عمومیمدیریت کسب و کار

معرفی ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت

پیج هایی با تعداد فالوور بالا و اینفلوئنسر ها همواره به دنبال راه حل هایی برای آسان تر کردن کارها هستند. می توان با خرید لایک اینستاگرام به منظور بالا بردن لایک پست ها و … بازدید هایتان را بالا ببرید. استفاده از این گونه ربات ها برای انجام کارهای وقت گیر، علاوه بر صرفه جویی در زمان، موجب افزایش بهره وری نیز می شود. با توجه به هوشمند بودن الگوریتم های اینستاگرام استفاده از این ربات ها چندان کار ساده ای نیست؛ به خصوص که اینستاگرام به طور مرتب الگوریتم های خود را آپدیت می کند. اما شما می توانید با یادگیری یک سری نکات اصولی و نحوه شناسایی ربات توسط اپلیکیشن اینستاگرام، بدون ایجاد مشکل فعالیت های مختلف خود را به صورت اتوماتیک مدیریت کنید.

مقدمه آشنایی با ربات های اینستاگرام

ساخت ربات اینستاگرام به منظور کمک کردن به کاربران این شبکه اجتماعی صورت می گیرد. با استفاده از این ربات ها می توان امور مختلف را به صورت اتوماتیک مدیریت کرد. ربات های اینستاگرام به دو گروه تقسیم می شوند؛ گروه اولی ربات هایی هستند که با کاربر تعامل ایجاد می کنند و گروه دوم ربات هایی هستند که عملیات هایی مانند به اشتراک گذاری پست، گزارش گیری و بررسی آن را انجام می دهند.  این ربات ها کارهایی مانند پیدا کردن هشتگ مناسب و منتشر کردن پست ها را به صورت خودکار انجام می دهند. این ربات های اینستاگرام به شما برای کمک شایانی خواهند کرد. می توانید با استفاده از این ربات ها فرآیندهای بازاریابی را اتوماسیون سازی کنید.

Introducing Instagram automation tools to save time

فعالیت ربات های اینستاگرام در بخش Frontend

بسیاری از ربات ها انجام کارهایی مانند لایک کردن و کامنت گذاری را عهده می گیرند. به همین علت نزد کاربران محبوبیت زیادی ندارند. الگوریتم های اینستاگرام نیز به سرعت این ربات ها را شناسایی کرده و آن ها را بلاک می کنند.  در نهایت شما برای بهبود کسب و کار و ، باید به قوانین این اپلیکیشن مسلط بوده و طبق اصول خاصی به ساخت ربات اینستاگرام بپردازید.

ویژگی های ربات های اینستاگرام

استفاده از انواع ربات اینستاگرام مناسب کسانی است که دارای پیج هایی با فالوور بالا می باشند و زمان کافی برای مدیریت و انجام امور مختلف را ندارند. این ربات ها موجب صرفه جویی در زمان شده و انجام فرآیند های گوناگون را برای شما سهل و آسان خواهند کرد.

صرفه جویی در زمان و هزینه 

شما می توانید با استفاده از ربات های اینستاگرام تعداد لایک، کامنت و فالوورهای خود را به سرعت افزایش دهید. این ربات ها یک ابزار تبلیغاتی عالی تلقی می شوند و برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مفید خواهند بود. با استفاده از این ربات ها می توانید در مدت زمان کوتاهی، مشتریان جدیدی جذب کنید و به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازید.

خودنمایی در کسب و کار 

برای افزایش تعداد مشترکین، کسب و کار شما نیاز به خودنمایی دارد. کمپین های تبلیغاتی بدون فالوورهای شما کاملا شکست خورده و بدون نتیجه خواهند ماند. به همین دلیل استفاده از ربات رایگان یا ربات های قابل خرید برای افزایش فالوور توصیه می شود. زیرا شما نمی توانید 24 ساعته در اینستاگرام حضور داشته باشید و به عنوان صاحب کسب و کار فعالیت کنید. این ربات ها به صورت اتوماتیک کار می کنند و نیازی به حضور شما ندارند. شما می توانید به فعالیت های کاری و روزمره خود بپردازید؛ بدون این که بابت عملکرد ربات ها نگران باشید. شما می توانید با کمک ربات های اینستاگرام،  داشته باشید.

فیلتر کردن مخاطبان توسط ربات های اینستاگرام

داشتن یک جدول زمان بندی دقیق برای منتشر کردن محتوا، مسیر رشد و پیشرفت کسب و کار آنلاین شما را هموارتر خواهد کرد. اتوماسیون سازی این فرایند با کمک ربات های اینستاگرام، موجب صرفه جویی در زمان و بالا رفتن دقت کار می شود. شما می توانید با استفاده از ربات ها به صورت خودکار محتوای خود را در ساعات مختلفی از روز منتشر کنید.

چگونگی استفاده درست از ربات های اینستاگرام

اینستاگرام در برخورد با ربات ها بسیار سخت گیرانه رفتار می کند. شما برای استفاده درست از ربات های اینستاگرام باید یک سری قوانین را رعایت کنید تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. استفاده از ربات های اسپم به منظور تبادل فالوور، کامنت گذاشتن و لایک کردن توصیه نمی شود. اگر قصد خرید ربات های اینستاگرام را دارید؛ پیش از خرید از معتبر بودن آن ها اطمینان حاصل فرمایید. طبق قوانین اینستاگرام، کامنت های کاربر باید با شرایط موجود و نوع محتوا همخوانی داشته باشد. استفاده از لایک و فالوور های غیر واقعی توسط اینستاگرام پیگیری خواهد شد.

بهترین ابزارهای اتوماسیون برای صرفه جویی در زمان را بشناسید و بر چیزهای واقعا مهم تمرکز کنید.کار کردن از خانه رویای بسیاری از افراد است و خوشبختانه امروزه بیشتر رایج شده است. در نظر بگیرید که چقدر شبکه های اجتماعی برای هر کسب و کاری اهمیت دارد و مدیریت کانال های مختلف به خصوص هنگامی که صحبت از اینلوئنسر دیجیتال است، برای موفقیت یک کسب و کار مهم است.درمیان ده ها پلتفرم موجود، اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر، متمایز شده است. به بیان دیگر اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی ایده آل برای آن هاییست که می خواهند برند خود را توسعه دهند.

ویرایش و ارسال عکس ها، پاسخ دادن به کامنت فالوئرها، ارسال پیام های خصوصی و بررسی نتایج کار ، زمان زیادی می‌برد که نیازمند برنامه ریزی و تمرکز بر خلاقیت در کار است.و اگر به شما بگوییم راهی برای اتوماسیون کارها و تمرکز بر کارهایی که واقعا مهم است وجود دارد، نظرتان چیست؟با اتوماسیون اینستاگرام، شما می توانید در زمان صرفه جویی کنید و روی استراتژی خود تمرکز کنید! این مقاله را تا انتها بخوانید تا با ابزارهایی که می توانند به شما کمک کنند آشنا شوید.

اتوماسیون اینستاگرام چیست؟

به خاطر قدرت رو به رشد دیجیتال مارکتینگ، ارائه محتوای با کیفیت به مخاطب هدف به خصوص در اینستاگرام، رقابت برای جذب لایک و فالوئر بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.اما ایجاد پروفایل و ارسال محتوا در هر زمان کافی نیست. برای موفقیت در جذب مخاطب شما باید یک استراتژی کامل داشته باشید که در آن نوع محتوا، زمان ارسال پست ها، نوع لحن و عوامل زیبایی شناسی برای متمایز کردن کار شما ،کاملا مشخص شده باشد.

اتوماسیون بازاریابی ، شما را در انجام این وظیفه یاری می کند. با اتوماسیون اموری مثل که معمولا هر روز، دستی انجام می شوند، از طریق پلتفرم های خاصی به صورت اتوماتیک انجام می گیرند.با اتوماسیون اینستاگرام، شما می توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید، بهترین زمان ارسال پست ها را بدانید، با پروفایل فالوئرهای خود آشنا شوید و حتی بتوانید بهترین گزارش های عملکرد و معیارهای سفارشی را ایجا کنید.اینگونه ابزارها خیلی کاربردی هستند.

چرا روی اتوماسیون اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم؟

با استراژی درست و استفاده مناسب از این ابزارها، اتوماسیون اینستاگرام باعث می شود شما بتوانید بر خلاقیت در کارتان تمرکز داشته باشید.
علاوه بر انجام اتوماتیک کارها، شما می توانید به آسانی نتایج بدست آمده از کمپین ها را بررسی و در زمان صرفه جویی کنید.همچنین شما می توانید تعامل بیشتری با فالوئرهای خود داشته باشید، زیرا با استفاده از یکسری ابزار خاص می توانید به طور اتوماتیک پیام ارسال کنید، مخاطب هدف خود را مشخص کنید و کارهای دیگری که کاملا برای استراتژی شما مفید است، انجام دهید.

تمام این ها برای کسانی که مسئول مدیریت این محتوا بودند، نتایج سودمندی دربرداشت.مزیت دیگر اتوماسیون بازاریابی که بسیار مورد استقبال اینستاگرامرها قرار گرفته است، گزارش پیشرفت است.این ابزارها باعث می شوند شما بتوانید عملکرد پروفایل خود در اینستاگرام را بررسی کنید و ببینید آیا توانسته اید به اهدافتان برسید یا نه.

همچنین به شما کمک می کند، درک بهتری از انتخاب های کاربران در پروفایل خود داشته باشید که این خود اطلاعات مفیدی برای توسعه ی دیگر استراتژی های شماست.با آگاهی از این انتخاب ها، شما هم گرایشات مخاطبان و هم پروفایل مخاطب خود را می‌شناسید تا بر مبنای این اطلاعات بتوانید کمپین های جدیدی ایجاد کنید.تمام این ها ابزارها سازماندهی عالی دارند و همه ی این اطلاعات، ابزارها و هوش مصنوعی در دسترس کسب و کار شما قرار دارند.

بهترین ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام کدامند؟

ابزارهای زیادی برای اتوماسیون اینستاگرام در اینترنت در دسترس قرار دارند.به خاطر وجود تنوع در این ابزارها، انتخاب بهترین ابزار برای شما که هزینه و مزایای آن با بودجه ی کسب و کار شما تناسب داشته باشد، مشکل است.قبل از انتخاب ابزار، شما ابتدا باید ببینید چقدر می خواهید هزینه کنید و اصلا کسب و کار شما به چه ابزاری با چه ویژگی هایی احتیاج دارد.به همین خاطر، قبل از هرگونه تصمیمی به خوبی تحقیق کنید. ما برای کمک به شما، لیستی از بهترین ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام را فراهم کرده ایم.

آگوراپلاس

داشتن ویژگی هایی عالی و کاربری آسان، جزو ضروی هر ابزار اتوماسیون اینستاگرام است. این دو نکته در تمام ویژگی های آگوراپلاس وجود دارند.
اگر شما مدیری هستید که دوست دارید یک دسته محتوا را در یک زمان برنامه ریزی ، سازماندهی مجدد و درباره ی آن ها تجدید نظر کنید، این ابزار مناسب شماست. در این پلتفرم تمام این فرآیندها، به شیوه ای آسان،  قابل اجراست.

آگوراپلاس برای آژانس ها و تیم های بزرگ راهکارهایی دارد . همچنین این پلتفرم به طور سفارشی برای خدمات مشتریان و بازاریابی در شبکه اجتماعی ساخته شده است.این پلتفرم ابزارهایی مثل تقویم مشترک و crm را ارائه می دهد که شما می توانید با استفاده از آن ها مخاطب خود را شناخته و همچنین قطعا بتوانید به بررسی و تعامل بپردازید.هزینه اشتراک این ابزار  بین 79 تا 399 دلار آمریکا در ماه هزینه دارد.

اینستازود کاری می کند پروفایل شما در دسترس مخاطبان مناسب قرار بگیرد و افرادی که واقعا به محتوای شما علاقمندند را جذب می کند.
اینستازود اغلب فرآیندهای پایه مثل، لایک، فالو کردن پروفایل ها و کامنت گذاشتن را به طور اتوماتیک انجام می دهد و همچنین شما با این پلتفرم می توانید به ابزارهای تحقیق اینستاگرام دسترسی داشته باشید که یک ویژگی عالی برای کمپین شماست.

دکمه بازگشت به بالا