آیا اندیشه امکانات مناسب برای زندگی ایده آل را دارد ؟

فاصله اندیشه تا تهران و کرج:

زندگی در شهرک اندیشه بهترین منطقه نزدیک تهران و کرج است. فاصله تا تهران و کرج کم است، بنابراین برای کارمندانی در تهران که به دنبال خانه ای با قیمت مناسب و امکانات خوب برای خرید یا رهن و اجاره هستند، این ایده بهترین گزینه است.

فاصله اندیشه با تهران کم میباشد، در سال های اخیر به دلیل افزایش تقاضا برای زندگی در شهرک زیبای اندیشه تهران، باعث افزایش ساخت و ساز ها و افزایش تقاضای زندگی در شهر اندیشه شده است .

اگر مجبور به اجاره خانه و آپارتمان در تهران هستید یا نمی توانید آپارتمان و ملک مورد نظر خود را خرید، می توانید صاحب بهترین خانه های شهر جدید اندیشه شوید و در صورت نیاز به سفر به تهران و کرج، می توانید به راحتی با مترو و تردد کنید. سایر وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی هم در سرتاسر اندیشه به راحتی در دسترس است .

بسیاری از افرادی که در شهر جدید اندیشه در غرب تهران زندگی می کنند در ادارات و کارخانجات صنعتی کار می کنند. خیلی از این افراد شاغل در تهران هستند و با وسایل حمل و نقل عمومی به محل کارشان میروند ،

از نظر جغرافیایی، اندیشه در منطقه ای گرم و خشک قرار دارد، اما به دلیل قرار گرفتن در مقابل بادهای خنک شهریار و قرار گرفتن در ناحیه جنوبی رشته کوه البرز، آب و هوای این منطقه اغلب خنک و از نظر آب و هوای بسیار مناسب و ملایم مباشد .

شروع شهرسازی در حاشیه شهر تهران توانست خیل بسیار عظیمی از مردم را برای سکونت در حومه تهران جذب کند، اتفاقی که در سال های اخیر رخ داده است و اکثر کسانی که به فکر کار و زندگی در تهران برای مشاغل مختلف هستند ، یا در بازنشسته شده اند و به نوعی نزدیکیشان با تهران گره خرده است برای رهایی از آلودگی هوا و مستاجری به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه با قیمت مناسب و آرامش بیشتر در شهرهای اندیشه و مانند آن شده اند .

اندیشه یکی از بهترین شهر ها در حاشیه تهران با دسترسی آسان به تهران و کرج است. امکانات شهری خوب، با ویلا و آپارتمان با قیمت های بسیار ارزان تر از تهران، راه شما را به خانه دار شدن و زندگی در تهران باز می کند. برای کسانی که به دنبال خانه دار شدن هستند، خرید ویلا، آپارتمان یا حتی سرمایه گذاری فرصتی بسیار عالی است.

برای انتخاب و خرید مسکن نوساز و آسان تر، مشاور املاک فاز اول اندیشه از جمله مسکن نوین با سال ها سابقه کار  ، متنوع ترین فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در مناطق خوب صاحب خانه شوید.  با توجه به بودجه شما.

اندیشه به دلیل بافت تازه و کم قدمت و شهرکهایکه اغلب تازه ایجاد شده اند ، حدود 95 درصد جمعیتش را غیر شهروندی تشکیل می دهند و به دلیل انزوای مرکز تهران، تعداد زیادی از ساکنان حاشیه استان در سال های اخیر به غرب تهران آمده اند .

فاز اول اندیشه: فاز اول اندیشه واقع در بخش جنوبی اندیشه میباشد این فاز قدیمی ترین شهرک اندیشه است ، همچنین این شهر با بافت سنتی و مسکونی ، تنها منطقه اندیشه است که زیر نظر شهرداری شهریار می باشد. . وقتی وارد این فاز می شوید سه خیابان موازی وجود دارد که طالقانی، مدرس و دنیای مالی هستند. این سه خیابان خیابان های طولانی هستند که بسیاری از خیابان های شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شوند.

همانطور که گفتیم بافت شهری در فاز اول قدیمی است و نسبت به سایر فازها از امکانات و کیفیت پایین تری برخوردار است. بنابراین در این فاز  با قیمت کمتری می توانید ملک خریداری کنید. قسمت شرقی فاز اول قیمت پایین تری نسبت به قسمت شرقی دارد زیرا قسمت غربی تقاضای ملک بیشتری دارد و قیمت بالاتری دارد.

فاز اول در طول سالهای اخیر شهرک های جدیدی هم ساخته است و شامل بسیاری از خانه ها و آپارتمان های نوساز است.

همانطور که گفتیم بافت شهری در فاز اول قدیمی است و نسبت به سایر فازها از امکانات و کیفیت پایین تری برخوردار است.

فاز سوم اندیشه : فاز سوم انديشه دارایه امکانات زیاد و با اماکن تجاري و رفاهی زیاد مانند مجتمع تجاري و تجاري نگارستان و ساختمان های تجاری دیگر رونق اقتصادي بالایی پیدا کرده است ، فاز سه محبوب ترین فاز اندیشه بوده که دسترسی اش به دیگر مناطق خیلی راحت است و مسیرش به خارج اندیشه هم خیلی سر راست است .

فاز چهارم اندیشه : در مرحله چهارم مانند مرحله سوم امکانات تجاری فراوانی از جمله معروف ترین بازار اسلامی ایرانی وجود دارد که با ترکیب معماری کلاسیک و اسلامی ساخته شده است . بافت خانه های فاز چهارم بیشتر به صورت خانه های ویلایی و سازمانی است.

فاز پنجم شهرکی است که در امتداد فاز چهارم قرار دارد. خانه های فاز پنجم اندیشه ویلا و آپارتمان خیلی خوبی دارد . فاز پنجم نیز شامل مراکز تجاری و فرهنگی از جمله مدارس، مساجد و غیره است. فاز پنجم در قسمت شمالی اندیشه و میدان خلیج فارس نقطه تماس مرحله چهارم و پنجم است.

آمار سکونت در اندیشه :

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که مراجعه به تهران برای رفع نیاز همچنان سهم زیادی در بین جمعیت های شهرستان شهریار دارد، اما این سهم نسبت به آمار به‌دست‌آمده در بررسی های سال 1391 که شهر اندیشه را نشان می‌دهد ، از 55 درصد به 32 درصد کاهش یافته است.

اندیشه توانست در این سالها به استقلال نسبی و پیشرفت در رفع نیازهای خدماتی ساکنین خود دست یابد. همچنین میزان مراجعه به شهریار از 12 درصد به 6 درصد و مراجعه به کرج از 8 درصد به 4 درصد کاهش یافته است.

مشاور املاک های اندیشه ، معتبر و قدیمی واقع در فاز اول اندیشه میباشند ، که مرجع معتبر و مورد اعتماد معاملات ملکی برای خرید و فروش همچنین برای کسب اطلاع از قیمت ها هستند. اگر سوال یا اطلاعاتی در مورد جدیدترین خانه ها و املاک برای فروش دارید، در سایت های معتبر از جمله دیوار ، مسکن نوین ، شیپور ، مسکن کیان و … مراجه کنید .

https://b2n.ir/y25397

خروج از نسخه موبایل