اجتماعیمدیریت کسب و کار

درب آکاردئونی برای اتاق‌هایی با کاربردهای خاص گزینه‌ای مناسب است؟

درب آکاردئونی چیست و در چه جاهایی کاربرد دارد؟

یکی از راه‌های پیشنهادی برای حفظ امنیت مکان‌ها، منازل و ساختمان‌های تجاری، نصب درب آکاردئونی است. این درب‌ها که از فلز و آهن ساخته می‌شوند و به‌راحتی قابل جمع‌شدن هستند، می‌توانند سطح امنیت محیط را ارتقا دهند. برای آشنایی با دیگر محصولات کوروش حفاظ از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره به سایت ما مراجعه نمایید. بی شک یکی از چالش مهم انسان در زندگی مدرن، برقراری امنیت در محیط کار و زندگی است.

امروزه، انواع و اقسام درب‌های حفاظتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند اما تعداد کثیری از آن‌ها در مواقع مواجهه با یک ضربه خارجی یا اختلال در تنظیمات اتوماتیک آن، آسیب‌پذیر خواهند بود. همیشه با در نظر گرفتن یک راه مکمل و پیشنهادی، می‌توان این امنیت و آرامش خیال را بهتر تأمین کرد. آن راه پیشنهادی، نصب درب اکاردئونی است. درب‌های آکاردئونی در سال‌های اخیر به علت جنس محکم، شکل منحصربه‌فرد و قیمت نسبتا مناسب، مورد توجه متقاضیان قرار گرفته‌اند. این درب‌ها به‌راحتی باز و بسته می‌شوند و قابل جمع‌ شدن هستند. در این مقاله، قصد داریم نگاهی بهتر به درب های آکاردئونی، انواع و کاربردهای آن به همراه قیمت آکاردئونی بیندازیم. پس با ما همراه باشید.

درب آکاردئونی برای اتاق‌هایی با کاربردهای خاص گزینه‌ای مناسب است؟

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی یکی از انواع درب‌هایی است که در ورودی آپارتمان و منازل مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد گاهی درب آکاردئونی را درب کشویی می‌نامند. این درب به‌صورت حفاظ متحرک مانندی است که در پشت ساختمان و منازل مسکونی هم نصب می‌شود. آن‌ها خاصیت ضدسرقت هم دارند. یکی از بهترین محصولات جهت به‌کارگیری جنس درب آکاردئونی، حفاظ‌های گارد آهنی است. معمولاً صاحبان واحدهای آپارتمانی از این نوع جنس برای برقراری امنیت استفاده می‌کنند، زیرا درب آکاردئونی آهنی ضد دیلم است و می‌تواند محافظ بسیار مستحکم، مناسب و ضد سرقت روی انواع درب‌های ورودی آپارتمان‌ها باشد.

درب‌ های آکاردئونی چه انواعی دارند؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، درب‌های آکاردئونی که از جنس فلز و آهن ساخته می‌شوند، پرکاربردترین نوع این درب‌ها هستند. نوع فلزی و آهنی درب‌های مذکور به‌صورت «ام‌دی‌اف» و «پی‌وی‌سی» تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع آهنی درب‌های مذکور به دلیل استحکام و دوام بالا، کاربرد گسترده‌ای در محیط‌های بیرونی دارند. طرح‌های مختلفی از درب‌های آکاردئونی در بازار عرضه می‌شوند. طرح‌های دو گل لوزی، سه گل، چهارگل، پروانه‌ای و ایتالیایی پرتقاضاترین طرح‌های موجود در بازار هستند:

