اجتماعی

نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها

نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها

ایواره/ گلستان مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: روابط عمومی وزارت مردم، جهادگران امیدوار و سربازان خط مقدم نبرد اقتصادی هستند که می توانند تلاش های دشمن را برای ضربه زدن به امید مردم از طریق اقتصاد خنثی کنند. با کار جهادی و انقلابی».

مهدی خالقی امروز در جمع مدیران ستادی و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت مردم و مدیران روابط عمومی سراسر کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در همه حوزه ها. ، پیشتاز دو برابر شده است.

وی افزود: با توجه به گستردگی وظایف تعریف شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقریبا تمامی اقشار کشور مخاطب فعالیت های این وزارتخانه هستند که روابط عمومی این خانواده بزرگ می تواند بازوی فعالی در نسبت به عملکرد، اهداف و سیاست های کلان این وزارتخانه و نهادهای زیرمجموعه اقدام کند.

مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: در راستای تحقق اهداف عدالت محور دولت مردمی و تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیان، وزارت مردم یکی است. از بزرگترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ویژگی خاصی برخوردار است و همین مهم نقش روابط عمومی این دستگاه را چند برابر کرده است.

خالقی با بیان اینکه تحول، کار فرهنگی و گفتمان سازی، نقد منصفانه و مطالبه گری از جمله مفاهیمی است که از مؤلفه های اصلی جهاد تابعین به شمار می رود، گفت:

وی تاکید کرد: در زمانی که شک و ابهام در برخی اذهان حاکم است و دشمنان اغواگر و تحریف کننده هستند، اگر کسی بخواهد حقیقت را بیان کند هزینه های معنوی و اعتباری زیادی متحمل می شود و این شجاعت و صداقت برای او هزینه زیادی دارد. در اینجا نیاز به جهاد است، روابط عمومی وزارت ملت به عنوان یکی از گسترده ترین توده های اطلاعاتی بدنه دولت، جهادگران و سربازان امیدواری که در خط مقدم این نبرد هستند که بتوانند با کار جهادی و انقلابی تلاش های دشمن را شکست دهند. ضربه زدن به امید مردم از طریق اقتصاد برای خنثی کردن.

رئیس روابط عمومی شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی وزارت مردم در انتخاب گلستان به عنوان کارشناس یا نهایتاً کارشناس مسئول، عدم شفاف سازی وظایف دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه در استان ها در خصوص برنامه های وزارت ملت و شورای هماهنگی از جمله مشکلات روابط عمومی بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان عدم برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با وزارت ملت، عدم آموزش تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در راستای اهداف کلان این وزارتخانه رویکردها و سیاست ها کمبود متخصص و متخصص در تجهیزات و اقلام مورد نیاز روابط عمومی را از دیگر مشکلات روابط عمومی دانست و گفت: تدوین برنامه جامع با محوریت وزارتخانه به عنوان مرجع مرجع در برگزاری مناسبت های مرتبط به منظور ارزش گذاری خدمات. وزارت ملت به مردم، تهیه تقویم مناسبت ها، روزها و فعالیت های مربوط به وزارت ملت یکی از راهکارهایی است که می تواند مشکلات روابط عمومی را کاهش دهد.

خالقی خواستار ایجاد ساختاری نظام مند برای هدایت و هدایت روابط عمومی اعضای شورای هماهنگی با محوریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها شد و گفت: با نیازها و اهداف این وزارتخانه. برای مدیران کل و مسئولین روابط عمومی، انتصاب سربازان در حوزه روابط عمومی، ارتقاء روابط عمومی و سمت و سمت اداری آن، استفاده از روابط عمومی در پست های مدیریتی با توجه به خلاقیت، ابتکار، دانش کافی و تسلط وظایف اکثر حوزه های کاری، از جمله مشاغل روابط عمومی به عنوان مشاغل سخت و زیان آور از جمله مواردی است که نیاز به توجه دارد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا