علمی و پزشکی

بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای یک پلاک خودرو! /عکس

امیرمسعود عابدین: خانه حراج Lloyds پلاک شماره “۱” را از ایالت نیو ساوت ولز استرالیا ارائه می‌دهد. قیمت فعلی آن معادل ۶.۷ میلیون دلار (بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان) اعلام شده و مزایده تا ۲۷ ژانویه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی به پایان نمی‌رسد؛ به این معنی که می‌تواند ارزش بیشتری هم داشته باشد!

پلاک “۱” از نیو ساوت ولز قبلاً هرگز در حراجی موجود نبوده است. این پلاک برای اولین بار قبل از اینکه سر فردریک استوارت، رئیس موسس هواپیمایی ملی استرالیا، آن را در دهه ۳۰ به دست آورد، برای اولین کمیسر پلیس صادر شد. پس از درگذشت وی، همسرش مالکیت را بر عهده گرفت.

بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای یک پلاک خودرو! /عکس

بیشتر بخوانید:

فاجعه پس از شکست سایپا و ایران خودرو در بازار مسکو/ ماشین های روسی بدتر از پراید در بازار ایران! /عکس

جایگزین روسی پراید در ایران/ عکس

از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۳۷، هر ایالت استرالیا پلاک خودرو را به صورت عددی صادر می‌کرد. آنها با ۱ شروع کردند و به ۰۰۰-۲۷۴ رسیدند. پلاک‌های جداگانه‌ای برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه تجاری وجود داشت. کلکسیونرها در کشور به دنبال این پلاک‌های اولیه می‌گردند و مایلند هزینه زیادی برای آنها بپردازند.

پلاک “۱” نیو ساوت ولز مطمئناً رکورد جدیدی را برای پلاک استرالیا به ثبت خواهد رساند. طبق گزارش سیدنی مورنینگ هرالد، پلاک شماره “۴” از آن ایالت در سال ۲۰۱۷ به مبلغی معادل ۱.۶ میلیون دلار فروخته شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در ایواره مراجعه کنید.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا