دستگاه اکسیژن ساز صنعتی ارزان دست دوم

خرید اکسیژن ساز دست دوم

خرید اکسیژن ساز دست دوم با کیفیت مناسب و کارکرد پایین از  طریق سایت خرید و فروش اکسیژن ساز

خرید اکسیژن ساز مناسب برای درمان هرچه بهتر و سریعتر بیمار یک امر بسیار مهم است و باید هنگام خرید موارد زیادی را مورد توجه قرار داد. در این مقاله به معرفی یک اکسیژن ساز خواهیم پرداخت و همچنین راه هایی برای خرید را خواهیم گفت؛ شما می توانید برای خرید اکسیژن ساز دست دوم از طریق تلفن های تماس زیر اقدام نماید؛

خرید اکسیژن ساز دست دوم یوول

اکسیژن ساز یوول مدل 8F-5AW ساخت کشور چین بوده و از جمله اکسیژن ساز های با کیفیت و طرحی زیبا به شمار می رود، این اکسیژن ساز توان تولید 5 لیتر اکسیژن را در دقیقه دارد و خلوص اکسیژن آن نیز بیشتر از 90% است؛ این اکسیژن ساز و سایر دستگاه اکسیژن ساز صنعتی دستگاه های اکسیژن ساز چینی دارای یک خروجی نبولایزر بوده که نیاز بیمار به نبولایزر و مصرف دارو هایی را که باید از طریق استنشاق استفاده شود را به طور کامل رفع می کند و تمام عملکرد یک نبولایزر را نیز انجام می دهد؛

ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری یوول

کشور سازنده : چین

مارک : یوول Yuwell

مدل :  8F-5AW

دارای ابعاد 39×55×24.5 سانتی‌متر

وزن این اکسیژن ساز 15 کیلوگرم است

نحوه عملکرد این اکسیژن ساز برقی است

توان تولید 5 لیتر اکسیژن در هر دقیقه

دارای یک سیستم خلوص سنج که خلوص را به طور لحظه ای اندازه گیری می کند

دارای یک خروجی نبولایزر

دارای یک ریموت کنترل برای کنترل دستگاه از راه دور

دارای تایمر برای خاموش شدن خودکار در زمان دلخواه بین 1 تا 99 دقیقه

ولتاژ برق مصرفی این دستگاه AC220±22V,50±1HZ است

میزان فشار ورودی این دستگاه VA≥400 می باشد

همچنین میزان فشار خروجی نیز KPA 70 ≈40 است

حجم قابل ذخیره اکسیژن ساز یوول 1000ML است

خلوص اکسیژن این دستگاه 87 الی 95.5 درصد است

دارای 46 دسی بل صدا در حین کار

مناسب برای کابری های بیمارستانی،کلینیکی و خانگی

دارای استاندارد های CE اروپا و FDA آمریکا

دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم

خرید و فروش دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم از این سایت انجام می گیرد. آیا به دنبال قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم خود هستید؟ یا خواهان خرید دستگاه اکسیژن ساز کارکرده تمیز به قیمت مناسب می باشید؟

دستگاه اکسیژن ساز یکی از تجهیزات اساسی برای بیمارانیست که مشکل در تنفس دارند. حال این مشکل می تواند مربوط به آسم و آلرژی باشد و یا بیماری های انسداد و عفونت ریه ها. در هر صورت پس از تجویز پزشک بر لزوم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار، دغدغه خانواده مبنی بر انتخاب درست یک اکسیژن ساز خوب آغاز می شود.

آیا خرید دستگاه اکسیژن ساز دست دوم صحیح است؟

دستگاه اکسیژن ساز خانگی بخصوص اگر از مارک های امریکایی باشد، عمر کارکردی بالایی دارد. همچنین بر روی صفحه آلارم ها ساعت کارکرد دستگاه اکسیژن ساز مشخص می شود. بنابراین می توان تشخیص داد که دستگاه کم کارکرد است و یا استفاده طولانی مدت داشته است. برخی از دستگاه های اکسیژن ساز کارکرده حتی از زمان گارانتی آنها که معمولاً 1 سال است، باقی مانده است.

خرید دستگاه اکسیژن ساز دست دوم با گارانتی و کارکرد کم، کاملا بصرفه خواهد بود.

چطور دستگاه اکسیژن ساز دست دوم خود را بفروشیم؟

چنانچه شما نیز قصد فروش دستگاه اکسیژن ساز دست دوم بیمار خود را دارید، با ما در تماس باشید. خرید دستگاه اکسیژن ساز دست دوم بصورت فروش مستقیم برای مصرف کننده انجام می گیرد.

قیمت گذاری دستگاه اکسیژن ساز دست دوم

قیمت دستگاه اکسیژن ساز دست دوم نسبت به مدل های نو، همچون سایر تجهیزات پزشکی بسیار کاهش می یابد. این کاهش قیمت می تواند به نصف قیمت روز دستگاه کاهش داشته باشد. آیتم های مؤثر بر قیمت گذاری اکسیژن ساز دست دوم عبارتند از:

تمام تلاش ما قیمت گذاری منصفانه از دستگاه اکسیژن ساز دست دوم و فروش مستقیم به مصرف کننده می باشد.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم چند است؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم بسته به مارک دستگاه متفاوت است. اکسیژن ساز امریکایی خانگی در ظرفیت 5 لیتری می تواند برند نایدک، ایرسپ و یا دولبیس باشد. در حال حاضر یک دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم خوب می تواند از حدود 4 میلیون تومان به بالا قیمت گذاری شود.

خرید و فروش اکسیژن ساز دست دوم کم کارکرد

خرید و فروش اکسیژن ساز دست دوم با حداقل کارکرد و در حد نو در این مرکز انجام می گیرد. چنانچه اکسیژن ساز دست دوم برای فروش دارید و یا به دنبال دستگاه اکسیژن ساز کارکرده هستید، راهنمای شما خواهیم بود.

همانطور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز با تولید اکسیژن خالص بطور مداوم، برای بیماران ریوی بسیار بصرفه تر از کپسول اکسیژن است. اما قیمت این دستگاه به نسبت بالاست و در توان خرید تمامی بیماران نیست. شرایط خرید و فروش اکسیژن ساز دست دوم این امکان را فراهم می آورد تا بتوان بهترین مارک ها از این دستگاه را به قیمت بسیار مناسب تری خریداری نمود.

همچنین برای خانواده هایی که دیگر نیاز به اکسیژن ساز ندارند، امکان فروش و جبران هزینه انجام شده فراهم می آید. چه بسیارند اکسیژن ساز هایی که تنها بیمار چند ساعت و یا چند روز از دستگاه استفاده نموده و درواقع دستگاه اکسیژن ساز در حد نو می باشد.

خریداران دستگاه اکسیژن ساز دست دوم بخوانند!

باید توجه نمود که خرید دستگاه نیتروژن ساز صنعتی دستگاه اکسیژن ساز دست دوم سخت تر از مدل های آکبند و نو است. چرا که به همان اندازه که قیمت اکسیژن ساز کارکرده پایین تر است، اما نباید این هزینه با انتخاب دستگاهی مشکل دار سوخت شود. بنابراین خرید اکسیژن ساز دست دوم را از مراکز معتبر و با اطمینان از کارکرد کم دستگاه انجام دهید. فرقی نمیکند که شما اکسیژن ساز خانگی دست دوم نیاز دارید یا اکسیژن ساز پرتابل دست دوم. نکاتی که در خرید انواع اکسیژن ساز دست دوم باید بررسی کنید در زیر بیان شده است:

بلااستفاده بودن اکسیژن ساز برای مدت طولانی بخصوص در مدل های پرتابل شارژی که با باتری کار می کنند، برای سلامت دستگاه بسیار مضر است.

فروشندگان دستگاه اکسیژن ساز دست دوم بخوانند!

دستگاه اکسیژن ساز کارکرده و سالم خود را براحتی از طریق ما می توانید به فروش برسانید. این کار می تواند بصورت مستقیم توسط مصرف کننده انجام پذیرد. همچنین به واسطه همکاران فعال در حوزه تجهیزات پزشکی خریداری گردد. کافیست عکس دستگاه اکسیژن ساز و اطلاعات کامل آن را برای ما ارسال نموده تا بهترین فروش برایتان انجام پذیرد.

خروج از نسخه موبایل