عمومیمدیریت کسب و کار

کاتالوگ انواع سنگ های ساختمانی

در این بخش سعی خواهیم کرد به ارائه کاتالوگ سنگ ساختمانی بپردازیم. همانطور که در بخش های قبلی تیز اشاره کردیم، سنگ ساختمانی از تنوع تراورتن، مرمریت، گرانیت، مرمر، تراونیکس و لایمستون برخوردار است و ما نیز بر اساس درخواست کاربران سعی کردیم کاتالوگی کامل تهیه و آماده سازی کنیم.

کاتالوگ سنگ تراورتن آماده سازی شده شامل انواع سنگ درپوش بر اساس رنگ های کرم، سفید، سیلور، قرمز ، شکلاتی و … بوده و البته در این لیست سعی کرده ایم نام سنگ های تراورتن را بر اساس برند معادن نام ببریم تا شما به راحتی بتوانید به تهیه تراورتن مورد نظر خود بپردازید. کاتالوگ سنگ مرمریت آماده شده نیز بر اساس برند معادن است و سعی کرده ایم از تنوع رنگ موجود در انواع سنگ های مرمریت استفاده کنیم. البته این لیست آماده سازی شده یک لیست کامل نبوده و ما سعی خواهیم کرد که ان را به روز تر کنیم تا شما به راجتی بتوانید با انواع سنگ های مرمریت موجود اشنا شوید.

کاتالوگ سنگ گرانیت، سعی شده بر اساس برند معادن مرتب شده برای نمونه برای رنگ کرم سعی کردیم چندین نمونه از گرانیت ها را قرار دهیم که در این بین میتوان به نهبندان، نطنز و مروارید مشهد اشاره کرد. به همین نسبت نیز کاتالوگ سنگ مرمر، چینی، تراونیکس و لایمستون آماده سازی شده بر اساس برند معادن است ولی در بعضی از ستون های آن برای مرمر و تراونیکس تنها از رنگ بندی جهت نام گذاری آن استفاده شده است.

همچنین در ادامه سعی کرده ایم بر اساس تفکیک سنگ های ساختمانی، به ارائه کاتالوگ سنگ برای دیدن تصویر بزرگ هر کدام بر روی آن کلیک کنید

 

سنگ با 15 سال تجربه در تولید و اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی با سنگ های ساختمانی همواره با عرضه بهترین ها در صنعت سنگ ساختمان توانسته است رضایت خریداران و مشتریان محترم را تامین نماید.

کیفیت و زمان اجرا در کنار ارائه زیباترین طراحی ها می تواند بهترین نتیجه را حاصل نماید. علاوه بر آن برش و تولید انواع سنگ ساختمانی و عرضه مستقیم آن از تولید به مصرف کننده با حذف واسطه و خرده فروش و قیمت بسیار مناسب و غیرقابل رقابت محصولات ما می تواند موجبات رضایت خریداران محترم را فراهم آورد.

کاتالوگ انواع سنگ های ساختمانی

خدمات اصلی که توسط ما ارائه می شود به شرح ذیل است :

  1. برش و تولید انواع سنگ ساختمانی برای نمای ساختمان شامل انواع سنگ های تراورتن ، مرمر ، گرانیت و
  2. تولید و آماده سازی انواع سنگ آنتیک برای نماهای زیبای داخلی ساختمان با رنگ و جنس مختلف
  3. طراحی معماری نمای ساختمان شامل انواع نمای سنگ و یا نماهای ترکیبی
  4. اجرای انواع نمای سنگ ساختمان و یا نمای ترکیبی ساختمان
  5. اجرای انواع نمای آنتیک در داخل ساختمان ، اتاق ، راهرو ، ستون و شومینه در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری و ورزشی و … و انواع دکوراسیون سنگی و ترکیبی

ما با تخصص ، تجربه و طراحی خویش ، لوکس ترین و جذاب ترین نماهای داخلی و بیرونی را خلق می نماییم

 

چینی بپردازیم. این نوع سنگ ها بر اساس برند، عبارت اند از: ازنا، الیگودرز، قروه و سیرجان و از نظر زمینه رنگی نیز می توان به رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و آبی اشاره داشت که در بخش مربوطه به شرح کامل آن ها پرداخته ایم.

ما سعی کرده ایم از هر نوع سنگ ساختمانی ،تصاویر را به صورت نمونه در بخش زیر قرار دهیم اما در جهت راحتی شما،pdf کاتالوگ سنگ ساختمانی جهت دانلود نیز در بخش مربوطه قرار گرفته و شما می توانید به راحتی با دانلود آن به آرشیوی کامل دست یابید. یکی از چالش های دیگری که بسیاری از کاربران با ما مطرح می کنند،تهیه یک کاتالوگ سنگ نمای ساختمانی است و سعی خواهیم کرد در آینده نزدیک این فایل را نیز آماده و در دسترس شما کاربران گرامی قرار دهیم.ما رادنبال کنید و به روز رسانی این بخش همیشگی است.

 

دکمه بازگشت به بالا