خرید رپورتاژ خبری و بک لینک خبری یعنی چه؟

سایتی خبری را در نظر بگیرید که در رابطه با یک محصول، خبری را تهیه نموده است و در انتهای خبر به معرفی یک سایت پرداخته که این سایت به عنوان تولیدکننده آن محصول می‌باشد. به عنوان مثال در رابطه با نوعی از بیماری‌ها مطلبی تهیه کرده و سپس با بیان توضیحاتی درباره آن بیماری‌ها، داروی درمان آن‌ها را نیز معرفی نموده و یک شرکت داروسازی را به عنوان تنها تولیدکننده آن دارو نام می‎برد و با یک کلمه کلیدی بسیار هدفمند و مناسب به سایت آن شرکت لینک مستقیم و فالو می‌دهد. این نوع از تبلیغات که با عنوان “ریپورتاژ خبری” شناخته شده است، یکی از قوی‌ترین و موثرترین نوع تبلیغات و همینطور یکی از راههای مهم افزایش رتبه سایت شما به دلیل دریافت لینک مستقیم و معمولا follow می‌باشد.

خرید رپورتاژ آگهی معتبر و ارزان

منظور از خرید رپورتاژ آگهی معتبر، رپورتاژی است که در سایتی معتبر درج می‌گردد. معمولا انتخاب منابع درج رپورتاژ و تعداد انتشار و ثبت رپورتاژ آگهی با توجه به بودجه هر سازمان و یا کسب و کار انتخاب می‌گردد. هدف سئوسل در حوزه ثبت رپورتاژ آگهی، افزایش رتبه سایت با کمترین هزینه و بالاترین میزان تاثیرپذیری بوده و به همین خاطر لازم دانستیم خدمات جدیدی را در زمینه درج و نشر رپورتاژ خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه سایت‌های معتبر خبری و مجله ای و با در اختیار داشتن وبلاگ‌های فعال پارسی‌زبان، پکیج خرید ریپورتاژهای با کیفیت را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهند کرد که پس از سفارش، رپورتاژها به صورت منظم و تدریجی (و یا مطابق هرگونه استراتژی که صاحبان رپورتاژ مدنظر دارند توسط کمپین رپورتاژ آگهی) در کلیه سایتهای مجموعه منتشر می‌گردند و برای تمامی رپورتاژها نیز به صورت جداگانه بک لینک‌هایی جهت قدرت بخشیدن (در صورت نیاز مشتریان گرامی) ایجاد می‌گردند که این امر باعث قدرت بخشیدن بیشتر به رپورتاژهای خریداری شده و در نتیجه قدرت بخشیدن به سایت شما و به دنبال آن، افزایش رتبه سایت شما خواهد شد.

انواع سایت جهت خرید رپورتاژ

رپورتاژها در واقع نوعی بک لینک محسوب می‌گردند. برخی از افراد همواره عبارت “بک لینک بگیریم یا رپورتاژ” را بارها و بارها به کار می‌برند که متاسفانه اشتباه است. به این دلیل که خرید رپورتاژ آگهی خبری خود نوعی خرید بک لینک دائمی محسوب می‌گردند. البته رپورتاژها بهترین و با کیفیت‌ترین نوع بک لینک به شمار می‌روند که کیفیت و اثرگذاری آنها به نحوه نگارش رپورتاژ و استراتژی سئوی هر سایت بستگی دارد.

منبع: https://seocell.ir/buy-backlinks/

خروج از نسخه موبایل