علمی و پزشکی

ژاپن جنگنده‌های جنگ جهانی دوم خود را از انبار درآورد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری ایواره، این سیستم که به نام Rapid Dragon شناخته می شود، شامل پرتاب پالت های موشک از پشت هواپیماها است. بمب افکن ها تنها یکی از چندین نوع فناوری بودند که ژاپن پس از جنگ جهانی دوم از توسعه آنها امتناع کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که ژاپن در حال بررسی شکستن تابوی پس از جنگ برای مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس یک پیشنهاد جدید، هواپیماهای ژاپنی C-۲ از سیستم آمریکایی Rapid Dragon برای تبدیل سریع آنها از جت های حمل و نقل دوربرد به بمب افکن استفاده می کنند. دولت پس از جنگ، بمب افکن ها را به عنوان سلاح های جنگ تهاجمی ممنوع کرد، اما فشار نظامی از سوی همسایگانش، توکیو را مجبور به تجدید نظر می کند.

بر اساس گزارش ها، دولت ژاپن در حال بررسی استفاده از نوعی موشک است که موتور آن پس از انداختن موشک در حین پرواز در هوا مشتعل می شود. این موضوع اشاره به سیستم جدید آمریکایی Rapid Dragon دارد که آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی در دسامبر ۲۰۱۹ برای استفاده از صدها جت ترابری آمریکایی شامل هواپیماهای C-۱۳۰J Super Hercules و C-۱۷ Globemaster III در فهرست نیروی هوایی ایجاد کرد و آنها را به بمب افکن های موقت تبدیل می کند.

ژاپن جنگنده‌های جنگ جهانی دوم خود را از انبار درآورد!/ عکس

Rapid Dragon شامل قرار دادن موشک هایی مانند موشک JASSM روی پالت های مجهز به مجموعه ای از چتر نجات است. پالت ها به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت بر روی سطح شیب دار بارگیری یک هواپیمای حمل و نقل چرخانده شوند. همانطور که جنگنده به نقطه سقوط نزدیک می شود، سطح شیب دار پایین می آید و یک چتر نجات پالت را از هواپیما بیرون می کشد. چتر نجات دیگری مستقر می شود و پالت را به سمت پایین جهت می دهد و فرود آن را کند می کند. با پایین آمدن پالت، موشک ها شروع به سقوط می کنند و موتورهای توربین آنها در هوا فعال می شوند.

ژاپن از Rapid Dragon در هواپیماهای C-۲ خود استفاده خواهد کرد. C-۲ که توسط Kawasaki Aerospace ساخته شده است، یک جت حمل و نقل دو موتوره است که ظرفیت بار آن تقریباً نصف C-۱۷ آمریکایی است. جعبه محموله C-۲ کوچکتر از C-۱۷ است، اما احتمالاً می تواند حداقل دو پالت ۹ موشکی را حمل کند که در مجموع ۱۸ موشک است.

ژاپن از جنگ جهانی دوم کشوری تغییر یافته ظاهر شد و قانون اساسی آن جنگ را به عنوان ابزاری برای سیاست ملی ممنوع کرده است.

ژاپن جنگنده‌های جنگ جهانی دوم خود را از انبار درآورد!/ عکس

با وجود این ممنوعیت، ژاپن همچنان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی را حفظ می کند. اینها از نظر فنی نیروهای دفاع از خود هستند و اذعان دارند که ژاپن همچنان بر اساس منشور سازمان ملل متحد ، حق دفاع از خود را دارد.

منبع: popularmechanics

227323

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا