اجتماعیمدیریت کسب و کار

نکات طلایی خرید لباس دخترانه که هر مادری باید بداند

آشنایی با اصول خرید و ست کردن لباس دخترانه

لباس دخترانه شیک و زیبا را چطور انتخاب کنیم؟ قطعاً همه ی شما به دنبال یک تیپ جذاب برای دختر کوچولو خود هستید. پس روی لباس پوشیدن دختر خود بسیار حساس هستید. یک انتخاب درست و به جا می تواند بهترین انتخاب باشد. ما به شما نکات مهم در انتخاب و خرید لباس دخترانه را شرح خواهیم داد. تا شما بهترین انتخاب و رضایت بخش ترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب لباس دخترانه

هنگامی که برای خرید لباس عید دخترانه تصمیم به خرید می گیرد و وارد فروشگاه می شوید، ممکن است به دلیل تنوع زیاد لباس دخترانه دچار سردرگمی شوید. تنوع در بلوز دخترانه، سارافون دخترانه، ست دخترانه، لباس مجلسی دخترانه بسیار زیاد است. خوب! عوامل زیادی در انتخاب موثر است. شما برای اینکه گیج نشوید و نتوانید تصمیم درستی بگیرید باید اول نیاز دختر کوچولو خود را مشخص کنید. هدف شما از خرید لباس کدام طرح و مدل می باشد. آیا می خواهید یک لباس دخترانه ست بخرید یا یک هودی دخترانه؟ و آیا شما به یک مهمانی دعوت شده اید و می خواهید یک لباس مجلسی دخترانه بخرید؟ حتی نوع مهمانی نیز در خرید لباس دخترانه بسیار تاثیر گذار است.

نکات طلایی خرید لباس دخترانه که هر مادری باید بداند

یک تیپ دخترانه جذاب

خرید یک لباس دخترانه مناسب سخت نیست. ما به شما توصیه می کنیم در لباس پوشیدن فرزندان خود بسیار حساس باشید و به آن ها اجازه تصمیم گیری بدهید البته خودتان نیز نظارت داشته باشید. به آن ها خوش پوشی و درست پوشی و انتخاب مناسب و به جا را یاد دهید. این آموزش ها تاثیر فوق العاده بالایی بر روی سلیقه فرزندانتان می گذارد. در این مقاله ما شما را با مهم ترین قواعد در انتخاب لباس مجلسی دخترانه، ست دخترانه، سارافون دخترانه، بلوز دخترانه آشنا خواهیم کرد.

لباس مجلسی دخترانه

یکی از اصلی ترین دلیل انتخاب لباس مجلسی دخترانه، زمان و میزان رسمیت مجلسی است که به آن دعوت شده اید. اگر شما برای یک جشن ازدواج دعوت شده اید، قطعاً زمان آن هم شب می باشد و رسمی هم می باشد. خوب اینجاست که ما به شما می گوییم داشتن کمی زرق و برق هم خوب می باشد. سعی کنید لباس مجلسی دخترانه با کمی زرق و برق را انتخاب کنید. لباس هایی که معمولا از جنس ساتن براق و لطیف و تور دوخته شده اند و با نگین ها و مروارید و گل تزئین شده اند. البته به راحتی دختر کوچولو خود نیز توجه کنید.

اولویت‌بندی

اول در خرید لباس دخترانه اولویت داشته باشید. اگر می خواهید در خرید لباس به دردسر نیافتید پس اول در خرید لباس را باید در اولویت قرار دهید. درست است که خرید لباس دخترانه بیش تر زمان می برد اما اگر شما اول کفش و کیف و سایر اکسسوری ها را بخرید رسماً خود را به دردسر انداخته اید. زیرا انتخاب لباس متناسب با کفش و کیف سخت تر می باشد و زمان بیش تری باید صرف کنید. اول به سراغ خرید لباس دخترانه بروید و سپس به سراغ خرید دیگر وسایل بروید. این کار شما را بسیار راحت تر خواهد کرد.

انتخاب رنگ لباس

لباس دخترانه چه رنگی بخریم؟ زمانی که شما پا در فروشگاه می گذارید با دنیایی از رنگ ها مواجه می شوید. البته این را هم بگوییم که همه ی رنگ های شاد به دختران جذاب شما می آید، اما بهتر است به رنگ پوست کودک خود توجه کنید، ببینید رنگ لباس به تناژ پوست دختر زیبای شما چقدر نزدیک است. اگر دختر شما پوست سفیدی دارد، خوب به نظر ما بهتر است رنگی را انتخاب کنید که که مخالف رنگ پوست دختران باشد تا سفیدی پوست او بیش تر جلوه کند.

البته دخترانی که رنگ پوست روشن و یا به اصطلاح بور دارند به قول گفتنی همه ی رنگ ها به آن ها می آید. اگر اهل ست کردن خانوادگی هم هستید که خیلی عالی می شوید و انتخاب شما را بسیار راحت تر می کند کافی است یک مدل و یک رنگ را انتخاب کنید و بعد کل خانواده مانند آن بپوشید. این یک کار فوق العاده جذاب است که زیبایی و محبوبیت شما را دوچندان می کند. البته این نکته را نیز متذکر شوم، مادران عزیز اگر مدل لباس شما برای دختر شما بسیار زنانه است و متناسب با سن او نیست، لزومی در انتخاب مدل لباس مانند لباس خودتان نیست، فقط کافی رنگ لباس را ست کنید.

یک نکته دیگر این است که شما رنگ لباس خود را با رنگ لباس دخترانه فرزند خود ست کنید، اگر شما لباس مشکی برای خود انتخاب کرده اید هیچ لزومی ندارد که برای کودک خود لباس رنگ مشکی انتخاب کنید. رنگ های شاد برای آن ها انتخاب کنید. رنگ های شاد در روحیه فرزند شما بسیار موثر است. بیش از آنکه به فکر جذاب بودن و نگاه اطرافیان باشید به روحیه فرزند خود و راحتی آن توجه کنید.

جشن تولد

اگر شما به جشن تولد دعوت شده اید، چه لباس دخترانه ای باید انتخاب کنید.

لباس دخترانه برای جشن تولد زیاد سخت نیست. زیرا دیگر این یک مهمانی رسمی نیست. بلکه قرار است که دختر شما با دوستان خود در تولد بازی کند، پس یک لباس راحت و مناسب برای او در نظر بگیرید.

 مدل لباس دخترانه ای که شما می توانید انتخاب کنید:

    سارافون دخترانه: یک انتخاب بسیار درست می باشد، هم از لحاظ زیبایی و جذابیت و راحتی و هم از لحاظ اقتصادی. اگر شما یک سارافون دخترانه ساده با رنگ های سفید و یا بنفش و … رفته اید بهتر است یک تی شرت طرح دار و رنگارنگ انتخاب کنید. نباید هم تی شرت و هم سارافون مثل هم باشند. چون هر دو جلوه خود را از دست می دهند. اگر شما یک سارافون دخترانه طرح دار و رنگارنگ انتخاب کرده اید پس بهتر است تی شرت یا بلوز ساده برای آن انتخاب کنید.

    ست دخترانه، یکی از نمونه لباس ها که برای مجالس غیر رسمی یا کم تر رسمی می توانید برای دختران خود انتخاب کنید. ست دخترانه است. در فصل های گرم سال می توانید به سراغ رنگ های خنک بروید، مثل آبی روشن، لیمویی و سبز روشن و … در فصل سرد سال از رنگ های گرم استفاده کنید، مثلاً رنگ قرمز، بنفش و قهوه ای و … استفاده کنید. می توانید یک بلوز دخترانه با رنگ زرد را با یک دامن با رنگ بنفش ست کنید. در ست دخترانه باید به ترکیب رنگ توجه کنید. ترکیب رنگ ها زیبایی را دو چندان می کند.

یک نکته مهم در خرید لباس دخترانه این می باشد که حتماً باید به فرزندان خود حق انتخاب بدهید. اما در تصمیم گیری به آن ها کمک کنید. اگر انتخاب را به عهده خودشان بگذاریم اعتماد بنفس آن ها بیش تر خواهد شد.

برندهای تولیدکننده لباس دخترانه

برندهای پیپرتس، ال سی وایکیکی، اچ اند ام و مانگو از برترین و معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی فعال در زمینه‌ی طراحی و تولید لباس دخترانه هستند.

خرید آنلاین لباس دخترانه

برای خرید آنلاین زیباترین مدل لباس دخترانه می‌توان به فروشگاه اینترنتی نی نی استار مراجعه کرد. این فروشگاه امکان خرید لباس دخترانه را در چند دقیقه بدون مراجعه‌ی حضوری فراهم کرده است. جهت دیدن نمونه کارها نیز می توانید به سایت ما مراجعه نموده و از کارهای موجود دیدن فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا