فرهنگ و هنر

دانشگاه فرهنگیان معلم ولایی و استکبارستیز تربیت کند

دانشگاه فرهنگیان معلم ولایی و استکبارستیز تربیت کند

ایواره/ گلستان فرماندار گرگان با بیان اینکه نمی توان با زور به مسائل فرهنگی پرداخت، گفت: باید در حوزه فرهنگی اقدامات عمیق تر و موثرتری انجام داد.

عیسی پایین محللی عصر امروز در دیدار با اعضای کنگره شهدای دانشجو معلم استان گلستان، فرهنگیان و دانشجومعلمان را یکی از بهترین و مخلص ترین اقشار جامعه دانست و اظهار داشت: ظرفیتی که در حوزه وجود دارد. آموزش و پرورش در هیچ بخش دیگری نیست، نخواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش مردم مهمترین موضوع برای آینده سازی است، افزود: معلمان به ویژه معلمان مقطع ابتدایی ظرفیت بالایی دارند و می توانند افرادی را تربیت کنند که آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی بسازند.

فرماندار گرگان با اشاره به هشدارهای ائمه اطهار انقلاب اسلامی نسبت به تحول فرهنگی دشمنان ادامه داد: دشمن به دنبال هویت زدایی از جوان مسلمان ایرانی است و لازم است اقدامات عمیق و موثرتری انجام دهیم. در زمینه فرهنگی باید توجه داشت که با مسائل فرهنگی نمی توان به زور برخورد کرد و فقط فرهنگ سازی می تواند در این زمینه به ما کمک کند. در راس همه نهادها آموزش و پرورش و بالاتر از آن دانشگاه فرهنگیان است که باید معلمی متدین، متدین و متکبر تربیت کند.

پایین محل در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان گلستان خطاب به دست اندرکاران این برنامه گفت: راه شهدا راه راست و ولایت است و شکست در آن معنایی ندارد. ” خداوند شهدا را ضمانت کرده است و قطعاً فعالیت در این مسیر مورد رضایت خداوند خواهد بود.

وی با بیان اینکه ویژگی اصلی شهدا ولایتمداری است، افزود: در جمهوری اسلامی ما را با ولایت می سنجند و هرکس با ولایت زاویه پیدا کند از چشم مردم می افتد و سقوط می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا