پیکر پاک ۳۲ شهید دفاع مقدس به وطن بازمی‌گردد

پیکر پاک ۳۲ شهید دفاع مقدس به وطن بازمی‌گردد

ایواره/ خوزستان پیکر پاک و مطهر 32 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با شهادت امام جواد(ع) به میهن بازمی گردد.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکرهای مطهر 32 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص شده بودند در حال بازگشت هستند.

به گزارش ایواره، وی افزود: روز پنجشنبه نهم تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جواد(ع) پیکر مطهر 32 شهید تازه تفحص شده در دوران هشت سال دفاع مقدس وارد میهن اسلامی می شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این تعداد شهدا مربوط به عملیات تفحص تا اول تیرماه است و در صورت افزایش تعداد شهدای تفحص شده تا 18 تیرماه به این شهدا خواهند پیوست. “

وی با بیان اینکه این شهدا از مرز شلمچه وارد میهن عزیزمان می شوند، گفت: پیکر پاک این شهدا به نمایندگی از ملت ایران مورد استقبال عشایر قهرمان ایل قشقایی از استان فارس قرار می گیرد.

باقرزاده با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی فکه، شرق دجله و شلمچه تفحص شده است، تصریح کرد: این شهدا مربوط به عملیات والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای 5 و تک دشمن در سال 1367 است. .

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: انشالله این شهدا با حضور مردم شریف آبادان و خرمشهر و همچنین عشایر عزیز قشقایی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل