علمی و پزشکی

این خودروها مرگبارترین تصادفات را رقم زدند/ عکس

تینا مزدکی_‌ تجزیه و تحلیل تحقیقات NHTSA تصادفات مرگبار برای خودروها، شاسی بلندها و کامیون ها را در سال های مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸ پوشش داد. توجه به این نکته مهم است که سیستم‌های ایمنی پیشرفته، مانند ترمز اضطراری خودکار (AEB) و نظارت بر نقاط کور، تجهیزات استاندارد بسیاری از وسایل نقلیه در این دوره نبودند. به عنوان مثال، AEB در سال ۲۰۲۰ در فورد F-۱۵۰ استاندارد شد.

۱. فورد سری F (F-۱۵۰، F-۲۵۰، F-۳۵۰)

کل تصادفات مرگبار (۲۰۱۴-۲۰۱۸): ۱۰۸۴۵

سرنشینان کشته شده در تصادف مرگبار: 0.46

فروش خودور در سال ۲۰۱۸: ۹۰۹,۳۳۰

این خودروها مرگبارترین تصادفات را رقم زدند/ عکس

F-۱۵۰ محبوب ترین وسیله نقلیه از هر نوع در ایالات متحده است. اما F-۱۵۰ همراه با همتایان خود، کامیون‌های بزرگ‌تر F-۲۵۰ و F-۳۵۰ Super Duty، بیش از هر چیز دیگری در جاده‌ها باعث تصادفات مرگبار می‌شود. بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹، F-۱۵۰ به تنهایی بیشترین تعداد تصادفات مرگبار را در پنج ایالت کلرادو، فلوریدا، جورجیا، نوادا و یوتا داشته است. اکنون جای تعجب نیست که این خودرو در صدر لیست خطرناک ترین خودروها قرار دارد.

2. شورولت سیلورادو

کل تصادفات مرگبار (2014-2018): 7718

سرنشینان کشته شده در تصادف مرگبار: 0.47

فروش خودرو در سال 2018: 585,581

این خودروها مرگبارترین تصادفات را رقم زدند/ عکس

سیلورادو به طور مداوم از نظر فروش در جایگاه دوم قرار گرفته است. عجیب است که سیلورادو بیش از هر وسیله نقلیه دیگری منجر به تصادفات مرگبار در آرکانزاس و ورمونت شد.

3. هوندا آکورد

کل تصادفات مرگبار (2014-2018): 5079

سرنشینان کشته شده در هر وسیله نقلیه در تصادف مرگبار: 0.65

فروش خودرو در سال 2018: 291,071

این خودروها مرگبارترین تصادفات را رقم زدند/ عکس

وقتی صحبت از تصادفات مرگبار به میان می آید، همه چیز در مورد پیکاپ ها نیست، زیرا هوندا آکورد همیشه محبوب، به عنوان سومین خودروی مرگبار در لیست و بدترین خودروی سواری در مورد تلفات وسایل نقلیه رتبه بندی می شود. اگرچه فورد حدود سه برابر بیشتر از هوندا خودروهای سری F می فروشد، داده های تصادفات آکورد نشان می دهد که 0.65 سرنشین در تصادفات مرگبار این خودرو کشته شده اند. این تقریبا 50 درصد بیشتر از سری F است. در نهایت، هوندا آکورد مرگبارترین وسیله نقلیه در شش ایالت کانکتیکات، مریلند، نیوجرسی، نیویورک، کارولینای شمالی و رود آیلند، بین سال های 2017 تا 2019 است.

منبع: copilotsearch

227323

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا