علمی و پزشکی

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دکتر. مقدسی با بیان اینکه با تلاش متخصصان و مهندسان در زمینه غذا و دارو و همچنین همکاری بخش خصوصی از سیستم شبکه آزمایشگاه ملی اداره غذا و دارو استفاده شده است ، افزود: از جمله در بهداشت ، سایر ویژگی ها مانند امکان دستیابی به آخرین روشهای استاندارد آزمایش ، دسترسی به محدودیتهای مجاز آزمایش که توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده و ثبت آزمایشگاههای شرکتهای تولیدی نیز گنجانده شده است.
از جمله ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت اشخاص حقوقی برای مشاهده برگه آنالیز ، ثبت و ارسال نمونه به آزمایشگاه و ثبت آزمایشگاه شرکت تولیدی
  • ثبت نام اشخاص حقیقی از جمله افسران فنی ، عموم مردم و صاحبان مشاغل برای ثبت نام و دریافت نمونه در سیستم
  • درخواست مجوز بهره برداری برای آزمایشگاه های شریک ، آزمایشگاه های منطقه آزاد و آزمایشگاه های مجاز تولید و اعتبارسنجی
  • درخواست تأیید اصولی را به آزمایشگاه های مجاز ارسال کنید
  • فرصت درخواست مجوز GLP

مقدسی در ادامه افزود: با توجه به امکان تأیید همه فرم های الکترونیکی گزارش آزمایش کالاهای سلامت محور در شبکه آزمایشگاه ملی و بخشنامه دکتر محمدرضا شن ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروها برای تمام ارگان ها و سازمان های مربوطه من. ” این موارد شامل گمرک جمهوری اسلامی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشور ، سازمان بازرسی کل ، پلیس جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان دامپزشکی ، وزارت کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، دادگستری و وزارتخانه است. مواد اولیه دارویی و سازمان جمع آوری و فروش املاک مالک ؛ از این پس فقط برگه های گزارش الکترونیکی صادر شده از طریق این شبکه معتبر بوده و معتبر بوده و در مراجع قانونی کشور قابل استناد هستند و سایر برگه های گزارش صادر شده در خارج از این شبکه فاقد اعتبار هستند. و توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است. آنها دارو نیستند.

در مورد مجوزهای قابل دریافت در این سیستم ، دکتر مقدسی گفت: متقاضیان می توانند موافقت اصولی (پروانه اولیه داده شده به متقاضی جهت راه اندازی آزمایشگاه پس از بررسی اسناد و مطابق با مقررات و شرایط مصوب سازمان) و پروانه بهره برداری را بدست آورند. (مجوز پس از اطمینان از توانایی آزمایشگاه برای انجام فعالیت های آزمایشی از طریق بررسی اسناد ، بازرسی و تأیید کمیته فنی ، به منظور شروع آزمایشگاه در زمینه عملکرد تایید شده مطابق با مقررات مربوط صادر می شود) و گواهینامه ، درخواست خود را ثبت کنید در پنل کاربری

در پایان ، وی تأکید کرد که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای دسترسی به اطلاعات شبکه آزمایشگاه می توانند از طریق سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ اقدام کنند ، وی تأکید کرد ، همکاران ما در مرکز تماس با 91301308 پاسخ و راهنمایی سوالات واحدهای محترم تولید کننده و وارد کننده.

2121

دکمه بازگشت به بالا