مدیریت کسب و کار

بهترین قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس چیست؟

در این دوره آموزشی وردپرس به بررسی قالب وردپرس خواهیم پرداخت و چرا باید برای سایت خود قالب انتخاب کنیم.

قالب‌ها در وردپرس به شما این امکان را می‌دهند که صفحات وردپرس زیادی ایجاد کنید که هرکدام طراحی متفاوتی دارند.

در این جلسه نحوه کار با قطعات نمایشگر و پوسته را نیز یاد خواهیم گرفت. به طور کلی این قسمت مربوط به تغییرات ظاهری سایت می باشد. به عبارت دیگر، View بخشی از مدیریت قالب های وردپرس و ویرایش کد قالب وردپرس و همچنین مدیریت قالب های وردپرس است.

به یاد داشته باشید که وب سایت شما، حتی اگر بسیار کاربردی باشد، اگر ظاهر مناسب و مناسبی نداشته باشد، به سرعت از کار می افتد. اما این مشکل به راحتی با نصب قالب قابل حل است. بسته به زمینه اجرا، طراحی و ظاهر وب سایت باید متفاوت باشد. به عنوان مثال، اشکال مختلفی برای وب سایت ها، برای خبرگزاری ها، مجلات، وبلاگ ها، شرکت ها و غیره وجود دارد. بنابراین، ما قالبی را انتخاب می کنیم که با هدف راه اندازی وب سایت شما مرتبط باشد.

مدیریت قالب وردپرس

برای انتخاب قالب وردپرس، باید به قسمت Appearance > Themes در وب سایت خود بروید. اساساً شما 3 تم وردپرس دریافت خواهید کرد که می توانید هر یک از این تم ها را برای وب سایت خود ایجاد و سفارشی کنید. بر روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید تا مدل مورد نظر ایجاد شود.

با تغییر فرمت سایت، ظاهر سایت شما تغییر می کند، اما محتوای شما ثابت می ماند. سه قالبی که به صورت پیش فرض در این صفحه مشاهده می کنید بسیار ساده هستند و بیشتر برای افرادی که قصد ساخت یک سایت شخصی را دارند مناسب هستند.

در پاسخ به این سوال که قالب وردپرس چیست باید بگوییم که قالب های زیادی در وردپرس وجود دارد و شما می توانید از طریق این قالب ها امکانات مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید. با این قالب ها می توانید یک فروشگاه، شرکت و … راه اندازی کنید و یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. در اینجا نحوه انتخاب قالب مناسب برای وب سایت را توضیح می دهیم.

راهنمای انتخاب قالب وردپرس

روش های مختلفی برای انتخاب قالب وردپرس وجود دارد. در روش اول می توانید به سایت wordpress.org مراجعه کنید و تم مجموعه ای از قالب ها را به شما ارائه می دهد. شما می توانید از این قالب ها به صورت رایگان استفاده کنید. با کلیک بر روی قالب مورد نظر می توانید نمونه و اطلاعات آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید ببینید که چند قالب نصب شده و سپس آنها را در سایت خود قرار دهید.

البته باید توجه داشته باشید که استفاده از این قالب ها در سایت های ایرانی مناسب نیست. زیرا این فرمت ها تراز راست نیستند و برای زبان های راست به چپ مناسب نیستند. ضمناً فونت و زبان فارسی را هم ندارند. اما ما این مشکل را در سایت وردپرس Mehen حل کردیم و اگر وارد وب سایت ما شوید و در صفحه اصلی سایت روی قالب های وردپرس > قالب های وردپرس رایگان کلیک کنید، می توانید روی بسیاری از این مدل ها کلیک راست کنید و می توانید دریافت کنید. فارسی.

می توانید این قالب ها را به صورت رایگان از وب سایت وردپرس دانلود کرده و در وب سایت خود فعال کنید. چنین قالب هایی برای وب سایت هایی استفاده می شود که به تازگی راه اندازی شده اند و بازدید زیادی ندارند و نیازی به عملکرد اولیه ندارند. به عنوان مثال برای یک وب سایت شخصی یا وب سایتی که قصد نمایش یک طرح محصول خاص را دارد مفید است.

چرا از نمونه رایگان استفاده نمی کنید؟

اگر صاحب یک وب سایت خرید هستید و می خواهید محصولات زیادی را در سایت خود قرار دهید و در آینده تعداد بازدید از سایت خود را افزایش دهید، باید از قالب های حرفه ای و غیر رایگان استفاده کنید. چنین قالب هایی در سایت های مختلف فروخته می شوند. به عنوان مثال در قسمت وب سایت وردپرس > قالب های حرفه ای سه قالب حرفه ای برای شما نمایش داده می شود.

قالب های اهورا برای هر نوع وب سایتی مناسب هستند و شما می توانید از این سه قالب برای سایت خود استفاده کنید. تلاش تیم محلی وردپرس بر بهبود و بهبود این تجربیات، افزودن امکانات و حل مشکلات در این سه حالت متمرکز است. این سه قالب را می توان برای وب سایت های مختلف استفاده کرد.

با جستجو در گوگل می توانید سایر قالب های حرفه ای را نیز بیابید. به عنوان مثال، تم های وردپرس را جستجو کنید و لیستی از وب سایت هایی را مشاهده خواهید کرد که تم های رایگان و غیر رایگان ارائه می دهند. همانطور که توضیح دادیم قالب های رایگان امکانات زیادی ندارند و قالب های حرفه ای و غیر رایگان وجود دارند که امکانات بهتری را در اختیار شما قرار می دهند.

معمولا در وب سایت های ایرانی هیچ الگویی وجود ندارد که رایگان و ساخته ایرانی ها نباشد و این اتفاق خیلی کم می تواند بیفتد و اینها معمولا ترجمه الگوهای خارجی هستند. میهن وردپرس یکی از اولین وب سایت هایی است که سعی در ایجاد قالبی همتراز با قالب های خارجی که از ابتدا توسط ایرانیان نوشته شده است را داشته است.

بهترین قالب وردپرس چیست؟

امروز به وب سایت های خارجی فعال در این زمینه می پردازیم. یکی از بهترین سایت ها در این زمینه wordpress.org است که قالب های سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد. سایت دوم themeforest.net است که یک وب سایت خارجی است که می توان گفت مرجع خرید قالب های حرفه ای در دنیا می باشد. بهترین قالب های انگلیسی دنیا را می توانید در این وب سایت به صورت دلار دریافت کنید.

البته در کنار این وب سایت، یک سری سایت نیز وجود دارد که این قالب ها را با خرید در themeforest.net به صورت رایگان ارائه می دهند. با این حال باید این را نیز در نظر بگیرید که ارزان بودن احمقانه نیست و چنین سایت هایی با تزریق کدهای مخرب به این شکل می توانند مشکلات زیادی را برای سایت شما ایجاد کنند. به عنوان مثال، ممکن است سایت شما هک شود، سایت ممکن است برای شما ایمیل های تبلیغاتی ارسال کند، یا ممکن است تبلیغات در سایت شما ظاهر شود.

هنگامی که از چنین قالب هایی در سایت خود استفاده می کنید، ممکن است سایت شما با مشکلات امنیتی مواجه شود یا پس از مدتی هک شود. همچنین ممکن است پس از مدتی سایت شما در گوگل ظاهر نشود و با هزاران مشکل مواجه شوید.

قالب وردپرس چیست؟
قالب وردپرس چیست؟

چرا قالب فارسی نمیخریم؟

اگر می خواهید این قالب ها را از themeforest.net دانلود کنید، توصیه می کنیم هرگز آنها را از وب سایت های رایگان دانلود نکنید و در وب سایت خود فعال کنید. به غیر از این سایت ها، سایت های ایرانی نیز وجود دارند که به عنوان لینک بین این سایت ها در نظر گرفته می شوند و این قالب ها را به فارسی تبدیل می کنند و در Tumens به شما می فروشند که از قیمت های themeforest.net کمتر است.

اما در اینجا مواردی وجود دارد که برای شما توضیح خواهیم داد. اولین مشکلی که ممکن است پیش بیاید این است که نمی دانید شخصی که این قالب ها را به شما می دهد آنها را از themeforest.net دریافت کرده یا از سایت های متروکه دانلود کرده است و در این مورد تفاوت وجود دارد. لازم نیست این قالب ها را از سایت های ملی یا سایت های ایرانی خریداری کنید.

دومین مشکلی که ممکن است داشته باشید این است که پس از مدتی به این قالب ها به روز رسانی می شود تا مشکلات برطرف شود، اما ممکن است وب سایتی که قالب شما را ایجاد کرده است، این به روز رسانی را در اختیار شما قرار ندهد. اما وب سایت themeforest.net مطمئناً این به روز رسانی ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

فقط قالب اصلی بخرید

در صورت بروز چنین مشکلی، اگر وب سایت شما مشکلی داشته باشد، نمی توانید این مشکل را برطرف کنید و باید چندین برابر مبلغ قالب را برای رفع مشکلات سایت خود هزینه کنید. از طرف دیگر، اگر این وب سایت ها به روز رسانی های جدیدی را در اختیار شما قرار می دهند، این احتمال وجود دارد که در آپدیت جدید روند نصب و راه اندازی صحیح را انجام ندهند و با این کار، برخی از وب سایت شما به زبان انگلیسی باشد یا بخشی از آن سایت شما در سمت چپ قرار می گیرد و مشکلاتی ایجاد می شود. اتفاقات مختلفی ممکن است رخ دهد.

در این صورت، قالبی که دریافت کردید اصل نیست. بنابراین، توصیه می کنیم قالب های خارجی را از وب سایت اصلی خود دریافت کنید. برای این کار، می توانید از themeforest.net، قالب های هیولا، wordpress.org و سایر وب سایت های بزرگ استفاده کنید. در واقع بهتر است به یک طراح وب سایت پول پرداخت کنید تا فارسی سازی را برای شما انجام دهد.

با کمتر از 500000 تومان می توانید قالبی تهیه کنید که همیشه به دردتان بخورد و مشکلی نداشته باشید. همچنین به طور خودکار به روز می شود و وب سایت شما همیشه پایدار خواهد بود.

چگونه سازنده اصلی قالب وردپرس را پیدا کنیم

اگر عبارت «قالب های وردپرس» را در گوگل جستجو کنید، وب سایت های مختلفی برای شما ظاهر می شود. در اینجا، برای مثال، ما یک صفحه اصلی وردپرس را نصب می کنیم و می توانیم بررسی کنیم که قالب های سایت توسط این وب سایت ایجاد شده است. برای این کار نام قالب وردپرس را در گوگل سرچ کنید خواهید دید که این قالب در کدام سایت منتشر شده است. در اینجا اگر سایت دیگری این قالب را ارائه می دهد باید به سایت سازنده لینک داده شود.

اگر قالبی را جستجو کنید و ببینید که سایت های زیادی آن را ارائه می دهند، متوجه می شوید که این قالب یک قالب ایرانی نیست و ساخت سایت مربوطه نیست. به عنوان مثال، زمانی که شما یک جستجوی گوگل در قالب Enfold انجام می دهید، صدها سایت آن را به شما پیشنهاد می کنند و برای یافتن سایت سازنده، کافی است عبارت Enfold WordPress Theme را جستجو کنید و سایت سازنده را پیدا کنید. در اینجا می بینید که این قالب در themeforest.net موجود است و باید آن را از این سایت تهیه کنید.

قالب وردپرس پیشنهادی ما

ما به شما پیشنهاد می کنیم قالبی را بر اساس زبان فارسی انتخاب کنید. زیرا این قالب برای وب سایت های فارسی طراحی شده است. ما تا سال گذشته در سرزمین وردپرس قالب های مختلفی مانند Enfold, Avada, The7, Flat Sam, Bai Theme را برای فروش عرضه می کردیم اما به دلیل مشکلاتی که برای شما توضیح دادیم تصمیم گرفتیم آن ها را از سایت حذف کنیم.

دلیلش این بود که در آپدیت های ارائه شده توسط سازنده مشکلاتی وجود داشت و ما نمی دانستیم مشکل از کجاست زیرا این قالب را ایجاد نکردیم. گاهی اوقات فارسی را هم فراموش می کنیم و بعضی از قسمت ها را درست می کنیم و در این بین مشکلات دیگری هم ظاهر می شود.

در نهایت پیشنهاد می کنیم از قالب استادیار استفاده کنید. برای تهیه این قالب میتوانید به zhaket مراجعه کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا