عمومی

برگزاری تجمع محکومیت به شهادت رساندن مردم غزه در رشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برگزاری تجمع محکومیت به شهادت رساندن مردم غزه در رشت - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تجمع محکومیت به شهادت رساندن مردم مسلمان و بی‌پناه غزه در غروب روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در شهر رشت خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

حمله وحشیانه و جنون‌آمیز رژیم جنایتکار، سفاک و غاصب صهیونیستی به شهر غزه و بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن مظلومانه صدها فلسطینی به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه یک بار دیگر قلب مسلمانان جهان و آزادگان دنیا را متالم و عزادار ساخت و به جهانیان ثابت کرد که سران رذل و خبیث استکبار جهانی برای رسیدن به مطامع شیطانی خود از هیچ جنایت ننگینی کوتاهی نخواهند کرد و اقدامات ضد حقوق بشری آنان در سایه سکوت و همراهی سازمان‌های بین‌المللی و رسانه‌های خودفروخته پایان‌پذیر نیست.

امروز روز عزای عمومی، اعلام حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه و نمایش نفرت و انزجار مسلمانان از جرثومه نکبت و مصیبت جهان، اسرائیل جنایتکار است. صبر مسلمانان جهان لبریز شده و خواستار پاسخی توفنده و دشمن‌کوب به اقدامات جنایتکارانه سران استکبار جهانی به ویژه بزرگترین حامی رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکای خونخوار هستند. دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن بدانند که مسلمانان جهان تا آخرین نفس پای آرمان مقدس فلسطین ایستاده‌اند و تا نابودی کامل رژیم دژخیم صهیونیستی مبارزه ادامه خواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن محکومیت جنایت دیوصفتانه شب گذشته رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی از عموم مردم استان گیلان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در تجمع محکومیت به شهادت رساندن مردم مسلمان و بی‌گناه غزه که ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت با سخنرانی آیت الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان گیلان) برگزار می‌گردد، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات شیطانی غده سرطانی منطقه اسرائیل جنایتکار به منصه ظهور برسانند.

دکمه بازگشت به بالا