می رود که به یاد بیاورید که در آن دوران دشوار، چه احساسی داشتید و بدانید چگونه با افراد چاقی که قبلاً متعلق به گروه آن ها بودید برخورد کنید. اکنون که کسی شما را به خاطر چاقی قضاوت و تمسخر نمی کند، رفتار شما با کسانی که اضافه وزن دارند، یک چالش خواهد بود.

رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو معده

این اصلاً کار ساده‌ای نیست و مدام باید در تلاش باشید که دوباره وزن اضافه نکنید. من به این جراحی به‌عنوان راهی برای رهایی از رژیم گرفتن نگاه نکردم (که البته خیلی از افراد این کار را می‌کنند). بلکه از آن به‌عنوان ابزاری استفاده کردم که بتوانم همان جایی باشم که همیشه می‌خواستم. ازآنجایی‌که روده‌ها بای پس نمی‌شوند و معده (با وجود این که به روش جراحی کوچک شده) به عملکرد عادی خود ادامه می‌دهد. از حجم معده برداشته می‌شود؛ در نتیجه فرد پس از خوردن مقدار کمی غذا، احساس سیری می‌کند. شاخص توده بدنی یا BMI عبارت است مقیاسی جهت اندازه گیری وزن ایده آل هر فرد نسبت به قد وی.

پزشک جراح با شما صحبت می‌کند و بهترین روش درمان جراحی لاغری برای شما مشخص می‌ شود. عمل اسلیو معده به عنوان شایعترین روش درمان چاقی دایمی در بسیاری از این افراد موجب لاغری دایمی برای تمام طول عمر خواهد شد. البته کسی هم که جراحی لاغری انجام می‌دهد باز هم نیاز به انجام ورزش و داشتن رژیم غذایی مخصوص دارد. هر یک از این عمل های جراحی لاغری به یک شیوه باعث کاهش وزن افراد چاق می شود.

بعد از انجام این جراحی، بسیاری از بیماری‌های مرتبط (همچون دیابت نوع ۲، بیماری کبد چرب، درد مفاصل، آپنه خواب، کلسترول بالا و فشارخون بالا) برطرف می‌شوند. از همه مهم‌تر، بعد از انجام این عمل کمتر احساس گرسنگی می‌کنید و مصرف غذا را تا حد زیادی کاهش می‌یابد. بهترین کاندیدها برای این جراحی، افراد باانگیزه‌ای هستند که از آگاهی بالایی بهره‌مندند. آن‌ها با این که به مدت طولانی تحت مراقبت و نظارت قرار بگیرند مشکلی ندارند.

عوارض عمل جراحي اسليو معده

به طور متوسط ، افراد حدود ۶۰-۷۰٪ از وزن اضافی خود را از دست می دهند. معده جدید موز شکل به اندازه ۲۰-۲۵٪ از حجم معده اصلی ایجاد می شود. در دیواره شکم برش های کوچکی برای قرار دادن تروکارهای کوچک ایجاد می شود. هستند و جراحی‌‌های چاقی نیز بدون رعایت اصول تغذیه‌‌ای مناسب، مؤثر نخواهند بود.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، بیش از 313 هزار مرگ از 380 هزار مرگ سالانه در ایران، ناشی از بیماری‌‌های غیرواگیر است که چاقی زمینه‌‌ساز این بیماری‌‌هاست. یک کاربر دیگر نیز با انتشار برخی اسناد دادگاهی، مدعی شده که یک بیمار دیگر نیز زیر تیغ جراحی این پزشک جان داده است.

دیابت نوع ۲ با کاهش وزن و تغییر شیوه زندگی می تواند بهبود یابد و یا حتی درمان شود. بعد از اسلیو معده بیماران با تغییر در شیوه زندگی می توانند دیابت خود را کنترل کنند. جراحان بيمارستان دكتر موسوي معمولاً عمل اسليو معده را به عنوان روشی با حداقل تهاجمی برای بیماران چاق انجام می دهند.

گاهی اوقات لازم است که حین انجام جراحی خاصی مانند اسلیو معده، یک عمل دیگر بر حسب ضرورت صورت بگیرد، اینجاست که جراح باید این موضوع را تشخیص داده و با اطمینان بتواند شرایط را مدیریت کند. همچنین جراحی که تسلط کافی در جریان عمل داشته باشد در زمان بروز عوارض و موارد ناخواسته به خوبی از سلامت و جان بیمارش محافظت می کند. شما عزیزان می‌توانید با دریافت مشاوره آنلاین از بهترین جراح عمل اسلیو معده در دکترتو، هزینه دقیق این جراحی را سؤال کنید.

از طرف دیگر اسلیو معده با لاپاروسکوپی، یک پروسه‌ی جراحی است که به بیماران کمک می‌کند تا سریع‌تر و با درد کمتری نسبت به جراحی باز بهبود پیدا کنند. در عمل لاپاروسکوپی تنها چند برش کوچک ایجاد می‌شود و به همین دلیل بیمار بهبودی سریع‌تری خواهد داشت. هزینه عمل های جراحی لاغری بسته به مکان و روشی که انجام می شوند متفاوت خواهد بود اما به طور کل، هزینه های کمی نیستند.

پیدا کردن جراح خوب و منصف که با بیمارستان های دولتی هم کار کند، از طرفی طرف قرار داد با بیمه شما باشد، می تواند کمک زیادی در صرفه جویی هزینه عمل شما باشد و شما هزینه عمل خود را تا حد زیادی کم کنید. طول عمل جراحی مختلف متفاوت است جراحی اسلیو معده کمتر از یک ساعت طول می کشد و مدت زمان بستری در بیمارستان دو الی سه روز می باشد.

جراحی اسلیو معده با بیمه تامین اجتماعی

براساس بیمارستان محل بستری (دولتی یا خصوصی)، تجهیزات مورد استفاده و نوع عمل جراحی انجام شده، هزینه بیماران متغییر خواهد بود. همانطور که گفته شد با استفاده از استپلر معده به دو قسمت تقسیم می شود . در صورتی که خط منگنه نشتی داشته باشد خطرات عمل اسلیو شامل عفونت و مشکلات جدی مانند آبسه وجود دارد.

درصورتی که بیمار توصیه های غذایی را رعایت کند و ورزش منظم داشته باشند امکان برگشت وزن کمتر از 5 درصد میباشد. اگر شاخص توده بدنی یا BMI شما برابر با ۴۰ یا بیشتر از آن است، این یعنی احتمالا شما برای … جواد خیابانی گزارشگر محبوب و سرشناس که گزارش او در بازی ایران و استرالیا فراموش نشدنی است به تازگی بیش از ۳۰ کیلو وزن کم کرده که در ویدیو زیر از خودش درباره نحوه کاهش وزنش توضیح می دهد. از متخصص خود بپرسید که در چه بیمارستان هایی بیمارانش را عمل می کند. اگر لیست بیمارستان هایی که او بر می شمرد بلندبالا است و اکثر آن ها خوب هستند، می توانید به او مطمئن شوید.

آن ها مانند جراحان باریاتریک در برخورد با پیچیدگی های عمل وارد نیستند. خیلی زود سردرگم میشوند و نمی توانند به خوبی جراحی را مدیریت کنند. در حالی که برخی فکر می‌کنند که سینه‌های بزرگ یک موهبت است، بسیاری از زنانی که سینه‌های بزرگ دارند، آن‌ها را ناراحت کننده و مزاحم می‌دانند.

عمل جراحی اسلیو معده یا دیگر روش های جراحی لاغری برای افرادی مناسبه که اضافه وزن شدید و BMI بالا (حدود 35 و 40) دارند و با رژیم غذایی و ورزش نتونستن وزنشون رو کاهش بدن. این مدرک و مجوز به شما می گوید که پزشک آموزش، مهارت و تجربه لازم برای انجام جراحی اسلیو معده را دارد.

برای جراحی چاقی، بهتر است به دکتری مراجعه کنید که دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی و جراحی چاقی مرضی باشد. همچنین تحقیق کنید که جراح انتخابی شما سابقه قصور پزشکی یا موارد انضباطی نداشته باشد. دکتر داود نریمان زاده متخصص جراحی اسلیو معده با بیش از 4000 عمل اسلیو ، زیبایی و عمومی موفق در خدمت هم میهنان عزیزمان می باشد .

مزایا و معایب جراحی اسلیو معده

امروزه عمل هایی مانند جراحی آستین معده باید توسط متخصص انجام شود. بنابراین توصیه می شود تا به پیامدهای روانی و اجتماعی جراحی آستین معده توجه کرده و برای هر کامنت یا نظر مثبت و یا منفی آماده شوید. همان طور که سلامت جسمی شما مهم است، سلامت روان شما حتی ممکن است از سلامت جسمی شما نیز مهمتر باشد. زمانی که عامل دیگری وجود داشته که قبل از جراحی تشخیص داده نشده و به پیشرفت خود ادامه داده است. همچنین، به دلیل کاهش وزن قابل توجه، جراحی آستین از بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان تخمدان جلوگیری می کند.

دکمه بازگشت به بالا