  • درب آکاردئونی 3 گل: درب آکاردئونی 3 گل یکی از پرکاربردترین انواع این درب‌ها شناخته می‌شود. این درب‌ها تقریبا ضریب امنیت‌شان بالای 85 درصد در نظر گرفته شده است. در این درب‌ها، از قفل‌های مخفی و همچنین افزایش تعداد حلقه‌های قفل آویز در قسمت‌های متفاوت درب جهت برقراری امنیت بهتر درب‌ها استفاده می‌شود.
  • درب آکاردئونی 4 گل لوزی: این درب دارای 4 ردیف لوزی به مساحت 50 سانتی‌متر است. ضریب امنیت این درب‌ها قابل ‌قبول شناخته شده است. رنگ درب آکاردئونی 4 گل لوزی به‌صورت کوره‌ای و الکترواستاتیکی است که منجر می‌شود به‌راحتی زنگ نزند و فرسوده نشود.
  • درب آکاردئونی 2 گل لوزی: درب آکاردئونی 2 گل ساده یک گزینه اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. دستگیره زیبا این درب باعث زیبایی بیشتر این حفاظ شده است.
  • درب آکاردئونی پروانه‌ای: درب‌های آکاردئونی پروانه‌ای نصب راحتی دارند و قابل جمع ‌شدن هستند. این درب‌ها برای باز و بسته‌ شدن بسیار روان حرکت می‌کنند و میزان خطا را به حداقل می‌رسانند. ضریب امنیت آنها بالای 35 درصد تخمین زده شده است و پرچ‌های بسیار قوی و مستحکمی دارند. معمولاً نقاط مختلف این درب به‌خوبی جوش داده شده است و فضای کمی را اشغال می‌کند. این یکی از کارآمدترین گزینه‌ها برای حفظ امنیت خانه قلمداد می‌شود.
  • درب آکاردئونی ایتالیایی: درب آکاردئونی ایتالیایی معمولاً با دقت ساخته می‌شود، زیرا تسمه‌های مورب در کلاف این نوع درب‌ها بسیار زیاد است. مونتاژ تسمه‌ها و قالب‌گیری نوع ایتالیایی آن به طریقی قرینه شده است که می‌تواند عمل باز و بسته‌ شدن درب را به‌راحتی انجام دهد.

درب آکاردئونی چه کاربردهایی دارند؟

درب‌های آکاردئونی گزینه‌ای مناسب جهت برقراری امنیت منازل، مکان‌ها و ساختمان‌های تجاری و اداری در محیط‌های پرتردد و پرجمعیت محسوب می‌شود. همچنین درب‌های مذکور برای عمل جداسازی و سطح‌بندی امنیتی درون فضاهای داخلی نصب و مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان نمونه، درب‌های آکاردئونی در ساختمان‌های تجاری و اداری برای جداسازی فضاها و حفاظ امنیت بیشتر به کار می‌روند.

نصاب می‌تواند درب آکاردئونی را در بیرون در اصلی و در داخل چهارچوب اصلی نصب نماید. این درب‌ها همچنین برای جداسازی فضاهایی ویژه مانند پارکینگ از دیگر فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی دیگر از کاربردهای مهم درب آکاردئونی، حفظ امنیت پنجره‌هایی است که در سطح ارتفاع کم (معمولاً پنجره‌های طبقات اول) قرار دارند. این درب‌ها مانع ورود غیرقانونی و غیرمجاز سارقان از درب اصلی می‌شوند.

درب‌های آکاردئونی چوبی، برای درب کمد یا هر منطقه‌ای که فضای آن محدود است، استفاده می‌شوند. این درها همچنین برای جداسازی فضای بین اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌ عنوان‌ مثال، والدین از درب آکاردئونی چوبی جهت جداسازی اتاق بچه با هال خانه استفاده می‌کنند. همچنین در محیط‌های اداری، این درب برای جداسازی بین اتاق کنفرانس با دفتر کارکنان به کار می‌رود.

قیمت درب آکاردئونی چوبی و آهنی در بازار چگونه است؟

به علت نوسانات مکرر نرخ دلار و تورم، نمی‌توان قیمت قطعی جهت خرید و فروش درب‌های آکاردئونی به افراد ارائه کرد. ما پیشنهاد می‌دهیم که برای دریافت آخرین استعلام قیمت خرید درب‌های آکاردئونی و همچنین اطلاعات دقیق‌تر از انواع و کاربردهای درب‌های یاد شده، با شرکت خدماتی کوروش حفاظ تماس حاصل فرمایید. این شرکت می‌تواند تمامی اطلاعات و راهنمایی لازم برای خرید و نصب درب‌های آکاردئونی را به کامل‌ترین شکل به متقاضی ارائه دهد.

سخن پایانی

اکثر افراد برای برقراری امنیت و حفاظت از محیط زندگی و کار، از درب‌های آکاردئونی استفاده می‌کنند. این درب‌ها استحکام و دوام بالایی در برقراری امنیت از خود نشان می‌دهند و منجر می‌شوند که از ورود غیرقانونی افراد به محیط جلوگیری کنند. این درب‌ها به‌صورت تاشو باز و بسته می‌شوند و حرکت آن‌ها بسیار روان است. آن‌ها به‌راحتی قابل جمع ‌شدن هستند و نصب‌شان بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد. ما توصیه می‌کنیم که برای خرید و دریافت کامل‌ترین اطلاعات پیرامون انواع درب‌های آکاردئونی با شرکت «کوروش حفاظ» در ارتباط باشید. کارشناسان خبره «کوروش حفاظ» شما را در نصب و خرید این نوع درب‌ها راهنمایی می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا