بازدید مدیر شبکه جیونیوز پاکستان از شبکه سحر

شاهرخ حسن مدیر عامل گروه رسانه ای جنگ و شبکه جونیوس از شبکه جهانی سحر بازدید کرد.

به گزارش ایواره، در جریان بازدید شاهرخ حسن از شبکه جهانی سحر، وی با مدیر این شبکه نیز دیدار کرد.

در این دیدار علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر خواستار گسترش روابط رسانه های ایران و پاکستان شد.

مدیر شبکه سحر خاطرنشان کرد: ایران و پاکستان دو کشور مشترک تاریخی، فرهنگی و مردمی هستند که تعامل رسانه ای دو کشور می تواند این روابط خوب را بیش از پیش افزایش دهد. رسانه های ایران به ویژه شبکه جهانی سحر آماده همکاری با رسانه های پاکستانی از جمله جیونیوز هستند.

شاهرخ حسن، مدیرعامل گروه رسانه ای جنگ و شبکه جونیوس نیز آمادگی خود را برای همکاری با رسانه های ایرانی از جمله شبکه جهانی سحر اعلام کرد.

در این دیدار احمد نوروزی معاون وزیر امور خارجه صدا و سیما نیز پذیرای شاهرخ حسن بود و از حضور وی در رسانه ملی ایران ابراز خوشحالی کرد.

نوروزی با تقدیر از نقش رسانه ها در پیشبرد روابط ایران و پاکستان گفت: ایران و پاکستان با اشتراکات فرهنگی، زبانی، تاریخی و مذهبی در واقع یک کشور هستند و رسانه ها می توانند این نقش را برجسته کنند.

مدیر عامل گروه جنگ جونیوس نیز از همکاری رسانه های دو کشور استقبال کرد و از رسانه های خارجی زبان به ویژه از کانال اردو شبکه جهانی سحر ابراز خوشحالی کرد.

وی اظهار داشت: گروه خبری جنگ و جونیوس آمادگی تبادل اطلاعات و تولیدات مشترک با شبکه های مختلف خارجی ایران را دارد.

حسن همچنین از معاون وزیر امور خارجه و همچنین علی برزی مدیرکل شبکه جهانی سحر برای سفر به پاکستان و بازدید از کانال های مختلف ژئو و روزنامه جنگ دعوت کرد.

شاهرخ حسن ایران را الگوی کشورهای مسلمان دانست و گفت: ایران با وجود همه تحریم های ظالمان و فشارهای خارجی، روی پای خود و اصول انقلابی خود ایستاده است و این الگوی کشورهای اسلامی است.

وی نقش زنان در عرصه های مختلف در ایران به ویژه رسانه را بسیار پررنگ تر از سایر کشورهای منطقه عنوان کرد و گفت: حضور زنان در عرصه های مختلف نشان از بلوغ اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد. در پاکستان، زنان در عرصه های مختلف به ویژه در رسانه های دولتی و غیردولتی نقش فعال دارند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل